İkinci El Yarışma Kanadı Satışları

Güvenlik ve uçuş tekniği ile ilgili yazıları bu kategoride paylaşabilirsiniz.

Moderatör: Moderatör Ekibi

Kullanıcı avatarı
SERVET
Mesajlar: 194
Kayıt: 15.07.2006, 15:49
Ad Soyad: Servet Yalçınkaya
Şehir: İstanbul
:
250+ Club
Aldığı Beğeni: 68 / 3
Pilot Menüsü: 

Mesaj #41 gönderen SERVET » 1 on yıl 3 hafta önce (05.03.2014, 01:33)

Makul bir teklif. Bence olması gerekende bu. Forum yöneticileri ne der bu konuya bilmem.


Kullanıcı avatarı
Human capital
Mesajlar: 954
Kayıt: 24.06.2007, 18:40
Ad Soyad: İbrahim Coban
Şehir: Almanya
Aldığı Beğeni: 88 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #42 gönderen Human capital » 1 on yıl 3 hafta önce (05.03.2014, 13:12)

Merhaba Huseyin,
Bu onerin belki Turkiye,deki alisverislerde yararli olabilir. Ama bu yine de tamamiyle alici ile satici arasinda gonullu olarak
uygulanabilecek ek bir imkan olabilir. Ve belkide bazi alicilar icin ek bir guvenlik tasiyicisi da olabilir. Bu konuda daha kesin bir sey diyemiyecegim. Sadece bence kesin su ki: Boyle durumlarda bazi normlar ve prosedurler yerlestirip mecburiyet cercevesinde
uygulamaya calismak,geri teper ve aksi sonuclar verebilir.

Dunyada pilotaj ve malzeme yapimi konusunda en yeni dusunceleri gelistirebilen ulkeler,yine ucus alanlarinda en az kisitlamaya
ve pilotlar arasindaki iliskiler acisindan en canli esitlikci ve ozgur iliskiler olanlardir. Devlet ya da bazi organlarin her seyi cok siki
kontrol ettigi ortamlarda pek gelisme olmaz. Ornek vermeyi isterdim ama yazi cok uzar ve Face haberlesmesine alistirilmis
bizim insanlarimiz icin zor olabilir. Yani en iyisi topu birakmamak ve tartismaya devam ederek dusuncelerin en iyisine yaklasmak.

Servet arkadas,
bana atfettigin ifadeyi,yazimi okumadan,anlamadan yazdigin konusundaki duygum hala degismedi.
Ayrica birbirimize senli-benli hitab edersek daha dogru olur. Doga sporcularinin kendi aralarina mesafe koymasi bence yanlis.
Selam

Kullanıcı avatarı
SERVET
Mesajlar: 194
Kayıt: 15.07.2006, 15:49
Ad Soyad: Servet Yalçınkaya
Şehir: İstanbul
:
250+ Club
Aldığı Beğeni: 68 / 3
Pilot Menüsü: 

Mesaj #43 gönderen SERVET » 1 on yıl 3 hafta önce (05.03.2014, 19:00)

Bhpa nın ve dhv nin uyarılarının türkçeye çevrilip güvenlik başlığı altında sabit konu başlığı haline getirilmesi pilotların hangi kanat düzeyi ile güvenli bir şekilde uçabilecekleri hakkında bir fikir vermesi açısından güzel bi referans noktası olabilir.

http://www.ypforum.com/viewtopic.php?t=10748 başlığıda tartıştığmız konuyla ilgili olduğu için takip edenlere bir fikir verebilir.

ibrahim abi samimiyetin için teşekkürler. Kabul ediyorum önceki mesajımda "yasak kardeşim yasak" ifadesi ile sizin tavrınızı tabir ederken biraz abartılı bi yorum yapmış olabilirim.

İnsana ve spora saygı duyan bir örgütlenmenin bu sporun sağlıklı bir şekilde yapılması için gerekli olduğna inanıyorum. Bir kulüp çatısı altında bu sporu yapan insanlar daha bilinçli ve güvenli bir şekilde bu sporu yapacaklardır. Fakat ipin ucu kaçınca örgütün kendisi bir amaç haline gelince spor veya sporcu unutuluyor. Güçlü bir federasyon ve güçlü kulüplerimiz olmadığı sürece bu ve buna benzer sorunlar devam edecektir.