Merhabalar
Aşağıda detaylı izahını bulacağınız yazıyı şikayete savunma değildir. Şahsım ve firmamın nasıl karalanmaya çalıştığının detaylı açıklamasıdır. Öncelikli olarak şikayet sahibine bizzat yazı aralarına açıklama yaparak konuyu irdelemenizi, sonrasında aynı duruma düşmemeniz için profesyonel hak ve yöntemleri tek tek açıklayacağım.
2019 şubatta FENOMEN AİR SPORTS’un Nova Mentor 4 kampanyasından Mentor 4 XS 70-90 modelini sipariş verdim. Aradan bir ay geçtikten sonra Mentor 4 XS 70-90 ellerinde olmadığını bunun yerine 500 tl farkla Mentor 5 XS 70-90 verebileceklerini söylediler kabul ettim..
Ben ve firmam adı geçen kişiden herhangi bir Mentor4 siparişi almadık. Benimle Yalova Havacılık Kulübü pilotu sn.Nuri Baş iletişime geçmiş ve 1 adet XS - 1 adet Small olmak üzere 2 adet sipariş vermiş olup, kampanya kapsamında sunulan koşullara tabi olunmuştur. Şikayet sahibi şahısı ilk kez malzeme tesliminde Sakarya merkez ofisimizde tanıdım. Daha sipariş sürecinde tüm müşterilere alınan siparişlerde renk konusunda söz veremediğimi ve beden olarak da firmanın bizim iletişim hızımıza göre verdiğimiz siparişlere yanıt vererek siparişlerinin kesin onaylandığını bildirdim. Tüm kampanya sürecinde 2 net XS sipariş 4-5 adet ise firmadan onay bekleyerek ön sipariş çalışması yapıldı. Teslimat için verdiğimiz tarih öncesi 2 adet XS yerine firma elinde sadece 1 adet olduğu tarafımıza bildirmiştir. Bu durumda bizim 2 adet sipariş aldığımız ve onaylanması durumunu hatırlatıp firmaya müşterinin madur edilmemesi için alternatifler sunmasını istedim. Firmanın verdiği alternatif Mentor5 model XS bedende 1 adet demo kanadının mevcut olduğunu, kanadın sıfırdan farksız olduğunun bilgisini aldım fakat uygulanacak fiyatın aynı olamayacağı da tarafıma aktarıldı. Firmadan aldığım bilgiyi hiçbir değişiklik yansıtmadan sn.Nuri Baş'a ilettim. Fiyat olarak bana yansıtılan farktan çok daha düşük bedeli daha önce ciddi ilişki içinde olduğumuz bir kulüp olmalarından dolayı gerekli kolaylık ile sundum.
Sakarya’ya kanadı almaya gittiğimde kanadın 2019 değil 2017 model olduğu ortaya çıktı. Olsun dedik. Kanadı Yalova’da açıp baktığımda ise sıfır olması gereken kanat demo kanat çıktı.Sakarya'ya geldiklerinde sn.Nuri Baş ilgili şahısın başka ihtiyaçlarınında olduğunu belirterek yardımcı eğitmenimize ait sıfır ayarındaki Sup air Delight2 marka koza harnes ve 1 adet yedek paraşütü şahıs adına almıştır. Yine bizim ürettiğimiz alternatifin onları memnun etmediğini dile getiren sn.Nuri Baş şahıs yansıtılan 500 tl için de kolaylık sağlanmasını rica etmiş ve bu rakam tarafımdan 250 tl ye düşürülmüştür. Bunun üzerine halen memnun edemediysek ben malzemenin alınan ödemesini hemen iade edip, yaşanan bu aksaklık için anlayışlarına sığındığımı belirttim. Sonrasında şahısın aldığı diğer malzemeler için ödeme kolaylığı sağlamamı rica etmiş olup bu konuyla ilgili hiçbir belge (çek,senet vs.) almadan istedikleri vadede ödeme kolaylığı yine tarafımdan sağlanmıştır.
