P3 P4 P5 Sorunsalı ve Hakan Cici Ile Tartışmalı Pozisyonlar

Yamacparaşütü ile ilgili genel konuları buraya yazabilirsiniz.

Moderatör: Moderatör Ekibi

Kullanıcı avatarı
ziya
Mesajlar: 247
Kayıt: 03.03.2005, 22:37
Ad Soyad: Ziya Hacialioglu
Şehir: Ölüdeniz - Bursa
:
Yarışma Pilotu 250+ Club
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

P3 P4 P5 Sorunsalı ve Hakan Cici Ile Tartışmalı Pozisyonlar

Mesaj #1 gönderen ziya » 1 on yıl 1 yıl önce (04.12.2012, 17:13)

:twisted: Alevli başlık açtım ki burda düğüş çıkar mantiğiyla konu daha çok takip edilsin.
Bilgide eksikliklerimiz varsa tamamlayalim. Konuya dahil olmak isteyenler konuyu dagitmadan gorüş bildirirlerse bizler de faydalanmış oluruz.
Sayın Hakan Cici, sizin bir başka baslık altında vermiş olduğunuz cevaplara istinaden, size bi kaç sorum olacak. Durumu kişiselleştirmeden, fazla dağitmadan, konuyu özünde tutmaya çalışarak varsa cevaplarinizi ilgiyle bekliyor olacağim.
Neden sizi başarisiz ve yetersiz gördüğümün sorularidir bunlar. Cevaplarinizla beni yanıldığıma ikna ederseniz, bu başarılarınızdan dolayı tebrik etmekte isterim.
Yanilgilarimdan kurtarin beni.

1)2009-2010-2011-2012 tarihlerinde düzenlemiş oldugunuz SKK kac adettir?
1-a) Bunlara kaç kursiyer katılmıştır?
1-b) Kaç kişi P3, kaç kişi P4, kaç kişi P5 almıştır?

2) P3 sınav sorularınız nelerdir? Gecebilir puan kaçtır?
2-a) P3 pilotundan uçuşta beklentileriniz nelerdir?

3) P4 sınav sorularınız nelerdir?
3-a) Yarışmalar, kuralları ve elektronik kullanimlariyla ilgili ayrica sinaviniz ya da bilgi paylasimlariniz oluyor mu?
3-b) P4 pilotundan beklentileriniz uçuş esnasinda nelerdir?

4) P5 sinav sorulariniz nelerdir?
4-a) Uluslararasi yarışmalara gidebilir yetkisini verdiğiniz pilotun hangi vasıflari taşıyor olmasi gerektiğini açiklarmisiniz?

5) P4 ile P5 pilotunu birbirinden ayiran hangi beklentileriniz var ve bunlari nasil değerlendiriyorsunuz?

6) Tüm bu seviyeler için yazilmiş bir eğitim notu, sınav sistemi, sınav sorulari, pilot seviyesi ve pilotun yapması gerekenlerle ilgili yazılı prosedürleriniz var mi? Varsa nelerdir?


Kullanıcı avatarı
gees
Mesajlar: 38
Kayıt: 06.11.2006, 14:22
Ad Soyad: Gizem Kurçeren
Şehir: Fethiye
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #2 gönderen gees » 1 on yıl 1 yıl önce (04.12.2012, 18:16)

Selamlar

P3 sorunsalı sadece yarışmacı pilotlar için geçerli değil, bildiğiniz üzere Babadağ Uçuş Yönergesi diye bir saçmalık ortaya atıldı. P3 sertifikası olmadan Babadağ'dan uçuş yaptırmak istemiyorlar.

