Dikey Rüzgar Tüneli ve Bodyflight

Yelkenkanat, planör , serbest paraşüt , mikrolight hakkındaki konular

Moderatör: Moderatör Ekibi

Kullanıcı avatarı
ozgurhakan
Mesajlar: 4
Kayıt: 11.06.2007, 20:12
Ad Soyad: Hakan Çağlar
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #21 gönderen ozgurhakan » 1 on yıl 2 yıl önce (11.06.2007, 20:24)

slm

Dikey hava tüneli düşündüğünüz gibi pahalı ve zor değildir. Bu sitede body flıght adı altında almanyadan getiren arkadaşlar yazıyorlar ama daha gören yok.
Bende imalatına başladım ana makinayı bitirdim. Düşüşlerde koruma sağlayacak parçaları monte ettiğim zaman tam bitecek.
eğer merak ediyorsan şimdide görebilirsin, öyle abarttıkları kadar gizli falan da değil.
Ticari boyutunu düşünüyorum sence uçma seansları için ücret ne olmalı?
Makina İstanbul Avrupa yakasında görmek isteyenlere ve ortak olmak isteyenlere açık
Selamlar


Kullanıcı avatarı
yener
Mesajlar: 293
Kayıt: 10.08.2006, 02:29
Ad Soyad: Mehmet Yener Yilmaz
Şehir: Antalya - Almanya
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #22 gönderen yener » 1 on yıl 2 yıl önce (12.06.2007, 05:07)

yıllar önce almanyada gittiğim bir disco ve camdan çok batist bir yapıda ama müşterisi bol olan bir yerdi gördüğümde alanyada bunu yapmak istemiştim ama alanya mühendisler odası bana gülmüştü kıçıyla ama o gün makina mühendisi olamak istemiştim bende ne heves kalmıştı nede bu mühendisciklerin yemek istedi para vardı daha yaş 16 aslında bende onlara ogün gülmüştüm ama güler yüzümle aslında maliyeti abartmamak lazım kanımca çok pahalı olmaz adı tünel ya para varya
myeneryilmaz@hotmail.com
olypos air-tahtalı narin take off 2366 mt
+533 348 88 98+90 242 24316 59 fax 902422431669

Kullanıcı avatarı
ozgurhakan
Mesajlar: 4
Kayıt: 11.06.2007, 20:12
Ad Soyad: Hakan Çağlar
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #23 gönderen ozgurhakan » 1 on yıl 2 yıl önce (12.06.2007, 12:02)

Çok güzelll olmuşşşş....herkim yaptısa bu tüneli ellerine sağlık, bende beş kişilik var ama bir türlü hizmete sunamadım....Yürekten tebrikler, en kısa sürede onlarca daha olması dileği ile selamlar.

Kullanıcı avatarı
FI062
Mesajlar: 46
Kayıt: 29.06.2006, 18:49
Ad Soyad: Erkan Hoş
Şehir: İstanbul
:
Dealer
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #24 gönderen FI062 » 1 on yıl 2 yıl önce (12.06.2007, 14:27)

Selamlar,
Makinayı görmek isterim,detaylı bilgide tabiiki.
Benimde çalışmalırım var.
Yardımlaşabilir belki finans ve diğer konularda da ortak çözüm üretebiliriz.
Şimdilik Türkiyede birbirimizden habersiz yaptığımıoz çalışmaların cebimize zararı olduğunu tecrübelerime dayalı söylüyorum.
Saygılarımla
Erkan HOŞ
FI062
erkanhos2002@yahoo.com
0.533.6980218

Kullanıcı avatarı
ozgurhakan
Mesajlar: 4
Kayıt: 11.06.2007, 20:12
Ad Soyad: Hakan Çağlar
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #25 gönderen ozgurhakan » 1 on yıl 2 yıl önce (21.07.2007, 19:41)

Body flıght makineme işletmeci ortak arıyorum..........05382073125-hakan

Kullanıcı avatarı
skygurkan
Mesajlar: 4
Kayıt: 08.07.2007, 22:05
Ad Soyad: A. Gürkan Çakır
Şehir: Erzurum
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

wind Tunnel kuruldu mu?

Mesaj #26 gönderen skygurkan » 1 on yıl 1 yıl önce (19.07.2008, 16:56)

Antalya'daki wind tunnel faaliyet gösteriyor mu?. Az önce Star'da "Milyonda Bir" adlı dizide wind tunnel'e giriyordu oyuncular. Sanırım İstanbul'da. Haberi olan var mı? Çok güzeldi görüntüler. Acayip heyecanlandım varsa. THK'da yaklaşık 500 serbest atlayış yaptım 4 yılda. Burda 1 saat kalsam heralde bu 500 atlayışlık eğitime bedeldir.


