DHV TEAM 5 Güvenlik Uyarısı

Güvenlik ve uçuş tekniği ile ilgili yazıları bu kategoride paylaşabilirsiniz.

Moderatör: Moderatör Ekibi

Kullanıcı avatarı
oktayatmaca34
Mesajlar: 24
Kayıt: 15.04.2015, 15:01
Ad Soyad: Oktay Atmaca
Şehir: İstanbul
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

DHV TEAM 5 Güvenlik Uyarısı

Mesaj #1 gönderen oktayatmaca34 » 2 ay 3 hafta önce (26.07.2017, 21:14)

Merhaba DHV TEAM 5 Blue için güvenlik uyarısı var ip boyları için, alıcının veya satıcının ip boylarını kontrol ettirmesini tavsiye ederim.

http://www.dhv.de/db1/source/technicdat ... 03&lang=en

GÜVENLIK NOTU

dhvlogo
tarih 2013/11/07
konu Yamaçparaşütü TAKIM 5 Blue L DHV GS-01-1726-08, TEAM 5 Blue M DHV GS-01-1727-08, TEAM 5 Blue S DHV GS-01-1728-08, TEAM 5 Blue XS DHV GS-01-1811 -08, TEAM 5 Mavi İki Zip açık DHV GS-01-1858-09, TEAM 5 Mavi İki Zip kapatıldı DHV GS-01-1859-09, TEAM 5 Blue Mountain M DHV GS-01-1860-09, TEAM 5 Blue Dağ S DHV GS-01-1861-09, TAKIM 5 Blue Mountain XS DHV GS-01-1862-09, TEAM 5 Kırmızı M DHV GS-01-1951-11, TEAM 5 Kırmızı S DHV GS-01-1952-11 , TEAM 5 Kırmızı L DHV GS-01-1959-11

Yukarıdaki kanopilerde derin veya paraşütlü tezgahlarda meydana gelen birkaç olaydan sonra, araştırmalar hat uzunluklarında büyük farklılıklara yol açan ciddi çizgi küçülmesi ve / veya germe göstermiştir. Döşeme sonucunda ortaya çıkan farklılıklar, kanadın derin veya paraşütlü duraksama eğilimini artırır.

DHV ile anlaşarak, üretici KRILO doo veya Airsport 2000 GmbH, aşağıdaki güvenlik uyarılarını yayınlar ve yukarıdaki planörlerin hepsi Alman iç hukukunun 14. maddesinin 15. fıkrası uyarınca derhal kontrol edilmelidir.

Yukarıda adı geçen tüm planörler, imalatçı tarafından yetkilendirilen bir kontrol merkezi tarafından hat uzunluklarındaki farklılıklar için yeniden kontrol edilmelidir. KRILO doo ve Airsport 2000 GmbH, yeterli sayıda yedek hattın mevcut olmasını sağlayacaktır.

Yeniden denetler, bir sonraki kullanıldığında kanatçık kullanılmadan önce yapılmalıdır.

Buna ek olarak, üretici, yukarıdaki kaykaycılar için düzenli tekrar kontrol aralığını 12 Ay'a veya 50 uçuşa düşürmüştür (hangisi önce olursa olsun).

Bu güvenlik uyarısı derhal uygulanır.

Yetkili kontrol merkezleri, yeniden kontrol etme masrafları hakkında daha fazla bilgi, üretici KRILO doo veya Airsport 2000 GmbH'den edinilebilir.



KRILO doo
Slavsko Polje 112
44410 Gvozd
Kroatien

Tel .: +385 (44) 885 911
Faks: +385 (44) 885 915
E Posta: office@krilo.org
http://www.krilo.org

2013/11/07

Dragomir Gabric
Geschäftsführer




Kullanıcı avatarı
tembel
Mesajlar: 59
Kayıt: 19.11.2015, 14:15
Ad Soyad: Altay TEMEL
Şehir: Bursa
Aldığı Beğeni: 3 / 1
Pilot Menüsü: 

Tembel

Mesaj #2 gönderen tembel » 2 ay 3 hafta önce (28.07.2017, 08:32)

Bu uyarıyı bende gördüğüm bir kaç ilanda yazmıştım fakat yeni ilanlarla bu hatalı kanatlar satıldı. Üstüne üstlük yönetime şikayet ettim yine de ilanlar kaldığı yerden devam ettiler. Vurdumduymazlık var ama hadi hayırlısı...
Uçuyorum, öyleyse varım.