Geçtiğimiz tüm kış boyunca SKK ne zaman açılacak diye bekledim. Denizli'deki iptal edilen SKK'dan 3 gün önce SKK tarihleri açıklandı, halbuki kontenjan dolmuştu bile! ( eşe dosta aman kontenjan dolmadan senin de adını yazalım meselesi )

Madem böyle bir kural getirdiniz, iyi hoş ( daha güvenli bir spor haline getirilmeli elbette ), yılda 3 tane SKK açıp da 120 tane pilota sertifika vermekle olmaz bu işler! Yüzlerce single pilot geliyor Ölüdeniz'e! Ayrıca '15 tane pilot topla, al sertifikanı!' mantığıyla olmaz bu! Herkesin işi gücü var, 15 tane pilotun aynı tarihlerde izin yapması nasıl mümkün olacak!

Benim sertifikam yok ve ben burnumun dibindeki Babadağ'a sadece tatil günlerimde uçmak için gittiğimde diğer pilotlarla tartışmak istemiyorum!

''Burada bir kaza olduğunda ticari tandemlerin satışları çok etkileniyor!'' dendi, Eğer ki daha güvenli uçuş için, sizin can güvenliğiniz için bu sertifika şart denseydi amennaa! Airgames'te sertifika sorulmadı! Orada bir kaza olsa ticari satışlarınız 1 hafta etkilenmeyecek miydi?

Bu yıl umarım çözüm bulunur! Bulunmazsa da kanadımı alır uçuşuma bakarım umrumda olmaz!

Kullanıcı avatarı
SERVET
Mesajlar: 194
Kayıt: 15.07.2006, 15:49
Ad Soyad: Servet Yalçınkaya
Şehir: İstanbul
:
250+ Club
Aldığı Beğeni: 68 / 3
Pilot Menüsü: 

Mesaj #3 gönderen SERVET » 1 on yıl 1 yıl önce (05.12.2012, 18:53)

https://vimeo.com/44187139 bu sene başında kulübümüzün talebi doğrultusunda açılan skk dan görüntüler size genel bi fikir verecektir sanırım. skk için bireysel değil kulüp olarak başvurmak lazım. bunun içinde kulüpleşmek ve bir kulübe üye olmakta fayda var.

Kullanıcı avatarı
Gültekin
Mesajlar: 137
Kayıt: 12.06.2012, 09:32
Ad Soyad: Gültekin Kazandöğer
Şehir: Tekirdağ
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #4 gönderen Gültekin » 1 on yıl 1 yıl önce (05.12.2012, 20:23)

keyifligeçmiş belliki ancak bukadar zaman kaç kişi ayıra bilir bence ciddi kulüplerede bu yetkiler verilmeli kulüpler netice itibariyle pilotlarını daha uzun zamandan beri tanıyor olmaları bir avantaj her pilotun seviyesine göre ehlkiyeti olacaktır hak ettiklerinde thk nın bu konuyu ciddi bir şekilde düşünmesi masaya koyması gerekiyor bence geç kalınıyor arkadaşlar hayır olur inşallah

Kullanıcı avatarı
muraks
Mesajlar: 254
Kayıt: 22.06.2006, 14:43
Ad Soyad: Murat Aksoy
Şehir: Yalova
:
50+ Club
Aldığı Beğeni: 1 / 1
Pilot Menüsü: 

Mesaj #5 gönderen muraks » 1 on yıl 1 yıl önce (06.12.2012, 00:56)