Kullanıcı avatarı
skydiver
Mesajlar: 463
Kayıt: 23.12.2004, 21:23
Ad Soyad: Volkan Şekerci
Şehir: İstanbul
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Re: wind Tunnel kuruldu mu?

Mesaj #27 gönderen skydiver » 1 on yıl 1 yıl önce (19.07.2008, 17:28)

skygurkan yazdı:Antalya'daki wind tunnel faaliyet gösteriyor mu?. Az önce Star'da "Milyonda Bir" adlı dizide wind tunnel'e giriyordu oyuncular. Sanırım İstanbul'da. Haberi olan var mı? Çok güzeldi görüntüler. Acayip heyecanlandım varsa. THK'da yaklaşık 500 serbest atlayış yaptım 4 yılda. Burda 1 saat kalsam heralde bu 500 atlayışlık eğitime bedeldir.


İstanbulda faaliyet gösteren 2 adet işletme bulunuyor. Görüntülerdeki: Aironex
http://www.aironex.com

bunun dışında ben bu fikre katılmıyorum.

dikey rüzgar tüneli formatındaki tüneller her zaman skydiving eğitimi hatta antreman atlayışları için dahi sıkça kullanılıyor. ama yeterli hava süratini o veya bu nedenle (maliyet fazlalığı ya da motorun yetersiz itiş gücü vs) elde edemeyen her açık hava kombinasyonu, bol tulumlara ihtiyaç duyar. normalde bu gibi aletlerde kişinin elde edeceği serbest düşüş ve vücut kontrolü, hatta vücut pozisyonu, skydiving yetilerine hiçbir artı kazandırmaz (elbette basit ve gerekli refleksleri kazandırmada yardımcı olur ama birebir bir gelişme sağlamaz). çünkü tek benzerlik dikey rüzgar ve havada duran insanlar...

eğlence için birebir, tavsiye edilir ama şu kadar atlayışın yerini tutar demek fazla abartılı :)

Gerçek bir dikey rüzgar tüneli ve skydiving çalışması videosu:
video/891/Dike ... -Calismasi

(bahsettiğim şeyler bu videodaki "gerçek" dikey rüzgar tünelleri için geçerli değildir.)

mavi gökler...

Kullanıcı avatarı
skygurkan
Mesajlar: 4
Kayıt: 08.07.2007, 22:05
Ad Soyad: A. Gürkan Çakır
Şehir: Erzurum
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #28 gönderen skygurkan » 1 on yıl 1 yıl önce (19.07.2008, 19:15)

Volkan Merhaba ben Gürkan. 4-5 yıl ince yine internetten görüşmüştük.
Ben de bu videodaki gerçek rüzgar tünelinden bahsediyorum. Ve yine iddia ediyorum burada 1 saat kalayım 500 atlayışlık eğitimimin kat kat üstüne çıkarım. Dünya skydiving yarışmalarında sonuncu olmamızın nedeni yeteneksizlik değil, bu rüzgar tünellerinin bizde olmayışı. Adamlar temel eğitimlerini burada yapıyorlar. Sonra skydiving yapıyorlar. Biz ne yapıyoruz. 500 atlayışlık temel eğitim. 1500 de atlasan rüzgar tünelinde temel eğitimini alanlarla yarışamazsın. Ki yarışamıyoruz zaten.
Skydiver

Kullanıcı avatarı
skydiver
Mesajlar: 463
Kayıt: 23.12.2004, 21:23
Ad Soyad: Volkan Şekerci
Şehir: İstanbul
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #29 gönderen skydiver » 1 on yıl 1 yıl önce (19.07.2008, 19:58)

skygurkan yazdı:Volkan Merhaba ben Gürkan. 4-5 yıl ince yine internetten görüşmüştük.
Ben de bu videodaki gerçek rüzgar tünelinden bahsediyorum. Ve yine iddia ediyorum burada 1 saat kalayım 500 atlayışlık eğitimimin kat kat üstüne çıkarım. Dünya skydiving yarışmalarında sonuncu olmamızın nedeni yeteneksizlik değil, bu rüzgar tünellerinin bizde olmayışı. Adamlar temel eğitimlerini burada yapıyorlar. Sonra skydiving yapıyorlar. Biz ne yapıyoruz. 500 atlayışlık temel eğitim. 1500 de atlasan rüzgar tünelinde temel eğitimini alanlarla yarışamazsın. Ki yarışamıyoruz zaten.