Bana sıfır kanat vermesi gerekirken beni aldatıp ikinci el kanat verdi ve hiçbir şekilde bu konuda bilgi vermedi. Bunun yanlış olduğunu söylediğimizde de agresif tavırlar sergileyip kendini haklı çıkarmaya çalıştı. Sıfır kanat istediğimi söyleyince Mentor 4 XS 70-90 ellerinde olmadığını ama istersem Mentor 4 S 80-100 verebileceğini söyledi. Tamam dedik. Bir ay sonra kanat geldi.Hiç bir şekilde sn.Nuri Baş'a verilen kanadın sıfır ve 2019 model olduğu vaad edilmemiştir. Bahsi geçen tarihte firmanın güncel modeli olan Mentor5 satış bedeli 2.400 Eu'dur ve henüz Mentor6 piyasaya çıkmamıştır. Binlerce ekipmanı son kullanıcısıyla buşuşturan şahsım ve firmam kimseyi aldatmamış, hiçbir satış sonrası destekten kaçınmamıştır.
Bizden ödemisini yapmadan aldığı harnes için ilgili şahıs; yardımcı eğtimenimizi arayıp ekonomik durumunun müsait olmadığı bu yüzden harnesi iade etmek istediğini 2-3 gün sonrasında dile getirmişitr. Bu sırada eğitmenimiz uçuşlarına devam etmek için yeni bir harnesi firma stoklarının açıp kullanıma başlamıştır. Bu durum için personelim bana bilgi vermiş olup ben konuyu ticareti yaptığımız taraf olan sn.Nuri Baş'a iletip bu beklentinin yeni bir harnes açıldığı için mümkün olmadığını belirterek sonuçlanmıştır.
Sonrasında ise hiç bir ticari bağım, samimiyetim olmayan başka bir şahıs beni bu kişi adına Pazar günü 21:30 gibi bir saatte arayıp, verdiğimiz kanatta 1 ip sıyrığı ve alt yüzeyde bir yırtık olduğunu gördüklerini bana bildirmiştir. Firmanın bana kanat ile ilgili olarak kesinlikle böyle bir bilgi vermediğini, bu durumun tabikide kabul edilemez olduğunu belirttim. Çözüm olarak o kanadı iade alıp yapılan ödemeyi derhal iaede edip çözüme gidebileceğimi dile getirdim. Bu cevap üzerine bana esnaflık,ticaret konusu başlığı altında birsürü ipe sapa gelmez cümle kurmuş ve sonuç olarak ''SEN NE SEVİYESİZ ADAMMIŞSIN DEYİP YÜZÜME TELEFONU KAPATMIŞTIR''
Bunun üzerine sn.Nuri Baş'a ulaşmaya çalıştım fakat kendisi yurtdışında olması nedeniyle cevap alamadım. Sonrasında olaydan haberdar olduğunu, muhatap olarak kendisinin iletişime geçmesi gerektiğini ve yaşananlardan üzüntü duyduğunu belirtmesi üzerene her iki şahıslada muhatap olunmamıştır!!! Kendisine de kanadın tarafıma teslimini istediğimi ve ödemesini iade ederek bu insanlarla muhatap olmak istemediğimi ayrıca dile getirdim.
Bunca yaşanan olaya rağmen sn.Nuri BAŞ ile mekanımıza gelen şahıs madur olduğunu dile getirmiş, bu durumun onun tarafında bir çözüm olmadığını dile getirmiştir. Yaşanan madurette bazı noktalarda haklı olunduğu fakat serisi tükenmiş bir kanat için elimden bir çözüm gelemediğini defalarca sabırla kendilerine aktardım. Bunun üzerene hala iyi niyet çerçevesinde firma stoklarında Small 80-100 ebatta kanat bulunduğunu ve arzu ederse bu alternatifi değerlendirmesini istedim. Kendiside kabul ederek problem yaşanan kanat firmaya teslim edilmek üzere iade edilip yerine bizi sizlere şikayet ettiği kanat sıfır ve 2019 model olarak teslim edilmiştir.