Ziya'nın sorularının cevaplarını ben de merakla bekliyorum. 6-11nisan 2009 tarihlerinde Bursa'da düzenlenen skk'ya katılmıştım. Verilen görevleri (hedefe iniş, soaring vs) hepsini yerine getirdim. Hava müsait olmadığı için cross uçulmadı. Tabiki kursa her seviyeden pilot katılmıştı ve zaten uçuşlardan pilot seviyeleri de belli oluyordu. Kurs sonunda birçok pilota p3, bazılarımıza da p4 verildi. Birkaç arkadaşla birlikte Hakan cici'ye gidip p5 almak için ne yapmamız gerektiğini sorduk. Kendisi o yıl thk tarafından düzenlenen yarışmalara (kayseri ve bayramören) katılmamız halinde lisanslarımızın p5 olacağına dair söz aldık. Ayrıca kursun son günü araçlarla inönü tesislerin gidildi ve günün sonunda birgün önce p3 aldığı söylenen arkadaşlara Hakan bey "madem buraya kadar geldiniz bari size p4 verelim" dedi. Böyle olunca biz de tekrar p5 talebinde bulunduk ve " yarışmalara katılın söz p5 veceğim" dedi.
Demek ki hatır gönülle lisans seviyeleri belirlenebiliyormuş. Söz vererek lisans seviyeleri yükseltilebiliyormuş. Sözler tutulmayabiliyormuş. Söze güvenmeyip yazılı talepte bulunulduğunda bile hiçbir cevap verilmeyebiliyormuş. Ben istersem olur istemezsem olmaz şeklinde lisanslama yapılabiliyormuş.
Verilan lisansın da, seviyesinin de şu an kendi açımdan hiçbir değeri yoktur. Bunu zaten kursun son günü anlamıştım. Yukarıda yazdıklarım sistemin nasıl çalıştığı ile ilgili şahsi tecrübe ve görüşlerimdir.
Murat

Kullanıcı avatarı
muzzy145
Mesajlar: 511
Kayıt: 29.01.2008, 00:05
Ad Soyad: Muzaffer Dundar
Şehir: Akhisar
:
Yarışma Pilotu 150+ Club
Aldığı Beğeni: 20 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #6 gönderen muzzy145 » 1 on yıl 1 yıl önce (06.12.2012, 01:05)

Ziya bosuna bekleme yazmaz!!! Boyle kibar sorarsan bizim ulkede kimse takmaz. Kufret bak. Yarin nasil foruma damliyor cevap veriyor gor. :D :D


Kullanıcı avatarı
SERVET
Mesajlar: 194
Kayıt: 15.07.2006, 15:49
Ad Soyad: Servet Yalçınkaya
Şehir: İstanbul
:
250+ Club
Aldığı Beğeni: 68 / 3
Pilot Menüsü: 

Mesaj #7 gönderen SERVET » 1 on yıl 1 yıl önce (06.12.2012, 10:41)

p5 için bölge ve hava xc uçuşuna uygunsa en az 20 km lik bir mesafe gitmen gerekiyor. uygun değilse p4 alıyorsun. p4 ü olan herkes bir sezon içersinde thk gözlemcisinin bulunduğu resmi bir yarışmada 20km üstü 2 task uçarsa (bu iki taskın aynı yarışmada olmasıda gerekmiyor) p5 e hak kazanıyorsun.

Kullanıcı avatarı
muraks
Mesajlar: 254
Kayıt: 22.06.2006, 14:43
Ad Soyad: Murat Aksoy
Şehir: Yalova
:
50+ Club
Aldığı Beğeni: 1 / 1
Pilot Menüsü: 

Mesaj #8 gönderen muraks » 1 on yıl 1 yıl önce (06.12.2012, 17:37)

Şartları biliyorum. Ancak uygulamada herhangi bir standart ya da tutarlılık yok. Dışardan baktığında "evet olması gereken bu" diyemiyorsun.

Kullanıcı avatarı
ziya
Mesajlar: 247
Kayıt: 03.03.2005, 22:37
Ad Soyad: Ziya Hacialioglu
Şehir: Ölüdeniz - Bursa
:
Yarışma Pilotu 250+ Club
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #9 gönderen ziya » 1 on yıl 1 yıl önce (10.12.2012, 14:53)

hakan cici yazdı:Selamlar,

NOT: Bu yazımdan sonra söyleyeceğin bir şey olursa Ziya, cepten yada yüz yüze görüşürüz zira hem bu platformdaki insanların vaktini almaya gerek yok hem de her seferinde kale alıp cevap yazmam.



