tandem trike..........
Moderatör: Moderatör Ekibi
- saglikci025
- Mesajlar: 78
- Kayıt: 03.03.2011, 13:40
- Ad Soyad: Ömer Gür
- Şehir: Erzurum
- Aldığı Beğeni: 0 / 0
- Yaş: 48
- Pilot Menüsü:
- saglikci025
- Mesajlar: 78
- Kayıt: 03.03.2011, 13:40
- Ad Soyad: Ömer Gür
- Şehir: Erzurum
- Aldığı Beğeni: 0 / 0
- Yaş: 48
- Pilot Menüsü:
- altoelektro
- Mesajlar: 170
- Kayıt: 25.02.2009, 12:43
- Ad Soyad: Ali Toy
- Şehir: Uşak
- Aldığı Beğeni: 0 / 0
- Pilot Menüsü:
- irfan karaman
- Mesajlar: 195
- Kayıt: 26.05.2012, 10:04
- Ad Soyad: İrfan Karaman
- Şehir: Kocaeli
- Aldığı Beğeni: 0 / 0
- Yaş: 48
- Pilot Menüsü:
Tebrik ederim hakan bey gayet satabil ve kullanışlı bir alet olmuş gördüğüm kadarıyla taşıyıcı parçalar paslanmazdan alt şaside hafiflik açısından aliminyum malzeme kullanmışsınız doğrumudur ?
siz daha iyi bilirsiniz lakin teker kısımlarında plastik jantlı olanları kullanmak ilerleyen zamanlarda sıkıntılar oluşturacaktır , o tekerler çok çabuk sürtünme ve ısınmadan dolayı defarmosyonlar oluşturup jantın göbeklerinin dağılmasına sebep olacaktır , ama tabiki kara taşıtı olmadığı ve sürekli tekerler üzerinde yol alınmayacağı için bir müddet idare edecektir
bu konuda elektirikli bisiklşetler cincır diye tabir edilen 3 tekerli bisikletlerin arka tekerleri bu iş için çok müsaitdirler, hem jantlarının 2 parçaya ayrılabiliyor olması , hemde aliminyum çok hafif malzemeden olması hemde göbeklerindeki rulmanların değiştirilebiliyor olması ve çok daha sağlam stabil olmaları açısından ben bu tekerleri kullanmayı düşünmekteyim hatta bir kaç resim de ekleyeyim ölçüleri şu an kullandığınız tekerlerle aşağı yukarı aynıdır .
bu arada bende fırsat buldukça motor üzerindeki çalışmalarıma devam ediyorum trike kısmı benim için en zevkli tarafı olacak lakin motor aksamını revizyon etmek biraz çetrefilli iş
motorda ileride sıkıntı yaratmaması açısından aslında çalışan ama içime sinmeyen motorun çalışmasını etkileyecek , her şeyi sıfırlıyorum malum kibrit gibi olmalı bastığımda anında çalışmalı
aynı zamanda elektirik marşa çevirmeyi düşünüyorum , şu an çalışmalarım sürüyor şu bir kaç gün içinde motor kısmını kesip biçmeye başlayacağım ve paramotor şeklini almaya başlayacak inşallah , daha sonra şasi kısmına başlayacağım
siz daha iyi bilirsiniz lakin teker kısımlarında plastik jantlı olanları kullanmak ilerleyen zamanlarda sıkıntılar oluşturacaktır , o tekerler çok çabuk sürtünme ve ısınmadan dolayı defarmosyonlar oluşturup jantın göbeklerinin dağılmasına sebep olacaktır , ama tabiki kara taşıtı olmadığı ve sürekli tekerler üzerinde yol alınmayacağı için bir müddet idare edecektir
bu konuda elektirikli bisiklşetler cincır diye tabir edilen 3 tekerli bisikletlerin arka tekerleri bu iş için çok müsaitdirler, hem jantlarının 2 parçaya ayrılabiliyor olması , hemde aliminyum çok hafif malzemeden olması hemde göbeklerindeki rulmanların değiştirilebiliyor olması ve çok daha sağlam stabil olmaları açısından ben bu tekerleri kullanmayı düşünmekteyim hatta bir kaç resim de ekleyeyim ölçüleri şu an kullandığınız tekerlerle aşağı yukarı aynıdır .
bu arada bende fırsat buldukça motor üzerindeki çalışmalarıma devam ediyorum trike kısmı benim için en zevkli tarafı olacak lakin motor aksamını revizyon etmek biraz çetrefilli iş
motorda ileride sıkıntı yaratmaması açısından aslında çalışan ama içime sinmeyen motorun çalışmasını etkileyecek , her şeyi sıfırlıyorum malum kibrit gibi olmalı bastığımda anında çalışmalı
aynı zamanda elektirik marşa çevirmeyi düşünüyorum , şu an çalışmalarım sürüyor şu bir kaç gün içinde motor kısmını kesip biçmeye başlayacağım ve paramotor şeklini almaya başlayacak inşallah , daha sonra şasi kısmına başlayacağım
- atamturk
- Mesajlar: 376
- Kayıt: 01.10.2006, 18:20
- Ad Soyad: Hakan Atamtürk
- Şehir: Aydın / Didim
- Aldığı Beğeni: 2 / 1
- Pilot Menüsü:
İrfan kardeşim öncelikle çalışmalarında başarılar dilerim.Bu trike ile ben yıllardır uçmaktayım ve ve herhangi bir eksiklik görmedim.Çok emniyetli ve pratik bir trike,tekerler bu iş için en uygun teker çift rulmanlı ve üstün kalite .orjinal trikelerdede bu tekerlerden kullanılıyor.Orjinal trike ile aynı malzemeleri kullanmaktayım ve bu trikenin yurtdışı satışı 2000 usd nakliye gümrük hariç.Boşyere paralarımız niye dışarıya gitsin diye bu işe başladım.Ayrıca pervane ve ve paramotor kasasınıda kendim yapmaktayım.selamlar.