Bu süreç devam ederken belgesiz elden vade yaparak veresiye benim malzemem ile uçan bu şahıs sn:Nuri Baş'ın taahüt ettiği tarihte gerekli ödemeyi yapmamıştır. Tarafımdan yine sn.Nuri Baş aranmış vadesi geçmesine rağmen ödeme yapılmadığı konusu yine bu şahısla değil bize en başta ''bunlar benim adamlarım, ticareti alış verişi aramızda göreceğiz'' demesine istinaden tüm süreç sn.Nuri Baş ile takip edilmiştir.
Yeni Mentor4 kanat eline ulaştıktan bir süre sonra şahıs beni aramış ve satışta 500 tl fiyat farkı uyguladığımızı ve bu ücretin iadesini talep etmiştir. Bende yapılan ödemelerin kontrolüne mütakip ilgili iadenin yapılacağı belirttim. Pazarlık sürecinde sn.Nuri Baş'ın ricası üzerine düştüğümüz fiyat yine burda unutulmuştur ama adına hazırlanan satış belgesinde net olarak 250 tl belirtilmektedir. Şahıs beni teyid için tekrar aramış ve bende sn.Nuri Baş ile aktif hesaplarımızın olduğunu ve iddaa ettiği rakamı kendisinden alabileceğini belirttim. Yine bunun üzerine aslan kesilip bana ticaret dersi vermekten geri kalmadı ve yine sabırla dinledim. Tek söylediğim benimle bir tüccar değil de hayatını havacılığa adamış bir eğitmen olarak yakışan üslupla benimle konuşmasını rica ettim. Konuşma üzerene sn.Nuri Baş'ı arayıp gerekli iadenin tarafından yapılması ve diğer alış verişlerimizin sonucunda alacak verecek konusunda bana bilgi vermesini rica ettim. Kendisi gerekli hesaplamaları yapmış olup tarafıma istenen ödeme yapılmıştır.
Abdullah Yıldız kanatları alırken bize kanadın bir yıl ücretsiz bakımını yapacağını ne olursa olsun kanadın arkasında olduğunu söyledi. Ayrıca bastırdığı broşürlerde de bu ifadeler var.
Şahsın Ek olarak paylaştığı firma broşürümde Nova firmasına ait ücretsiz bakım-onarım bilgisi vardır, doğrudur. Bu bizim inisiyatifimiz değil Nova firma prensibidir. Fenomen Air Sports olarak sadece Nova firmasının uygun gördüğü 50-100 Eu bedeli geçmeyen tamiratlar şahsıma ait Fenomen Bakım&Onarım tesisinde, daha büyük onarımlar ise firmanın Macaristan da bulunan üretim atölyesinde giderilmek üzere işlem yapılacağı, firmadan talimat olarak daha bayisi olduğumuz tarihten hemen sonra karara bağlanmıştır.. Bu rakamlar ve uygulama firmanın bize uygulamamız gereken prosedürler ile birlikte bizlere aktarılmış olup, hiç kimseye Nova markasına ait kanatların koşulsuz-şartsız ücretsiz olarak bakım onarım taahhüt verilmemiştir!!!