sanırım sallamıyor bizi :P

Kullanıcı avatarı
daglar72
Mesajlar: 343
Kayıt: 25.05.2005, 00:39
Ad Soyad: Abdullah Acar
Şehir: Bursa
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #10 gönderen daglar72 » 1 on yıl 1 yıl önce (10.12.2012, 15:01)

Hakan cici bir kaç yıl önce skk için gittiğim inönü kapısından beni diplomamı yetersiz bulup geri çevirmişti :) THK nu malikanesi sanıyor heralde :)

Kullanıcı avatarı
muraks
Mesajlar: 254
Kayıt: 22.06.2006, 14:43
Ad Soyad: Murat Aksoy
Şehir: Yalova
:
50+ Club
Aldığı Beğeni: 1 / 1
Pilot Menüsü: 

Mesaj #11 gönderen muraks » 1 on yıl 1 yıl önce (10.12.2012, 21:24)

Bence "Kale almamak" küçümsemekten kaynaklanır ve kendi küçük dünyalarında kendilerini dev gibi görenler diğer herkesi küçümser. Bunun yanında verecek cevabı olmayanlar da kale almıyormuş gibi yapabilirler.
Ziya'nın yazısı özelden cevaplanacak birşey değil. Birçok kişinin merak ettiği, birçoklarını da ilgilendiren sorulardır.
Burada yazılmayan cevaplar zaten cevap niteliğindedir.
Anlaşılmıştır.

Murat


Kullanıcı avatarı
ziya
Mesajlar: 247
Kayıt: 03.03.2005, 22:37
Ad Soyad: Ziya Hacialioglu
Şehir: Ölüdeniz - Bursa
:
Yarışma Pilotu 250+ Club
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #12 gönderen ziya » 1 on yıl 1 yıl önce (10.12.2012, 21:54)

Murat ozelden degil gelen yazi. Bir baska baslik altinda yazdigi yazinin son kismidir ekledigim bolum, alinti yapmayi beceremeyince boyle oluyor :)

Kullanıcı avatarı
muraks
Mesajlar: 254
Kayıt: 22.06.2006, 14:43
Ad Soyad: Murat Aksoy
Şehir: Yalova
:
50+ Club
Aldığı Beğeni: 1 / 1
Pilot Menüsü: 

Mesaj #13 gönderen muraks » 1 on yıl 1 yıl önce (10.12.2012, 22:15)

Pardon Ziya, seni de özelden gelen mesajı paylaşmışsın gibi gösterdim. İlgili soruların cevabını burada görmek isteriz.

Kullanıcı avatarı
necdet
Mesajlar: 256
Kayıt: 09.11.2007, 11:07
Ad Soyad: Necdet Kara
Şehir: İzmir
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #14 gönderen necdet » 1 on yıl 1 yıl önce (10.12.2012, 22:58)

Mehabalar, Thk tekelinde bulunan ve yetkilerini başkalarına vermeyi ısrarla reddeden bir sisteme bende karşıyım. Sistem aşılmaz değil, belli zamanlarda açılan skk ya katılmalı yahut kendiniz açtırmalısınız. Ne yazıkki çalışanlar için bu zamanı yaratmak çok zor. Bazen yaratsanız dahi skk açıldığını açıkladıklarında liste ( çoğunlukla ) dolmuş oluyor. Tamamen çalışanlara Thk yöneticilerinin vurdum duymazlığı olarak görüyorum. Çözüm : Yeterli seviyede olduğunu düşünenler ücret mukabilinde c.tesi İnönü vs. gider, sabah sınavına girer başarılı bulunursa yer çalışması görülür, kalkış iniş, tepeye iniş vs. yaptırılır (başka çözümlerde olabilir klüp eğitmenleri sınava tabi tutulur onların onay vereceği pilotlara sınav yapılır. vs. vs. Servet beyin bahsini ettiği skk ya bende katıldım. Öncelikle söylemeliyimki kurs çok iyi geçti. Eğlenceli ve arkadaşlık havasında geçti özellikle Serdar hoca, Umut hoca ve Emrah hoca' nın çabaları yadsınamaz buradan her birine teşekkür ediyorum. Nasıl katıldım? Skk açıklanmamışken birazda çevrenin sayesinde telefonla aranıp gidip gidemeyeceğim soruldu, o sıralar işsiz olduğum için gidebildim. Evraklarım eksik olmasına rağmen hocalarımız benim gibi birkaç kişiye daha inisiyatif kullanıp yarım gün savlık, fotoğraf, rapor izni verdiler sağolsunlar. Ancak sistem çalışanlara uyarlansa belki 2008 yada 2009 da belgemi alacaktım. Bu arada diğer Skk ya giden arkadaşlarım hocalarından pekte memnun kalmamışlar kendimi şanslı hissediyorum. Sorunların aşılması dileği ile, hepinize kazasız uçuşlar temenni ediyorum. (skk da beni üzen tek şey ülkenin en tanınmış pilotlarından Ayşe bayrak dahi P5 alamamıştır. Oraya görevlendirilen hocalara böyle bir inisiyatif kullanma yetkisi verilmelidir.)

