BABADAG Uçuş Yönergesi

Uçuş Bölgeleri Hakkındaki konular,yeni uçus bölgeleri...

Moderatör: Moderatör Ekibi

Kullanıcı avatarı
acg5
Mesajlar: 307
Kayıt: 23.09.2004, 22:11
Ad Soyad: Adnan Coskun Gücenmez
Şehir: Mersin
Aldığı Beğeni: 3 / 1
Pilot Menüsü: 

Mesaj #41 gönderen acg5 » 1 on yıl 2 yıl önce (10.06.2011, 17:45)

Kısaca deniliyorki... 1700 ve 1900 fazla meşgul etmeyin. gidin 900 den uçun. İlginç bence...

Şimdi Türkiyede bir çok uçulan tepeler var. oralara da birer ikişer görevli olacakmı?. Mesela Kaş'ta da olacak mı. Yada spilde, yada abantta.. yada uçmakderede... Olmayacaksa neden ölüdeniz? Sanırım olay tamamen duygusal...

Federasyonun verdiği lisanslar geçerli olacak mı?

Bir çok arkadaşta yazmış gerçi ama. Federasyonumuz bu olayın neresinde. Görevli arkadaşlar detaylı bilgi yazabilirlerse seviniriz...


Kullanıcı avatarı
keremakkaya
Mesajlar: 25
Kayıt: 15.08.2009, 19:37
Ad Soyad: Kerem Akkaya
Şehir: İstanbul
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #42 gönderen keremakkaya » 1 on yıl 2 yıl önce (12.06.2011, 14:40)

Böyle bir dayatmaya kimse tahammül edemez...
THK bu işi çok düzgün yapmak istiyorsa öncelikle kural koymak yerine adam gibi doğru dürüst periyotlarda kurs açsın bizde gidip paşalar gibi sertifikamızı alıp her yerde uçuşumuza devam edelim... Sonra da gerekli kuralları uygularsınız... Kural kesinlikle olmalı yani... Bence THK böyle bir durumu açıklamakla prim kaybetti... NİYE? bilinç altıma THK, yerinde işler yapamayacak düzeyde bir kurum izlenimini yerleştirdi... Kazaları önlemek adına böyle kuralların olması güzel ama bilinçsizce atılan ve pilotları mağdur edebilecek bu uygulama Türkiyede YP adına büyük bir darbe vuracaktır... Öncelikle THK sertifika kontrol kurslarını sıklaştırmalı ve gerekli eğitimlerle sürekli olarak bunu kontrol altında tutmalıdır... Böyle olursa hem insanların spora güveni artar hem de bir çatı altında toplanmış oluruz... bana biri söyleyebilir miki bir çatı altındayız... herkes başına buyruk... Kulupler de olmasa işimiz yaş... Kuluplerinde üzerinde bir kontrol bir federasyon olmalı... Şu anda türkiyede sporun gelişimi için yeterli adımlar atılmıyor... Eğitim veya eğitmen var fakat bunun organizasyonu yeterli değil... sertifika kontrol programları da sadece THK tarafından değil kulupler tarafından da verilmeli yetkili kişiler tarafından... THK dan sertifika almayı beklemek demek benim için söyliyim herhalde bir 1 senemi alır... sonuçta çalışan işi gücü olan insanlarız... Sonra bir de buradan uçamazsın diyor... Oldu efendim... Ayrıca federasyon da bu konuda ağırlığını koymalı... federasyon şu anda çok pasif... hatta federasyon var mı diye sorsam ağrınıza gitmesin lütfen...

Not: Bu çözüm önerisi gelmesi adına bir eleştiridir... aslında özeleştiri olarak da görebiliriz çünkü bunun burada kalmasına mahal verenlerde bizleriz...