Kanadı aldım kullanmaya başladım. 4 sefer Yalova Kaletepe’den uçtum. İki üç kez de yer çalıştım. Son uçuşumda sağ A kolonundan bir ipin sıyırdığını fark ettim. İndikten sonra incelediğimde beş tane ipte sıyrık olduğunu fark ettim. Benimle beraber aynı kanadı alan arkadaşım Zübeyir Batur’un da birkaç gün önce iki ipi sıyrılmıştı. Abdullah Yıldız’ı aradım getirin hallederiz dedi.ZÜBEYİR BATUR beni arayarak paraşütünde bir ip korumasında sıyrılma olduğunu belirtmiş olup, bu konu ile ilgili kanadı ister kendisi getirebileceği, isterse kargo ile bize ulaştırabileceği bildirilmişitr. Ben şikayetçi şahıs ile bu konuda görüşme yapmadım.Ayrıca Bakım&Onarım tesisimizde ip değişim bedeli 60 TL olduğuda belirtilmiştir!!! Zübeyir BATUR telefonda durumu garanti ile ilişkilendirmeye çalışmış fakat bu durumun garanti ile ilişkili olmadığı, ayırıca 7.500 tl gibi bir fiyat ile kampayalı olarak verdiğimiz bu ürünler ile ilgili bahsi geçen durumda da herhangibir desteğimiz olamayacağı bildirilmiştir. Kanat kampanya duyususu Whatsapp YP-ALIM gurubu, Facebook Türkiye Yamaç paraşütü Pilotları ve firma sosyal medya hesaplarından tanıtımı yapılmış olup, tüm yayınlarımız tekrar teker teker incelendiğinde her hangibir taahüt, bilgi vs. verilmediği kolayca görülebilir.
Zübeyir’le beraber 05.08.2019’da kanatları Sakarya FENOMEN AİR SPORTS’a götürdük.ZÜBEYİR BATUR ile şahıs işletmeme hiç bir bilgi vermeden istedikleri gün ve saatte gelmiş ve benimle görüşmek istediklerini işletmemde söylemişitir. Kendilerini bakım onarım tesisimizde buyur edip nasıl yardımcı olabilirizi incelemek adına, yardımcım C Kategoreli Öğretmen Pilot Tuğcan İstim ile malzemede oluşan sıkıntının ne olduğunu bakmak istedik. Bize gösterilen ip sıyrıklarının kendi kendine oluştuğunu, kullanımda hiç bir hatalarının olmaksızın ip korumalarının kendi kendine patladığının anlatmaya başladılar. Ayrıca bu iplerin eski ya da rafta beklemiş olduğunu bu problemin kanatta kullanılan iple ilgili olduğunu belirttiler.
2006 yılında şuan Dünya nın en itibarlı bakım-onarım tesisinin (Paraclinic At) sahibi Richard Edlinger'den Bakım-Onarım eğitimi almış ''yetkili teknisyen belgesi'' sahibi ve 18 yılıık tecrübemle, bahsettikleri durumun imkansız olduğunu şu şekilde ifade ettim;
Yamaç paraşütü üretiminde kullanılan 2 ip markası olduğu ve bu iplerin hiçbir paraşüt firması ile ilgili olmadığını, üreticinin isteğine göre bu iplerin gerekli görülen marka ve ebatta tercih edildiğini sabırla anlattım. Bu markalar Edelrid ve Liros markalarıdır ve Liros markasından work shop almış biri olarak tüm detaylar sabırla aktarılmıştır. Daha sonrasında benim teknik olarak anlatmaya çalıştığım konuları anlayamayacaklarına ikna olup, koruması patlak denilen ipleri kendi elimle bakım-onarım tesisimizin giriş bankosuna elimin kuvveti ile bir kaç kez sürterek ne kadar kolay deforme olduklarına fakat içerideki ipe hiçbir etkisi olmaksızın bu durumun optik olarak bir problem fakat taşıma olarak bir sorun yaratmadığını gösterdim. Aldıkları kanadın ileri EN-B modeli olduğunun bence farkında değildiler. Bu kanatlarda kullanılan ip kalınlığını görünce de malzemeden çalındığını düşündüler ? Kullanılan ip Liros PPSL 160. Onlarca pilotta patlamayan ipler, benim kampanyam ile satılınca bir anda çürük malzeme oldu. Onlara göre paraşütler üretim hatalı olduğu için bu patlamalar oluyormuş. Sonrasında ayıplı mal olarak gördükleri bu malzemeleri üreticiye testte gönderebileceğimi, bahsettikleri iddialar doğru ise firma gerekeni yapacağını, ayrıca bu malzemenin Avusturya'ya gidiş masraflarının taraflarından karşılanması gerektiğini bildirdim. Çünkü malzemenin bir teknik uzman olarak ayıplı olmadığına adım kadar emindim, halen eminim....
