Ozone mantra-4 asymmetric collapse Antalya Turkey

Uçuş fotoğraflarınızı bu katogoriye yükleyebilirsiniz.

Moderatör: Moderatör Ekibi

Kullanıcı avatarı
mubi
Mesajlar: 251
Kayıt: 21.02.2010, 13:23
Ad Soyad: Muharrem Birdoğan
Şehir: Antalya
:
100+ Club
Aldığı Beğeni: 9 / 1
Pilot Menüsü: 

Ozone mantra-4 asymmetric collapse Antalya Turkey

Mesaj #1 gönderen mubi » 8 yıl 3 ay önce (21.12.2015, 13:42)



Kullanıcı avatarı
zorhedef
Mesajlar: 353
Kayıt: 15.04.2007, 15:21
Ad Soyad: Mustafa Atsız
Şehir: Konya / Akşehir
Aldığı Beğeni: 1 / 4
Pilot Menüsü: 

Re: Ozone mantra-4 asymmetric collapse Antalya Turkey

Mesaj #2 gönderen zorhedef » 8 yıl 3 ay önce (21.12.2015, 23:30)

Kanat % 70 kapanmis abi gecmis olsun iyi ve zamaninda mudahale ile kurtarmissin bu mantra 4 icin daha oncede bu tür kapanmaları sikca gormustum bir tanesi karsimda yedek atmak zorunda kaldı dikkat abi kazasız bol ucuslar dilerim :)

Kullanıcı avatarı
Airbender
Mesajlar: 474
Kayıt: 08.09.2008, 10:15
Ad Soyad: Cenk Arman
Şehir: Ankara
Aldığı Beğeni: 7 / 0
Pilot Menüsü: 

Re: Ozone mantra-4 asymmetric collapse Antalya Turkey

Mesaj #3 gönderen Airbender » 8 yıl 3 ay önce (22.12.2015, 19:18)

muharrem çok geçmiş olsun.
Eski ve iyi bir pilot olduğunu biliyorum. Kanat da cabası bence ufak bir pilotaj hatası var gibi göz göre göre kanadı enerjisiz bırakıyorsun. Kanat bir tepki veriyor zaten geriye gidiyor gidemiyorum diyor sana sağdan yada soldan bir dönüşle kanada enerji versen yine başına bu gelir miydi?
Kazasız güzel termikli uçuşlar.
Sevgiler
Cenk

Kullanıcı avatarı
mubi
Mesajlar: 251
Kayıt: 21.02.2010, 13:23
Ad Soyad: Muharrem Birdoğan
Şehir: Antalya
:
100+ Club
Aldığı Beğeni: 9 / 1
Pilot Menüsü: 

Re: Ozone mantra-4 asymmetric collapse Antalya Turkey

Mesaj #4 gönderen mubi » 8 yıl 3 ay önce (27.12.2015, 15:17)

Yorumlarınız ve iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Benim yorumum ise şöyledir. Genel anlamda Ozone M4 kanadın uçuşundan çok memnunum. Uçarken, termiklerde, rotorda bütünlüğünü bozmayan bir kanat. Video'da kanadın enerjisiz kalması gibi gözüken görüntü aslında rüzgar hızının darbesi ile saatte 40 km'nin üzerine çıkması sebebidir. Darbe arttığında kanat birazcık geriye sürükleniyordu. Ben kapanmanın nedeninin uçtuğum yamacın yer şeklinden( minik tepecikler ) dolayı sert rüzgarın bu yer şekline vurduğunda rotor yapmasından dolayı olduğunu düşünüyorum. Video'da önümdeki minik tepecikler gözükmemektedir. İyi uçuşlar.