Kullanıcı avatarı
ziya
Mesajlar: 247
Kayıt: 03.03.2005, 22:37
Ad Soyad: Ziya Hacialioglu
Şehir: Ölüdeniz - Bursa
:
Yarışma Pilotu 250+ Club
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #15 gönderen ziya » 1 on yıl 1 yıl önce (12.12.2012, 18:05)

Selamlar,
Şimdi yalan söylüyorum, iftira atıyor, iki yüzlü davranıyorum, çıkarım doğrultusunda hedef saptırıyorum.

Yalan 1: Hafif araçlar kısım sorumlusu beyefendinin göreve geldiği tarihten bu yana, P3, P4, P5 seviyesinde yapılandırılması gereken yazılı hiçbir alt yapı çalışması yoktur.

Yalan 2: P3, P4, P5 seviyelendirilmesinde gerekli yazılı kural, çalışma, yazılı sınav soruları yoktur. Aynı sorularla tüm bu seviyelendirmeler yapılmaktadır.

Yalan 3: Sınav sorularının içinde yanlış soru ve cevaplar vardır, haliyle bu sınavların sonuçları yanıltıcıdır.

Atıyorum 1: Bir skk katılımcısından başarılı olması için SIV istenirken, diğerinden bu talep edilmemiştir. İstekler keyfidir ve gerekçeli bağlantıları yazılı olarak mevcut değildir.

Atıyorum çok pis 2 : Skk'da uygulanan insiyatifler bolluğu, bu ülkenin wprs puanlarına katkıları olacak adamlar için gösterilmemiştir.

Hafif hafif gidelim, sindirerek keyifle tartışalım, kış uzun :evil:

Kullanıcı avatarı
agalptekin
Mesajlar: 134
Kayıt: 31.03.2009, 19:51
Ad Soyad: Hakan alp
Şehir: Ankara/Konya
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #16 gönderen agalptekin » 1 on yıl 1 yıl önce (12.12.2012, 18:17)

:D koltuğunun altında kalın bir evrak dosyası ve sırayla fotoğraflarla, yazılı belgelerle iktidara sataşan muhalefet sözcüsü gibisin...

Emin ol bu sataşmalar çok işe yarıyor, karşı taraf sessiz kaldığı sürece söylediklerin doğrulanıyor zaten ve bütün camia derinden derinden; bu ateşli başlıkta kimin kendini nasıl savunacağını ahenkle takip ediyor...

Takipteyiz, bugüne kadar sorulması gerekenleri bugüne kadar herkesin korktuğu çekindiği kişilere gönül rahatlığıyla sorman sataşman hoşuma gidiyor, umut veriyor...

Teşekkürler...