Bu cevabın üzerine ayıplı olduklarını düşündükleri paraşütler bir anda normale döndü ve bu seferde bunları bize garantili diye sattınız şimdide bu ipleri ücretsiz değiştireceksin savunmasına dönüştü. İletmemde tüm huzurumu allak bullak ettikleri için yüzlerine; paraşütleri bırakıp derhal mekanımdan çıkmalarını, bakım personelimin izinden dönüşüne müteakip gereken ne varsa yapıp bir daha da böyle bir konu ile karşı karşıya kalmak istemediğimi söyledim. Bakım personelim izininden döndü, paraşütlerde tüm sıyrıklar ücretsiz giderildi, kargo ellerine ulaştı ve bu arkadaşlar benim dahil olmadığım whatsapp guruplarında feryat figana başladılar.
Anlattığım haricinde daha çarpıcı gelişmeler de var daha bitmedi. Bu şahıs bizim arada hatır var diyerek sineye çektiğimiz herşeyi kendinde bir hak görüp bizleri aşağıda noktası virgülüne kadar aynı olan e maili ile Nova firmasına şikayet etmiştir. Abdullah Yıldız’ın hırçın tavırları burada devam etti. İplerdeki sıyrılmanın kullanıcı hatası olduğunu söyledi. Halbuki ne Zübeyir ne de ben iplerin bu şekilde sıyırması için herhangi bir olay yaşamadık. Üstelik sıyrık ipleri kontrol eden birkaç tecrübeli pilot komple ip setinin değişmesi gerektiğini diğer iplerin de kısa sürede sıyrılacağını söyledi. O deneyimli arkadaşları bakım-onarım tesisimize bize eğitim vermek ve bilgi paylaşımları için davet ediyorum!!!
Vermiş olduğu kanadın bir yıllık bakımı sözünün arkasında durmadı. Nova’nın bir yıllık korumasından bizi faydalandırmak istemedi. İpleri ücretli değiştireceğini söyledi. İtiraz edince kızarak bu seferlik ipleri değiştireceğini fakat tekrarı durumda yapmayacağını bir daha buraya gelemeyeceğimizi söyledi.İpleri tamir ettirdiğim için pişmanım ve profesyonelliğimi koruyabildiğim için ise gururluyum!!!
Kavga gürültü kanadın dört ipini değiştiler. Fakat bence değişmesi gereken beşinci ipi değişmediler.
Abdullah Yıldız kurumsal davranmayarak dağıtıcısı olduğu firmalara yakışmayacak şekilde iş yapmakta. Müşterilerini aldatmakta, müşteriye karşı kaba ve saygısız. Hiçbir şekilde hatasını kabul etmemekte.Aldatmak benim aldığım havacılık terbiyesinde yok, ticareti tırnakları ile bir yere gelen büyüklerimden yine tırnaklarım ile mücadele vererek öğrendim. Yazılı kurallarına Lisans işletme mezunu olarak hakimim, yazılı olmayan kurallarını ise Almanlarla Alman gibi, Fransızlarla Fransız gibi İtalyanlarla İtalyan, gibi çalışarak öğrendim. Ticari itibarım Avrupada Türkiyenin bir kaç misli kadar bu yüzden daha büyük...
Fenomen Air Sports and Graze Ropes and Mistakes Made
Hello dear personel,
01.04.2019 Date of the Fenomen Air Sports (Turkey) 600146 serial number Mentor 4 bought golden. I've had about four hours of flight. During my flight on 03.08.2019, I saw the left A1 rope grazed. After landing, A2, B1, C2 and…. I noticed that the strings also stripped in various diameters. (pictures attached) So I talked to Abdullah Yıldız from Fenomen Air Sports. He said he'd fix it when he brought the wing. We took the wings to Fenomen Air Sports with another Mentor 4 owner friend who had a similar problem.