merhaba,

bakın sonuna ne yazmışım :)

(bahsettiğim şeyler bu videodaki "gerçek" dikey rüzgar tünelleri için geçerli değildir.)


yani zaten tüm skydiving ekipleri temel eğitimden antreman atlayışlarına kadar çalışmalarının büyük çoğunluğunu dikey rüzgar tünellerinde yapıyor (sadece formation skydiving ve freefly için geçerli tabi bu) ve çok ciddi başarı göstermelerinin temel nedeni de atlayış süresiyle sınırlı olmayan bu gibi çalışmalar.

ama dikkat ederseniz benim yazdığım şey İstanbul'daki tüneller için geçerli. aynı performansı vermesi bir kenara katkısı sadece temel refleksleri kazandırmaktan ibaret. nedir bu refleksler;

1. yere bağımsız, ayak odaklı olmayan bir eksene alışma,
2. el ve ayakların koordineli çalışması (ki serbest düşüş için çok önemlidir)
3. mental hazırlık...

bunun dışında antreman mahiyetinde kullanılması çok zor hatta rahatça imkansız da diyebilirim.

videodaki bu tünel Avrupanın en büyük kapalı dikey rüzgar tüneli. dikey rüzgar hızı videoda görüleceği üzere bir insanın sitfly ve head down pozisyonlarını yapmasına olanak tanıyor (muhtemelen 310 km/h). bu hız için de kapalı alan ve güçlü türbin motorlar gerekli. ama İstanbulda'daki oluşumlar (oluşumlar diyorum çünkü tünel değiller) dikey hız anlamında yetersiz. bol tulum kullanılmasının nedeni de bu yüzden zaten. o tulumla kişi elleri bacakları "hayat maksimumda" tadında açması halinde, biraz da yarımla sağa sola çarpmadan durabilir. çünkü tulum hava filelerinin geçişini otomatik olarak düzenliyor...

bir de bir şeyi daha eklemek isterim, skydiving takımlarının başarısını %100 dikey rüzgar tüneline bağlamak biraz bencilce olur. çünkü günde ortalama 8-9 antreman atlayışı yapan formation skydiving takımloarı var. hatta tünele girmeden de başarılı olan birçok ekip var.

bir de değerli hocalarım ve aynı zamanda arkadaşlarım haluk ve özlem kırcaaliç dünya 1.si ve 2.si olmalarını çok atlayışa borçludur. demek ki karşımızdaki ekipler öcü değiller.

hele ki CF, Swooping gibi branşları ele alırsak onlar zaten açık paraşütlerle yarışılan branşlar.

son olarak yazdıklarınız doğru, bir atlayışla aynı değerde kazanımları var bir dikey rüzgar tüneli çalışmasının. ama fazlası olacağını sanmam, olursa da şöyle olur; atlayış sürelerini bölmeden, o civarda ve kesintiye uğramadan çalışılır, daha verimli olur bu antreman. bir de unutmamak lazım bir serbest düşüş süresinde kişi ne kadar yoruluyorsa, dikey rüzgar tünelinde de aynı oranda yorulur. yani günde en fazla 10 dk :)

mavi gökler...

Kullanıcı avatarı
skygurkan
Mesajlar: 4
Kayıt: 08.07.2007, 22:05
Ad Soyad: A. Gürkan Çakır
Şehir: Erzurum
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #30 gönderen skygurkan » 1 on yıl 1 yıl önce (19.07.2008, 21:26)

"skydiving takımlarının başarısını %100 dikey rüzgar tüneline bağlamak biraz bencilce olur" demişsin. Elbette. %100 olmaz ama en az %80 dir. Tekrar söylüyorum; temel teknikleri burada öğrenmeden günde 8-9 atlayışla dünya sıralamasında başarılı olunamaz.

Özlem ve Haluk hangi dalda birinci oldu. Hem de Dünya 1.si. Yani Amerika, Rusya, Fransa'yı geçtiler. Sanırım sen abartıyorsun Volkan.

Bir abarttığın nokta da günde 10 dk.da yorulmak. Günde aralıklı 1 saat çok rahat çalışılabilinir.
Neyse iyi günler sana....

