uçuş planıma lütfen yorum ve bılgı yardımı yapın

Güvenlik ve uçuş tekniği ile ilgili yazıları bu kategoride paylaşabilirsiniz.

Moderatör: Moderatör Ekibi

Kullanıcı avatarı
yener
Mesajlar: 290
Kayıt: 10.08.2006, 02:29
Ad Soyad: Mehmet Yener Yilmaz
Şehir: Antalya - Almanya
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

uçuş planıma lütfen yorum ve bılgı yardımı yapın

Mesaj #1 gönderen yener » 1 on yıl 7 yıl önce (04.10.2006, 06:05)

bu ucus planima ARKADASLAR
Dosya ekleri
ucus plani ayt 3.jpg
ucus plani ayt 2.jpg
ucus plani ayt 1.jpg


Kullanıcı avatarı
derajan
Mesajlar: 408
Kayıt: 16.11.2005, 19:46
Ad Soyad: Yusuf Biçer
Şehir: Antalya
Aldığı Beğeni: 2 / 2
Pilot Menüsü: 

Mesaj #2 gönderen derajan » 1 on yıl 7 yıl önce (04.10.2006, 22:22)

Olmayacağını düsünüyom... o dag kızlar sivrisi dagı 3050 metre(ben çıktım tabikide:))...
10 küsür sattte çıktık indik ama oradan uçan hocalarımızda oldu, büyük tehlikeler atlattılar....
kocaman bir ova var önünde(imecik deniyo oraya) çok büyük termikler yakalasan bile bulut tabanına otursan bile geçmen gereken 1500-1950 arası metrelik daglar var tötörünü yersinn arasından gecersen...
birde antalya rüzgarı güneyden alıyo bu mevsimde arka rüzgarla biraz daha zorlasacagını düsünüyorum...
ama imkansız degil...
usta xc pilotları için...

Kullanıcı avatarı
yener
Mesajlar: 290
Kayıt: 10.08.2006, 02:29
Ad Soyad: Mehmet Yener Yilmaz
Şehir: Antalya - Almanya
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #3 gönderen yener » 1 on yıl 7 yıl önce (05.10.2006, 00:43)

yusuf cum tesekkurler yorum icin bu cevrenin adini bilmiyordum aslinda detayli bir arastirmaya girmedim antalya ruzgar haritasina ihtiyacim olacak cevreyi iyi taniyan arkadaslarla uygun ruzgar ve sartlari bulursak bir ziyaret dusunuyorum ben oraya hic cikma firsati bulumadim oranin üstünden bir cesnna ile yillar önce gecmistim bir arama kurtarma faliyeti icin fakat sartlarin eminim kolay olmadigini düsünüyorum cikis icin uygun yol vardi sanirim evet uygun bir ruzgarla bulut tavani askeri kalkista 3500-4000 mtreye oturmaliyim bir sonraki uygun yuksek dagin rotarindan bastirilmak istemiyorum zaten adini bilmedigim 1800mtr lerde oldugunu tahmin ettigim duvari da asmam durumunda sorun biraz azalacak ama yinede uzun bir vadi ve ovalar var evet cok zor görünüyor ama böyle diyede bu isten kacmiyacagizya ya uygun bir usta olmayi bekliyecez yada usta bir pilot oldugumuzu gösterecegiz ama profösyonellerin isi karsi vadi ruzgarini alirsam isimiz guneydogu ruzgariyla hafifler diye dusunuyorum yinede yorumlarinizi ve bilgilerinize ihtiyacim var her ayrintiya.tesekkürler

Kullanıcı avatarı
muraks
Mesajlar: 254
Kayıt: 22.06.2006, 14:43
Ad Soyad: Murat Aksoy
Şehir: Yalova
:
50+ Club
Aldığı Beğeni: 1 / 1
Pilot Menüsü: 

imla

Mesaj #4 gönderen muraks » 1 on yıl 7 yıl önce (05.10.2006, 10:38)

yener kardeş,
Arada nokta (.) ve virgüllerden (,) de kullansan daha iyi olcak.
Güvenli uçuşlar,

Kullanıcı avatarı
yener
Mesajlar: 290
Kayıt: 10.08.2006, 02:29
Ad Soyad: Mehmet Yener Yilmaz
Şehir: Antalya - Almanya
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #5 gönderen yener » 1 on yıl 7 yıl önce (06.10.2006, 01:15)

güzel yorum yorumlarınız için teşekkür ederim