Company owner Abdullah Yıldız stripped due to user error so that the ropes will not change free, he said. But when he bought the wing, he told us that he would do all kinds of maintenance of the wing for a year and he wrote it in the company brochure. Moreover, my friend and I did not have any errors in stripping the ropes.
When we reminded him of his promise, Abdullah Yıldız shouted and insulted us. He said he could send the wings to Nova if we wanted to, but we could exchange them for free, provided we pay for the cargo. He said he would change the ropes this time as a result of our objections. He fired us gently from his company. One of the ropes of the wing has changed missing.
Your agent Abdullah Yıldız disrespected me and my friend. He did not want to change the ropes of the wing under warranty. I would like you to take care of this.
In addition, despite the fact that there was no negative situation, the stripping of the strings bothers me. I want the rope set replaced. Due to his disrespect, I do not want to deal with Fenomen Air Sports and Abdullah Yıldız any more.
I would like you to do what is necessary to correct this situation which will decrease the value of your brand.
Good work.
Mahir YazarFirmanın bu şahsa iletmemizi istediği cevap ;
Hi Apo,
we received this mail from one of your customers. This issue with the ripped lines happen very easy, when you groundhandle the wing and the break lines goes around the A or B lines and the pilot pull the brakes... so it's not a warranty issue at all.... (see video, how easy it is to destroy a line in this way )
Türkçesi; Bir müşterinden ilgili e mail'i aldık. Bu durum birbirine sürten iplerin etkisi ile çok basit bir şekilde olabilir, yer çalışması sırasında kanat ve fren ipleri A ya da B iplerin etrafındayken pilotum fren yapmasında bile . Bu durumun garanti ile ilişiği yoktur. Bu video da bunun ne kadar kolay olabileceği açıklanmıştır.Olmayan teknik bilgi, yetersiz ingilizce, yetersiz havacılık ahlakı ile firmaya iletilen maildeki talep; I want the rope set replaced. Due to his disrespect, I do not want to deal with Fenomen Air Sports and Abdullah Yıldız any more. Şahıs firmadan bedelsiz ip seti talep etmiş ve bundan sonrada direk firma ile muhatap olduğunu, bizle muhatap olmak istemediğini firmaya yazmıştır.Özet olarak 2001 Temmuz ayında yamaç paraşütü macerasına P2 olarak başladım ve şu an orta doğudan - merkez avrupaya kadar Fenomen Air Sports çapında bir örneği olmayan firmayı elimden geldiğince işletiyorum. Bunların hepsi insanlara kaba saba davranıp onları aldatıp, kolay para kazanarak oldu öyle mi ? Binlerce öğrenciye dokundum, binlerce ekipmanı son kullanıcısına teslim ettim. Müşterilerim çok iyi bilirler ki hep şunu söylerim; Benden aldığınız her uçuş ekipmanı son uçuş gününe kadar size ait ama bizim desteğimizle de güvence altındadır. Hiç bir müşterimi üretici ile karşı karşıya bırakmadan, müşteri menfaati ile sonuçlandırmaya çalıştım. Ama sorun yaşadığımızda kimseye sen benim kim olduğumu biliyor musun demedim, çünkü öğrencilerim ve müşterilerim beni Abdullah YILDIZ olduğum için tercih etti. İnsan olarak halen mesleğimle ilgili kendimi ilerletmeye, Dünya gelişmelerini ertesi gün ülkemize getirmeye tüm enerjimle çalışıyorum. Bana ticaret ve havacılık dersi vermek isteyen herkesi tüm iyi niyetimle dinlemeye öğrenmeye hazırım. Tek ricam benden ürün ya da eğitim aldığınızda hizmeti satın aldığınızı unutmayın arkadaşlar!!! kimseye özlük haklarımı, karakterimi pazarlamıyorum. Hata yapabilirim, ekibim hata yapabilir. Adımı ve firma itibarımı öğrencilerim ve müşterilerim ile kazandım, kimseye aldığı ürün bedeline göre değil, ihtiyacına göre hizmet sundum ve sunmaya devam ediyorum. Hiç bir alış verişimizde kimsenin kuruşu heba edilmemiş ve hakkına girilmemiştir. Tabi bu söylediklerim benim nazırım dadır. Kimseye tepeden bakmıyorum, beni ve işletmemi tanımak isteyen herkesi bu ve varsa başka sıkıntılar adına dinlemeye, çözüme götürmeye şahsım ve ekibim adına her an hazırım.