Kullanıcı avatarı
skydiver
Mesajlar: 463
Kayıt: 23.12.2004, 21:23
Ad Soyad: Volkan Şekerci
Şehir: İstanbul
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #31 gönderen skydiver » 1 on yıl 1 yıl önce (19.07.2008, 21:55)

"skydiving takımlarının başarısını %100 dikey rüzgar tüneline bağlamak biraz bencilce olur" demişsin. Elbette. %100 olmaz ama en az %80 dir. Tekrar söylüyorum; temel teknikleri burada öğrenmeden günde 8-9 atlayışla dünya sıralamasında başarılı olunamaz.


dünyanın %60'lık bölümünde temel eğitimler dikey rüzgar tüneliyle verilmez (minimum). misal Patrick de Gayardon skysurf ve wing-suit'in (günümüzdeki modellerin) mucidi paraşütçü de bizdeki sistemle bu spora başladı. amerikan efsane freefly takımı da Flyboyz, Skydive Perris'de freefly adında bir branş icat edip bunu FAI tarafından tanınacak bir yarışma branşı olarak camiaya sunduklarında başlangıçları rüzgar tüneli değildi. hatta dönemin rüzgar tünelleri head down ve sit düşebilecek rüzgar performansı vermiyordu. Kaldı ki Skydive Perris'de o dönem bu gibi bir dikey rüzgar tüneli de mevcut değildi. ama en iyi oldular. ya da yine amerikanın formasyonda 35 saniyede 30 hareket çıkaran 4-way takımı Airspeed klasik yöntemle başladılar. rüzgar tüneli daha iyi olmaz mı, elbette olur. ama başarı sadece buna bağlı değil hatta bahsetttiğiniz gibi %80'lik kesim zaten dünya üzerinde aktif olarak dikey rüzgar tünellerinden istifade edemeyen paraşütçüler topluluğu.

Özlem ve Haluk hangi dalda birinci oldu. Hem de Dünya 1.si. Yani Amerika, Rusya, Fransa'yı geçtiler. Sanırım sen abartıyorsun Volkan.


cevabı basit: 1997 1. Dünya Hava Oyunları / 9. Dünya Paraşüt Şampiyonası

(ilk dünya hava oyunları olması nedeniyle normalin üstünde yarışmacı katılmıştır.)

Özlem Hünakıncı, Stil 1.si
Haluk Kırcaaliç, Stil 2.si

WAG Style Women Junior

1. Ohunakinci (Turkey) GOLD
2. N Khatyavya (Kazakhstan) SILVER
3. A Hocquatrix (France) BRONZE

WAG Style Men Junior

1. T Kunke (Germany) GOLD
2. H Kircaalic (Turkey) SILVER
3. P Valois (France) BRONZE

Kaynak: FAI http://airsports.fai.org/jan98/jan9805.html

biraz araştırmanızı öneriyorum :) 500 atlayış ama bu gibi bir başarıdan haberiniz yok. o da ilginç...

Bir abarttığın nokta da günde 10 dk.da yorulmak. Günde aralıklı 1 saat çok rahat çalışılabilinir.


günde yarım saat hiç aralıksız tünel çalışması yapan (gerçek dikey rüzgar tüneli) bir tane paraşütçü bulun Aironex için yarım saatlik çalışmanızı ben ısmarlamayı düşünüyorum :) dikey rüzgar tünellerinde zaman kısıtlamarı zorunludur, bunu da dipnot olarak düşeyim. çünkü kişi fizyolojisi tek atlayışın 1500 kalori yaktırdığı (ortalama ve bilimsel rakam) bir sporu yarım saat durmadan yapamaz. buna istinaden de böyle bir uygulama mevcut.

eğer bu başarıları yazmam abartıysa, ben zamanında da duyduğum gibi halen bu başarılarla gurur duyuyorum :)

sevgiler...

FAI D-678


Kullanıcı avatarı
ozgurhakan
Mesajlar: 4
Kayıt: 11.06.2007, 20:12
Ad Soyad: Hakan Çağlar
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #32 gönderen ozgurhakan » 1 on yıl 1 yıl önce (21.07.2008, 11:02)