Kullanıcı avatarı
rsntmz
Mesajlar: 70
Kayıt: 08.10.2009, 00:24
Ad Soyad: Ruşen Temiz
Şehir: İstanbul
:
50+ Club
Aldığı Beğeni: 4 / 3
Pilot Menüsü: 

DHV TEAM 5 Güvenlik Uyarısı

Mesaj #3 gönderen rsntmz » 2 ay 3 hafta önce (28.07.2017, 09:56)

(Yukarıdaki kanopilerde derin veya paraşütlü tezgahlarda meydana gelen birkaç olaydan sonra... ) diye başlayan berbat bir transleytten sonra açıklanan güvenlik uyarılarına dayanarak ingilizce bilmeyen satıcılar ve alıcılar adı geçen kanatlardaki hataların tam olarak ne olduğunu,nasıl oluğunu,kaç kanatta olduğunu,hepsinde mi olduğunu nasıl anlayacaklar.Ortada üreticiden kaynaklı bir hata var ise ve siz bu hatalara karşı insanları bilgilendirmek istiyorsanız bahsi geçen sorunları daha açıklayıcı bir dilde yazmanız gerek...

Kullanıcı avatarı
oktayatmaca34
Mesajlar: 24
Kayıt: 15.04.2015, 15:01
Ad Soyad: Oktay Atmaca
Şehir: İstanbul
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

DHV TEAM 5 Güvenlik Uyarısı

Mesaj #4 gönderen oktayatmaca34 » 2 ay 3 hafta önce (28.07.2017, 15:03)

rsntmz yazdı:(Yukarıdaki kanopilerde derin veya paraşütlü tezgahlarda meydana gelen birkaç olaydan sonra... ) diye başlayan berbat bir transleytten sonra açıklanan güvenlik uyarılarına dayanarak ingilizce bilmeyen satıcılar ve alıcılar adı geçen kanatlardaki hataların tam olarak ne olduğunu,nasıl oluğunu,kaç kanatta olduğunu,hepsinde mi olduğunu nasıl anlayacaklar.Ortada üreticiden kaynaklı bir hata var ise ve siz bu hatalara karşı insanları bilgilendirmek istiyorsanız bahsi geçen sorunları daha açıklayıcı bir dilde yazmanız gerek...



Yukarıda adı verilen kanatların iplerindeki defermasyonlar saptanmış olup gevşeme ve kısalma gözlenmiştir bu kanatların acilen ipleri değiştirilmelidir buna istinaden her kanatın 50 uçuş yada 12 ay süreyle rutin kontrol gerekmektedir
stall kazalarına sebep oluyormuş

Kullanıcı avatarı
tembel
Mesajlar: 59
Kayıt: 19.11.2015, 14:15
Ad Soyad: Altay TEMEL
Şehir: Bursa
Aldığı Beğeni: 3 / 1
Pilot Menüsü: 

Tembel

Mesaj #5 gönderen tembel » 2 ay 3 hafta önce (29.07.2017, 09:23)

rsntmz yazdı:(Yukarıdaki kanopilerde derin veya paraşütlü tezgahlarda meydana gelen birkaç olaydan sonra... ) diye başlayan berbat bir transleytten sonra açıklanan güvenlik uyarılarına dayanarak ingilizce bilmeyen satıcılar ve alıcılar adı geçen kanatlardaki hataların tam olarak ne olduğunu,nasıl oluğunu,kaç kanatta olduğunu,hepsinde mi olduğunu nasıl anlayacaklar.Ortada üreticiden kaynaklı bir hata var ise ve siz bu hatalara karşı insanları bilgilendirmek istiyorsanız bahsi geçen sorunları daha açıklayıcı bir dilde yazmanız gerek...


Hatalı kanatların seri numaraları uyarı notunda mevcut. Bu kanada sahip olan kişiler kendi güvenlikleri için önce seri numarasını kontrol etmeliler. Eğer aynı partidense kanatlarını test ettirmeliler. İronik, team5 firması artık piyasada yok. Ücretli de olsa bu işi yapan yerlere test ettirmeleri kendi sağlıkları için iyi olur.
Uçuyorum, öyleyse varım.



“Güvenlik ve Uçuş Tekniği” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok