Haber; Fethiyede Paraşütçü denize indi.
Moderatör: Moderatör Ekibi
- Bülent ÖNER
- Mesajlar: 71
- Kayıt: 09.11.2011, 22:27
- Ad Soyad: Bülent Öner
- Şehir: Tekirdağ
- Aldığı Beğeni: 0 / 0
- Pilot Menüsü:
-
- Mesajlar: 69
- Kayıt: 26.10.2009, 18:34
- Ad Soyad: Hakan
- Şehir: Aydın
- Aldığı Beğeni: 0 / 0
- Pilot Menüsü:
videoda görunene göre herhangi bir çakılma yok suya iniş var gibi irtifası yetmemiş gibi görunuyor tabii en iyisini kendisi bilir keske harnesten çıksaydı dahamı iyi olurdu o agırlıkla yuzme de sıkıntı olabilir hatta botları bile çıkarmak lazım diye dusunuyorum arkadasların kendilerıne göre mutlaka fikirleri vardır umarım kendisi de bu durumu yorumlar umut naciye ve iskenderun havacılıga geçmiş olsun
- Attalos
- Mesajlar: 25
- Kayıt: 07.04.2012, 19:53
- Ad Soyad: Serkan Şakar
- Şehir: Tekirdağ
- Aldığı Beğeni: 0 / 0
- Pilot Menüsü:
http://webtv.sabah.com.tr/webtv/videoiz ... ze-cakildi
Bu videosu fakat pilotta bir sorun var.Harnese yatıyor ve fren ipleri elinde değil. Olayı bilen varsa yazsın lütfen. Havada kesin bir problem olmuş.
Bu videosu fakat pilotta bir sorun var.Harnese yatıyor ve fren ipleri elinde değil. Olayı bilen varsa yazsın lütfen. Havada kesin bir problem olmuş.
- apocan2006
- Mesajlar: 85
- Kayıt: 05.06.2009, 18:27
- Ad Soyad: Abdullah Asker
- Şehir: İskenderun
- Aldığı Beğeni: 0 / 0
- Pilot Menüsü:
Pilotta hiçbir sorun yok. Sadece SIV çalışması sırasında spiralden biraz geç çıktığı için kıyıya kadar gidecek irtifayı bulamamış ve suya inmiş. Frenleri bırakmasının sebebi suya arka rüzgarla ve frensiz inmek istemesidir. Zaten kurtarma ekibi SIV çalışması olduğundan orada hazır bekliyor. Bot felan çıkarmaya pek gerek te yok. Malesef böyle olaylar haber yapamayan muhabirlere fırsat oluyor. Adam olayı tamamen çarpıtarak biraz para kazanıyor. Ne yapsın karnı aç !!!
- gerenimo
- Mesajlar: 125
- Kayıt: 23.06.2007, 18:03
- Ad Soyad: Abdurrahman Göksu
- Şehir: Adana-ölüdeniz
- Aldığı Beğeni: 0 / 0
- Pilot Menüsü:
Değerli arkadaşlar suya iniş kesinleşmişse eğer lütfen bacak ve göğüs kolonlarını açarak suya birkaç metre kala harnesten atlayın bu arkadaşımız gördüğümüz üzere yüzüstü kalıyor harnes üste kendisi zor nefes alıyor allah korusun bot biraz gecikse üzücü durumlar oluşabilir arka rüzgarla inmesi doğru ama harnesten çıkması lazımdı trabzondaki kazayı herkes hatırlayacaktır mutlaka harnesten çıkın suya ve atlayın herkese kazasız belasız uçuşlar diliyorum sağlıcakla kalın.
- Hazerfenin Bir Füruğu
- Mesajlar: 90
- Kayıt: 25.08.2009, 16:44
- Ad Soyad: Selahattin Asmalı
- Şehir: Antalya
- :
- Aldığı Beğeni: 6 / 0
- Pilot Menüsü:
Ben de Bahadır'ın yorumundan feyiz alarak şu öneride bulunuyorum. Bence şehir içinde, dışında, taşıtların, motosikletlerin ve bisikletlerin de KULLANIMI YASAKLANMALIDIR. Neden? Çünkü: "Türkiye'de Trafik kazalarında (son on yılın ortalaması) YILLIK ..................4.360 (DÖRTBİNÜÇYÜZTALTMIŞ) kişi ÖLMEKTE, ............. 160.000 (YÜZALTMIŞBİN) kişi de (bir de yazı ile yazayım ki yanlış yazdığım düşünülmesin) YARALANMAKTADIR. (Kaynak:TÜİK) (Bu durumda rakamları 365'e böldüğümüzde yaklaşık) HER ALLAHIN GÜNÜ 12 KİŞİ ÖLMEKTE, 438 KİŞİ YARALANMAKTADIR.