Kullanıcı avatarı
acg5
Mesajlar: 307
Kayıt: 23.09.2004, 22:11
Ad Soyad: Adnan Coskun Gücenmez
Şehir: Mersin
Aldığı Beğeni: 3 / 1
Pilot Menüsü: 

Mesaj #43 gönderen acg5 » 1 on yıl 2 yıl önce (26.08.2011, 22:51)

Arkadaşlar son durum nedir bu konuda. Eylülde ve ekimde ölüdenize gitmeyi düşünüyorum. Gidipte uçamadan ve morlaimiz bozularak dönmekte var. Eğer sertifa işi gerçekse ölüdneize gitmenin bir anlamı yok. Rotayı başka tarafa çevirem.

Son durum hakkında giden arkadaşlar bir şeyler yazarsa seviniriz..

Teşekkürler.

Kullanıcı avatarı
garadark
Mesajlar: 160
Kayıt: 28.08.2010, 23:21
Ad Soyad: Gökhan Çevik
Şehir: Sabanozu/ Cankiri
Aldığı Beğeni: 3 / 0
Yaş: 51
Pilot Menüsü: 

Mesaj #44 gönderen garadark » 1 on yıl 2 yıl önce (27.08.2011, 00:18)

yasağğğ hemşerim yasağğğ;
hem uçunca noluyor; uçunça madalya mı takıyorlar ?
siz uçun elalem baksın olmaz öyle şey onlar uçmuyor sizde uçmayın;

Kullanıcı avatarı
Endurocu
Mesajlar: 159
Kayıt: 22.12.2007, 19:33
Ad Soyad: Ferdy Guven
Şehir: Aydın-Fethiye
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #45 gönderen Endurocu » 1 on yıl 2 yıl önce (27.08.2011, 21:40)

Arkadaslar birseyi cok yanlis yapiyoruz. Nedir bu tehtidkar konusmalar tavirlar yok sIKIyorsa beni almasinlar falanlar filanlar. Itiraz etmek istediginiz kurumlar ve kuruluslar varsa itirazinizi edin zaten. Ama bu daga getirilmis bir yonerge var ve bu yonerge cercevesinde olusan kurallar. Bu kurallari koymayalim o zaman oludenizde her sene duydugumuz kaza haberi 30 ken bu her sene daha fazla olsun. THK nin ne hic bir kimseden nede hic bir kurulustan 5 kurus cikari yoktur ne valilik ne kaymakamlik nede pilot kooperatifinden!!! buna inanin!!! bu sene bazi seyler daha iyi hale geldi bazi arkadaslarin yazdigi gibi takeoff lar berbat haldeydi ucusa cikmadik protesto ettik takeofflar yapildi. Bi konuya daha deyinmek istiyorum bu is sadece buradaki tandem pilotlari icin yapilmiyor arkadaslar dunyanin dort bir yanindan gelen pilotlarida unutmayin yada Turkiyenin dort bir yanindan o daga girerken her tandem pilotundanda para aliniyor her single pilotundanda. Sonucta dag devletin dagi ve ihaleyle kiralaniyor. Gecen bikac sene Melsa sirketindeydi bu sene ise Ticaret odasi aldi ihaleyi. THK dan sertifikasi olmayan ucman arkadaslarimada kucuk bir tavsiyede bulunmak isterim. Yanlis bilmiyorsam eger THK nin bolgesel seviye kontrol kurslari oluyor belirli sayiya ulasinca sehrinize gelip seviyenizi test ederek seviyenize uygun sertifikalari veriyor. Arkadaslar sonucta Turkiyenin tek resmi kurumu tek FAI ( Uluslararasi Havacilik Federasyonu) Uyesi olan ilk ve tek kurumdur, bunuda kimse goz ardi etmesin lutfen. TERMIGINIZ BOL IRTIFANIZ YUKSEK OLSUN...

Kullanıcı avatarı
ceremcem
Mesajlar: 59
Kayıt: 09.12.2012, 11:02
Ad Soyad: Cerem Cem Aslan
Şehir: İzmir
Aldığı Beğeni: 4 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #46 gönderen ceremcem » 9 yıl 5 gün önce (22.03.2015, 15:36)

Babadağ'da yönergeyi dayatarak yapılan zulmün haddi hesabı yok. Fakat yönerge artık hükümsüzdür: http://www.ypforum.com/viewtopic.php?t=16086