Kullanıcı avatarı
muzzy145
Mesajlar: 511
Kayıt: 29.01.2008, 00:05
Ad Soyad: Muzaffer Dundar
Şehir: Akhisar
:
Yarışma Pilotu 150+ Club
Aldığı Beğeni: 20 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #17 gönderen muzzy145 » 1 on yıl 1 yıl önce (13.12.2012, 04:10)

ziya yazdı:Selamlar,
Şimdi yalan söylüyorum, iftira atıyor, iki yüzlü davranıyorum, çıkarım doğrultusunda hedef saptırıyorum.

Yalan 1: Hafif araçlar kısım sorumlusu beyefendinin göreve geldiği tarihten bu yana, P3, P4, P5 seviyesinde yapılandırılması gereken yazılı hiçbir alt yapı çalışması yoktur.

Yalan 2: P3, P4, P5 seviyelendirilmesinde gerekli yazılı kural, çalışma, yazılı sınav soruları yoktur. Aynı sorularla tüm bu seviyelendirmeler yapılmaktadır.

Yalan 3: Sınav sorularının içinde yanlış soru ve cevaplar vardır, haliyle bu sınavların sonuçları yanıltıcıdır.

Atıyorum 1: Bir skk katılımcısından başarılı olması için SIV istenirken, diğerinden bu talep edilmemiştir. İstekler keyfidir ve gerekçeli bağlantıları yazılı olarak mevcut değildir.

Atıyorum çok pis 2 : Skk'da uygulanan insiyatifler bolluğu, bu ülkenin wprs puanlarına katkıları olacak adamlar için gösterilmemiştir.

Hafif hafif gidelim, sindirerek keyifle tartışalım, kış uzun :evil:


Kaaaarrrrrdesimmmm beeeee. Aklinla bin yasa.

Kullanıcı avatarı
mustafa çelik
Mesajlar: 391
Kayıt: 20.11.2006, 18:38
Ad Soyad: Mustafa Çelik
Şehir: Ankara
Aldığı Beğeni: 5 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #18 gönderen mustafa çelik » 1 on yıl 1 yıl önce (13.12.2012, 11:20)

Problemleri şahıslara indirgemek bizleri çözüme ulaştırmaz. Ali olmasada Veli olsa değişin birşey olurmu düşünmek lazım. Sorunlarımız kurumsal olduğu için isimleri ön plana çıkartmak bence yanlış. Ana eleştiri maddesi Sertifika Kontrol Kursları konusunda zamanında THK'nın SSK'larına katılmayan, katılmayı bir statü kaybı gören arkadaşlarımız şimdide tersi yönden eleştirebilirler. İnsanın olduğu yerde hata olduğu gibi ismi geçen arkadaşlarımızında hataları olmuş olabilir. 45 yaşındayım ortaokul yıllarından beri havacılıkla ve THK ile irtibatım var. Model uçak, paraşüt, planör derken 2006 yılında Yigit hocalardan eğitim alarak yamaçparaşütü ile tanıştım THK Mer.Den.Krl.Yedek üyeliği, Şube yönetim kurulu üyeliği, Kulüp Başkanlığı görevlerinde bulundum vede devam etmekteyim ayrıca Mevcut Gen.Başkanla diyaloğumun iyi olduğu kanaatindeyim, paramotorla GPS kaytlı en uzun mesafe uçuşlarından birisi bana ait olmasına rağmen P3 sertifikam var, bu torpil nasıl birşey nasıl yapılır bana öğretsenizde paramotor sertifikası bir tarafa birakın en azından p4 alsamda karizmayı kurtarsam, şahsi olarak düşününce yarışmacı olmayacaksam sertifika ve brövelerin banada mantıksız gelen tarafları olsada Kurumsal olarak sistem neyi gerektiriyorsa ona uymamız lazım. Ayrıca Kurumu eleştirme performansını Federasyona kullansak daha iyi neticeler alınabilir.... Genel olarak eleştirileri değerlendirecek olursak zamanında THK'yı eleştiren, yerden yere vuran arkadaşlarımızın zamanla mevcut Federasyonuda eleştireceklerini göreceksiniz vede görmeye başladık amiyane tabirle ÇARŞI HERŞEYE KARŞI mantığı... Saygılarımla.