Dün 12 kişi öldü, Bugün 12 kişi, Yarın 12 kişi daha, ÖLECEK. "Çıkmaz demeyin, Şansınızı Deneyin, Milli Piyango" reklamındaki gibi bilet almanıza gerek yok. Türkiye'de yaşamak yeterli. Her an gerçekleşebilecek bir olasılık. Trafiğe dahil olmanız yeterli. % 100 kurallara uysanız, kaldırımda yürüyor olsanız, kendi şeridinizden gidiyor olsanız bile bunun hiçbir önemi yok. Kurallara uymak Hayatta Kalma garantisi vermiyor.
Kimin umurunda? Çoğunluk bu durumu kanıksamış mı? Olağan bir durum gibi mi algılıyor? Bu mantıktan yola çıkarak tüm taşıtların TRAFİĞE ÇIKIŞI YASAKLANMALI MIDIR?
Bu durumda Ölü ve yaralı sayıları (Trafik-Yamaçparaşütü) kazalarında sizce mukayese edilebilir mi? Trafikte ölme/yaralanma riskleri karşısında, bizim yaptığımızı (yp sporunu) Delilik/Çılgınlık olarak gören "normal" insanların algısında bir TUHAFLIK olabilir mi?
Dün 12 kişi öldü, Bugün 12 kişi, Yarın 12 kişi daha, ÖLECEK. "Çıkmaz demeyin, Şansınızı Deneyin, Milli Piyango" reklamındaki gibi bilet almanıza gerek yok. Türkiye'de yaşamak yeterli. Her an gerçekleşebilecek bir olasılık. Trafiğe dahil olmanız yeterli. % 100 kurallara uysanız, kaldırımda yürüyor olsanız, kendi şeridinizden gidiyor olsanız bile bunun hiçbir önemi yok. Kurallara uymak Hayatta Kalma garantisi vermiyor.
Kimin umurunda? Çoğunluk bu durumu kanıksamış mı? Olağan bir durum gibi mi algılıyor? Bu mantıktan yola çıkarak tüm taşıtların TRAFİĞE ÇIKIŞI YASAKLANMALI MIDIR?
Bu durumda Ölü ve yaralı sayıları (Trafik-Yamaçparaşütü) kazalarında sizce mukayese edilebilir mi? Trafikte ölme/yaralanma riskleri karşısında, bizim yaptığımızı (yp sporunu) Delilik/Çılgınlık olarak gören "normal" insanların algısında bir TUHAFLIK olabilir mi?
- gakkaya001
- Mesajlar: 459
- Kayıt: 10.07.2010, 01:35
- Ad Soyad: Güner Akkaya
- Şehir: Adana
- :
- Aldığı Beğeni: 7 / 0
- Pilot Menüsü:
Oncelikle her kese iyi aksamlar
Adana,iskenderun,mersin,bolgesinden 20 orta ve ileri sevlye yamac parasutu pilotu 5 gunluk siv egitimi icin YIGiT YILDIRIM. Kontrolunde oludenize geldik gelmeden once THSF tarafindan katilan arkadaslarimizin adlarina GSIM izin yazilari alindi soz konusu durumda saglik ve guvenlik. Tedbirlerinin. Alinmasi. Mutlaktir. Kaldiki. Egitmenimiz. YIGIT YILDIRIM. DIR
Bahsi gecen duruma. Gelince. Arkadasimiz. 5 .yillik pilottur. Yaklasik 300. Saat ucusu vardir. Siv 5. Ucusunda. Dip spiralden cikamayip. Kisa. Kalip denize. Inmek. Zorunda kalmistir video. Izler-seniz. 6-7 sa niye icerlsinde. Tekne. Mudehale! Etmistir. Uctugu. Kanat. Astral-7 2012. Modeldir tekne gecikmesi. Durumu. Imkansizdir. YIGIT YILDIRIM. Siv. Egitimlerinde tekne calisir vaziyette ring. Halinde. Daima. Hazir beklermektedir pilot. Inisi. Tekne taragindan. An ve an takip edilmistir. Gurubumuz. 4 gunde. 7 si siv ucusu olmak uzere toplam 10. Ar. Ucus yapmistir bu. Vesileyle. Egitimimize. THSF. TURKIYE sampiyonasi. Oncesi. Guvenlik ve' performans artirici katkillarindan. Dolayi. YIGIT YILDIRiMA. Cok. Tesekkur ederiz..