Yaptığım kampanya sonrasında en fazla geri dönüş şu şekilde oldu; Hocam sıfır kanat almak bizim için hayaldi sayende sıfır kanat sahibi olduk. 50:00 saat üzerinde uçuşu olan müşterilerimiz var ve şikayet sayısı sıfır. 2 müşteri haksız durumda olmalarına rağmen bizi küçük düşürmeye çalıştı diye onca insanın hayır duasını görmezden gelemem. Ayrıca bu itham dolu mesaj dahil olmadığım whatsapp guruplarında paylaşıldığı an bana ulaşan hocam bilgin olsun diyen dostlarıma teşekkür ediyorum. Anında haberim olan bu durum karşısında bu yazı haricinde ilk tepkim Zübeyir Baturu aradım ve ; Size elimden gelenin fazlasını yaptım beni buna pişman ettiniz, ikinizi de Allah'a havale ediyorum oldu. Bunca olayı idare etmemim sebebi de sn.Nuri BAŞ değil, Yalovalı değerli abim Burhan TUĞTEKİN'in bende ve işletmem de bitmeyecek bir hatırının olmasıdır... Haksız yere dikilen iplerin bedelide Allah'a havale edilmiştir ve hakkımı helal etmiyorum.
Havacılık kurallar bütünüdür, içerisinde hiyerarşi ve saygı vardır. Kendi siparişini Türkçe yönetemeyen yarım yamalak pilotlar; google translate ile şikayet maili yazmak yerine , insanları haksız karalamak yerine, havacıya yakışır gibi araştırsın, sorsun, öğrensin. Bilmiyorsanız bilene kulak verin!!!
Bu olaydan şahsım ve firmam adına çıkarttığımız ders; Satış sonrası destekte sadece yazılı talepler üzerine işleme alınacağı, ayrıca mesai saat uygulaması bizimde insan olmamızdan kaynaklı şahsımı ve ekibimi 09:00-18:00 saatleri arasında uygulayacağımı, rezervasyonu alınmadan da bakım ve onarım servisi uygulamayacağımızı bilmenizi isterim. Ayrıca Nova firmasından uygulanacak bakım-onarım garanti koşulları ile ilgili resmi yazı talebinde bulunarak, bir daha böyle bir fırsatçılık adına garanti vermediğimizin resmi açıklamasını web sitemizden en kısa zamanda yayınlayacağım.
Nova Mentor4 kanadı olan tüm arkadaşlarıma varsa bir sıkıntıları bilgi(@)fenomenairsports.com adresinden bize ulaşabilirler. Ayrıca bizden sıfır alınan tüm Nova kanatların ve Mentor4 kampanya dahil 15-20 uçuş saati sonrasında ücretsiz trim check hakkına sahip olduklarını hatırlatırım. Tek yapmanız gereken
https://my.nova.eu/index.php?id=2 kanadınızın resmi kaydını siteye yapmanızdır. Ayrıca bu kayıt olmayan hiç bir Nova ürünü garanti kapsamına firma kurallarına göre alınmamaktadır. Tabiki bu iki şahısta şikayet etselerde gerekli kayıt işlemlerinide yapmamışlardır. Bizden aldıkları kanatlar ne yaşanırsa yaşansın kurallar dahilinde firmamız servisine tabidir.
Sizlerden ricam bu yazının linkini benim ve fenomen air sports un dahil olmadığı whatsapp guruplarında paylaşmanızdır.
Tüm camiadan kaliteme yakışmayan bir başlık altında açıklama yapmak zorunda kaldığım için özür dilerim...
sevgiler,saygılar
abdullah yıldız