ölüdeniz hava oyunları ardından
Moderatör: Moderatör Ekibi
- jeanneseher
- Mesajlar: 11
- Kayıt: 24.09.2013, 21:45
- Ad Soyad: Gülşah Hoş
- Şehir: İzmir
- :
- Aldığı Beğeni: 0 / 0
- Yaş: 30
- Pilot Menüsü:
ölüdeniz hava oyunları ardından
Thk İzmir şubeyle 2013 ölüdeniz hava oyunları uçuşlarımız http://www.youtube.com/watch?v=IQTVROvsST4
- metin
- Mesajlar: 113
- Kayıt: 14.11.2006, 17:08
- Ad Soyad: Metin Pehlivan
- Şehir: Amasya
- Aldığı Beğeni: 8 / 1
- Yaş: 45
- Pilot Menüsü:
Deniz üzerinde çalışman çok güzel, düz boş bir uçuştan çok daha iyidir. Wing over esnasında diğer tarafı boş bıraktığın için kapanma yaşıyorsun dönüş sonlarında neredeyse iki fren birden eşit konumda olması gerekli daha sonra kanadı hızlandırmak için frenleri tam bırakmak ve diğer tarafa ağırlık kaydırarak kanadın enerji ve hızının en çok olduğu anda diğer kumandayı vermek gerekli. Daha iyi sonuçlar alacağından eminim... İyi çalışmalar iyi uçuşlar dilerim.
- jeanneseher
- Mesajlar: 11
- Kayıt: 24.09.2013, 21:45
- Ad Soyad: Gülşah Hoş
- Şehir: İzmir
- :
- Aldığı Beğeni: 0 / 0
- Yaş: 30
- Pilot Menüsü:
teşekkürler yorum için
Daha önce farklı bir kanatla wing over yapmadım ama dönüş sonlarında kapanmayı engellemek için iki frenide neredeyse eşitleyince sanki fazla enerji kaybediyor gibi üzerine frenleri bırakınca istediğim kadar hızlanmıyor,dalış daha az oluyor,bunda sanırım kanadın dhv sinin etkisi var ve evet aksi frenin oranı ve zamanı için biraz daha çalışmam lazım
Daha önce farklı bir kanatla wing over yapmadım ama dönüş sonlarında kapanmayı engellemek için iki frenide neredeyse eşitleyince sanki fazla enerji kaybediyor gibi üzerine frenleri bırakınca istediğim kadar hızlanmıyor,dalış daha az oluyor,bunda sanırım kanadın dhv sinin etkisi var ve evet aksi frenin oranı ve zamanı için biraz daha çalışmam lazım