ADANA HAVACILIK KULUBU. AHAS. Guner Akkaya
Adana,iskenderun,mersin,bolgesinden 20 orta ve ileri sevlye yamac parasutu pilotu 5 gunluk siv egitimi icin YIGiT YILDIRIM. Kontrolunde oludenize geldik gelmeden once THSF tarafindan katilan arkadaslarimizin adlarina GSIM izin yazilari alindi soz konusu durumda saglik ve guvenlik. Tedbirlerinin. Alinmasi. Mutlaktir. Kaldiki. Egitmenimiz. YIGIT YILDIRIM. DIR
Bahsi gecen duruma. Gelince. Arkadasimiz. 5 .yillik pilottur. Yaklasik 300. Saat ucusu vardir. Siv 5. Ucusunda. Dip spiralden cikamayip. Kisa. Kalip denize. Inmek. Zorunda kalmistir video. Izler-seniz. 6-7 sa niye icerlsinde. Tekne. Mudehale! Etmistir. Uctugu. Kanat. Astral-7 2012. Modeldir tekne gecikmesi. Durumu. Imkansizdir. YIGIT YILDIRIM. Siv. Egitimlerinde tekne calisir vaziyette ring. Halinde. Daima. Hazir beklermektedir pilot. Inisi. Tekne taragindan. An ve an takip edilmistir. Gurubumuz. 4 gunde. 7 si siv ucusu olmak uzere toplam 10. Ar. Ucus yapmistir bu. Vesileyle. Egitimimize. THSF. TURKIYE sampiyonasi. Oncesi. Guvenlik ve' performans artirici katkillarindan. Dolayi. YIGIT YILDIRiMA. Cok. Tesekkur ederiz..
ADANA HAVACILIK KULUBU. AHAS. Guner Akkaya
- crow22
- Mesajlar: 18
- Kayıt: 02.06.2008, 21:39
- Ad Soyad: Umut Naci
- Şehir: Hatay / İskenderun
- Aldığı Beğeni: 0 / 0
- Pilot Menüsü:
Sevgili arkadaşlar
Günerinde dediği gibi Yiğit Yıldırımdan başarılı bir SIV eğitimi aldım.Yeni aldığım Astral 7 kanadın sınırlarını anlamak adına biraz zorladım ve Dip Spiralden geç çıktım,Spiralde fazla kaldığımdan dolayı benim hatırladığım 9 tam tur attım ve spiral çıkışı kendımı toparlayamadım.Kolonlları açmak için uğraştım ancak yediğim G(ci) Kuvveti nedeniyle Karaciğerin üzerinde bulunan Kaburgaların üzerinde ödem oluştuğundan haraket kabiliyetim azaldı ve kurtarma botunun bana doğru geldığini anlayınca ruzgarı da arkama alarak denize doğru iniş yaptım.Genel olarak iyiyim.Hatta denize inişten sonra SIV eğitimine devam ettim.
Herkese teşekkür eder kazasız ve belasız uçuşlar dilerim.
Günerinde dediği gibi Yiğit Yıldırımdan başarılı bir SIV eğitimi aldım.Yeni aldığım Astral 7 kanadın sınırlarını anlamak adına biraz zorladım ve Dip Spiralden geç çıktım,Spiralde fazla kaldığımdan dolayı benim hatırladığım 9 tam tur attım ve spiral çıkışı kendımı toparlayamadım.Kolonlları açmak için uğraştım ancak yediğim G(ci) Kuvveti nedeniyle Karaciğerin üzerinde bulunan Kaburgaların üzerinde ödem oluştuğundan haraket kabiliyetim azaldı ve kurtarma botunun bana doğru geldığini anlayınca ruzgarı da arkama alarak denize doğru iniş yaptım.Genel olarak iyiyim.Hatta denize inişten sonra SIV eğitimine devam ettim.
Herkese teşekkür eder kazasız ve belasız uçuşlar dilerim.
- canergkts
- Mesajlar: 32
- Kayıt: 12.10.2018, 09:49
- Ad Soyad: Caner Göktaş
- Şehir: Muş
- Aldığı Beğeni: 0 / 0
- Pilot Menüsü:
Haber; Fethiyede Paraşütçü denize indi.
Geçmiş olsun arkadaşa. Medya gene sallamış geçmiş.