Mustafa ÇELİK
THK Etimesgut Şb.Yön.Krl.Üyesi
THK Ankara Sportif Havacılık Klb.Bşk.

Kullanıcı avatarı
ziya
Mesajlar: 247
Kayıt: 03.03.2005, 22:37
Ad Soyad: Ziya Hacialioglu
Şehir: Ölüdeniz - Bursa
:
Yarışma Pilotu 250+ Club
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #19 gönderen ziya » 1 on yıl 1 yıl önce (13.12.2012, 12:40)

Selamlar,
Mustafa bey goruslerinizi paylasiyor olmanizdan mutluluk duydum. Daha fazla fikir daha dogru cozum bulmamiza yardimci olacaktir. Kendi kendimize dovunmemizin kimseye faydasi olmayacagi kesin.
Fikirlerinizden kesinlikle karsi cikmak zorunda oldugum kismi, Thk kurumsal kimliginin zedelenmemesi adina sorumlularin, gorev yetkisi oldugu konularda cumlelerimizi kurmamiz gerektigidir. Beni ilgilendiren kismi olan YP, kim sorumlu yonetiyor, Hakan Cici. O zaman bir cümle kurarken neden Thk diyeyim, neden bu genellemenin altinda herkesi elestireyim. Bunu zamaninda yaptim ve hata yaptigimi dusunuyorum. Her Thk dedigimde dusman gozuyle bakildim, tepki topladim tum kurumu sevenlerin nazarinda. Oysa simdi sadece sayin Cici ve onu sevenler tarafindan elestirilebilirim. Ama bu karmasanin icinde soylemek istedigimiz anlasilmadan bogulursa cozumsuz kalip sadece kotuluklerimiz hatirlanir oluyor. Thk'nin kurumuna ve kimligine hicbirimizin laf etme hakki yoktur, sizin kurum bizim kurum diye birsey de yoktur, icinde hizmet veren her kisi oranin gereklerini yapmaya mecburdur, yapmiyorsa da ahanda gorecegi muamele budur.
Mevcut federasyonun yanlislarinin elestirilememesi yada elestirmememiz gibi bir durum da yoktur. Sanirim sizin bazi durumlara sahit olmamaniz bu kaniya varmaniza neden olmus. Hayirlisi diyelim buralarda fazla uzatmayalim konuyu, meselemizin disinda konusmazsak herkese daha faydali olacaktir. Hani Hakan beyin bir baska yazisinda kisa donlu muhabbetinin bayaligina duserek asli sorunumuzdan uzaklasmamam gibi ;)

Beyefendi sizin muhabbetiniz iyi ise yonetimle, vicdaniniza koyunuz ve o kadar soru yonelttim, yalanlar oldugunu soyleyerek atifta bulundum, bunlarin icinde size de dogru gelen bir tanesi varsa bunu yonetime iletin, burda su yanlis, calisilabilir duzeltilmesi lazim diyin, iyisi icin faydaniz olur.

Kullanıcı avatarı
mustafa çelik
Mesajlar: 391
Kayıt: 20.11.2006, 18:38
Ad Soyad: Mustafa Çelik
Şehir: Ankara
Aldığı Beğeni: 5 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #20 gönderen mustafa çelik » 1 on yıl 1 yıl önce (13.12.2012, 13:06)

Ziya hocam teşekkürler, eleştiri olmadan tekamül olmaz öncelikle demek istediğim kişilik haklarına dokunma mevzuu burada Hakan hocayı savunma pozisyonunda değilim vede olmam lakin Muzaffer hocanın ''Küfret bak nasıl foruma damlıyor....'' üslubu çok yanlış. Geçmişi bırakalım THK değilde Federasyon nasıl SKK'lar açacak, tüm uçucuları nasıl sertifikalandıracak ona bakalım....