Dikey hava tünelinde tulum olmadan da uçmak mümkün, inceleyebildiğim kadarı ile selimpaşa'daki dikey tünel bu iş için uygun. Tulum ile uçulmasının nedeni tünelin eğlence amaçlı amatörce kullanılması. Ufak tefek değişiklikler ile profesyonel uçuş yapılabilir ama bu seferde amatörce kullananları kaybeder, bu ticari bir seçim, daha geniş bir kesime hitabedebilmek için tulum ile uçulan, görselliği bozmamak için etrafı açık tünel kullanılıyor. Güç denildimi selimpaşanın eline su dökülemez, Dünyanın birçok yerinde gösteri yapmış, kanıtlanmış bir makina. Her ne kadar ticari olarak rakip gibi gözüksekde, yaptığı yatırım ile uçma tünellerinin önünü açmış bir girişimci. Ne yazıkki yatırım olarak da, işletme maliyeti olarak da çok pahalı bir iş, paraşüt takımlarının çalışması için kullandırmayı herkes ister ama maliyet bel büküyor, extreme spor olarak federasyonlaşabilirsek, paraşütçüler saatlerce, günlerce rahatça kullanma imkanı bulabilirler ama bunun içinde zaman gerekli.

Kullanıcı avatarı
skydiver
Mesajlar: 463
Kayıt: 23.12.2004, 21:23
Ad Soyad: Volkan Şekerci
Şehir: İstanbul
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #33 gönderen skydiver » 1 on yıl 1 yıl önce (21.07.2008, 17:04)

ozgurhakan yazdı:Dikey hava tünelinde tulum olmadan da uçmak mümkün, inceleyebildiğim kadarı ile selimpaşa'daki dikey tünel bu iş için uygun. Tulum ile uçulmasının nedeni tünelin eğlence amaçlı amatörce kullanılması. Ufak tefek değişiklikler ile profesyonel uçuş yapılabilir ama bu seferde amatörce kullananları kaybeder, bu ticari bir seçim, daha geniş bir kesime hitabedebilmek için tulum ile uçulan, görselliği bozmamak için etrafı açık tünel kullanılıyor. Güç denildimi selimpaşanın eline su dökülemez, Dünyanın birçok yerinde gösteri yapmış, kanıtlanmış bir makina. Her ne kadar ticari olarak rakip gibi gözüksekde, yaptığı yatırım ile uçma tünellerinin önünü açmış bir girişimci. Ne yazıkki yatırım olarak da, işletme maliyeti olarak da çok pahalı bir iş, paraşüt takımlarının çalışması için kullandırmayı herkes ister ama maliyet bel büküyor, extreme spor olarak federasyonlaşabilirsek, paraşütçüler saatlerce, günlerce rahatça kullanma imkanı bulabilirler ama bunun içinde zaman gerekli.


Selamlar,

ben de farklı bir şey yazmadım :) ama mevcut rüzgar performansıyla (maddi, ticari vs) skydiving çalışması yapılması çok zor bahsi geçen tünelde.

Selimpaşa'daki Aironex'in performansını ben daha o civara kurulmadan evvel de DVD'lerinden izlemiştim ama tulumsuz bir gösterilerini dahi görmedim. kişiyi 20 değil 50 metreye de çıkarsa, o bol tulumlarla hava tutuculuğunu sağlamak zorunda. hem tünel rüzgarından çıkıp sağa sola savrulmaları engellemek hem de o kadar yükseğe çıkabilmek için.

bir dikey rüzgar tünelinin tam performansını bile göstermeden, bol tulumlar olmadan paraşütçü veya kişiyi havada tutabilmesi için de kapalı alanda olması (hava geçişi ve aerodinamik) şart. (çoklu çalışmadan bahsediyorum)

eklemek istediğim bir şey de görsellik ve ticari strateji üzerine.

insanların görmesi için açık alana yapılmış bir tünelin İstanbulun bilmem kaç kilometre dışına kurulması da stratejik açıdan çok akıllıca bir hamle olmuş kanaatindeyim.

sizin tünelinizi de gördüm. hatta zannedersem sizin bir fotoğrafınız da var kot pantolon ve t-shirt'le. ama gördüğüm bir başka şey de sadece tek kişilik olması. yani yukarıda uzun uzun açıkladığım bir formation skydiving çalışması ya da 3 lü freefly çalışması yapılamaz alan darlığından dolayı. amatör kullanıcılar için ideal olan istanbuldaki bu tünellerin profesyonel olarak en azından şimdilik işlev göreceklerini sanmıyorm. tek kişi gayet güzel skydiving manevraları çalışabilir, ona sözüm yok ama zaten benim bahsettiğim şey yarışma branşlarının antremanlarıyla ilgili.

Kullanıcı avatarı
FI062
Mesajlar: 46
Kayıt: 29.06.2006, 18:49
Ad Soyad: Erkan Hoş
Şehir: İstanbul
:
Dealer
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #34 gönderen FI062 » 1 on yıl 9 ay önce (09.06.2009, 11:25)

Sevgili Arkadaşlar,
Daha öncede yazmıştım. Önceden konu üzerine ciddi çalışmalarımız var.
Ayrıca Yurtdışından bir firmanında temsilciliğini yapmaktayız.
Türkiyede mevcut yapılan çok basit ve eski model sadece eğlenceye yönelik.
Profesyonel rüzgar tuneli Maliyetleri çok yüksek olduğu için girişimçiler karar vermekte zorlanıyorlar.
İsterseniz Türkiyede imal edilmiş veya Dışarıdan ithalatını temsilciliğim aracılığıyla yapabilirim.
İlgilenen ler aramaktan veya yazmaktan çekinmesinler.
Erkan HOŞ
FI-062
Öğrt.Plt.
www.aeros.com.tr
www.aeros.com.ua
www.flightdesignturkey.com.tr
www.flightdesign.com.ua
0.533.6397015

Kullanıcı avatarı
seckin
Mesajlar: 1
Kayıt: 20.04.2011, 19:27
Ad Soyad: Seckin Sutsurup
Şehir: İstanbul
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #35 gönderen seckin » 8 yıl 11 ay önce (20.04.2011, 19:33)

Merhaba Bu konuda ciddi olanlar, elinde projesi ve bir aşama kaydetmiş olan yada ürüne sahip olan varsa lütfen bizi arasın.
Saygılarımla ,
Seçkin 0532-356-27-77

Kullanıcı avatarı
newline
Mesajlar: 1
Kayıt: 11.07.2014, 16:18
Ad Soyad: Serhat Kazancı
Şehir: Antalya
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

dikey hava tüneli bodyflight hk

Mesaj #36 gönderen newline » 5 yıl 8 ay önce (11.07.2014, 16:23)

merhaba
serhat kazancı elinde hali hazırda çalışır durumda tam güvenlik sistemleri hazır olan ve bu sisteme sahip olan dikey hava tüneli veya bodyflight sistemi olan arkadaşlar bana acil ulaşın

05335664229
sknewline@hotmail.com


Kullanıcı avatarı
realramtha
Mesajlar: 15
Kayıt: 06.05.2014, 14:19
Ad Soyad: Serdar Keskin
Şehir: Yalova
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #37 gönderen realramtha » 5 yıl 8 ay önce (16.07.2014, 10:36)

Bizimle paylaştıkların için teşekkürler derajan

Kullanıcı avatarı
lisepro
Mesajlar: 2
Kayıt: 06.02.2020, 13:59
Ad Soyad: Ahmet Kayaer
Şehir: istanbul
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Dikey Rüzgar Tüneli ve Bodyflight,bodyflying,bodyfly

Mesaj #38 gönderen lisepro » 1 ay 3 hafta önce (06.02.2020, 14:04)

Merhaba, Bodyflying,Bodyflight,Bodyfly Dikey Rüzgar Tüneli LiseproTürkiye'de artık üretiliyor.Almanya'da Uzun yıllar bu sisitemin kurulum ve projelendirmelerinde görev almış Robotik mühendisi Lisepro Şirketinin Sahibi Turgay Özdemiralp ve ekibi gectiğimiz günlerde bu makineyi üretti ve Lisepro markasıyla piyasaya ürünü cıkardılar.Yıllardır bir hayal olan bu yüksek teknoloji ürünü Turgay Özdemiralp tarafından Lisepro bodyflying adı altında yerli ve milli olarak üretilmeside ayrıca bir gurur kaynağı.Merak eden arkadaşlar http://www.lisepro.com tr den bakabilirler.

Kullanıcı avatarı
lisepro
Mesajlar: 2
Kayıt: 06.02.2020, 13:59
Ad Soyad: Ahmet Kayaer
Şehir: istanbul
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Dikey Rüzgar Tüneli ve Bodyflight

Mesaj #39 gönderen lisepro » 1 ay 3 hafta önce (06.02.2020, 16:31)

Bodyflying,Bodyflight,Bodyfly Türkiye'de Lisepro Firması Kurucusu Robotik mühendisi Turgay Özdemiralp ve ekibi tarafından üretilmiş ve hayata gecirilmiştir.Lisepro firmasının internet sitesini ve farklı bodyflight modellerini görmeniz mümkündür tavsiye ederim.Boddyflyingtürkiye

www.lisepro.com
www.bodyflyingturkey.com



“Diğer Hava Araçları” sayfasına dön