ozone mantra m3 ve r09

Tüm YP ile ilgili ticari firmalar, lütfen malzeme,hizmet ve ilanlar hakkındaki konularınız için burayı kullanın.

Moderatörler: Moderatör Ekibi, İlan Kontrol Ekibi

Kullanıcı avatarı
ucarimanda
Mesajlar: 299
Kayıt: 16.10.2006, 17:07
Ad Soyad: Yigit Yildirim
Şehir: Ankara
:
Yarışma Pilotu 50+ Club Dealer
Aldığı Beğeni: 8 / 0
Pilot Menüsü: 

ozone mantra m3 ve r09

Mesaj #1 gönderen ucarimanda » 1 on yıl 5 yıl önce (13.04.2009, 15:27)

Selamlar,
Bildiğiniz gibi Ozone 3 senedir yarışma kanadı üretiyor. İlk seri üretim yarışma kanadı R07, termik performansı ve süzülüş oranı olarak yarışma kanadı konusunda yıllardır çalışan markalara eşdeğer bir kanattı. Speedli süzülüşte hız ve stabilite eksikliği dışında oldukça başarılı olarak nitelendirildi. R09 ise Ozone'u yarışma kanadı sınıfında da lider yapacak derecede başarılı. Özellikle yüksek hız ve hızda stabilitesi ciddi derecede geliştirilmiş. Birçok tecrubeli yarışma pilotu artık Ozone'u tercih ediyor. http://www.flyozone.com/paragliders/en/ ... ines/11153 adresinde Ozone'un başarısını inceleyebilirsiniz.

Ben de Meksika'da çekilmiş birkaç fotografımı eklemek istiyorum.Yarışma kanadı ile uçmak/denemek isteye uygun tecrubedeki pilotlara kendi kanatlarımı (R07, R09) (100-110 kg) denemek üzere verebilirim.

Ve nihayet M3 seri üretimde. http://www.flyozone.com/paragliders/en/ ... mantra-m3/ adresinde detay bulabilirsiniz. M3'ün 2009 ve 2010 yıllarında sükse yapacağına eminim.
Dosya ekleri
yigit_gol_task2.jpg
yigit_gol_task4.jpg
yigit_gol_task6_1.jpg
yigit_kalkıs_task6.jpg
ValledeBravo_216_MS_1477-0.jpg


Kullanıcı avatarı
ucarimanda
Mesajlar: 299
Kayıt: 16.10.2006, 17:07
Ad Soyad: Yigit Yildirim
Şehir: Ankara
:
Yarışma Pilotu 50+ Club Dealer
Aldığı Beğeni: 8 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #2 gönderen ucarimanda » 1 on yıl 4 yıl önce (12.06.2009, 15:43)

Ozone R09, XC yarışmalarında 2009 yılına damgasını vuruyor.

*Charles Cazaux (Eski Gin Takım Pilotu, Fransız Şampiyonu) Ozone'a katıldı.
*Jamie Messenger (İng.) Nepal Open'ı kazandı.
*Belçika Şampiyonasında Paul Schmit 1. ve Wim ise 2.Liği R09 ile kazandı.
*Almanların tecrubeli pilotu Andreas Malecki, Ozone takımına katıldı, PWC-Brasil'de 2. oldu, Alman Şampiyonası'nın ayaklarından birini kazandı.

ve son olarak da ülkemizde yapılan PWC-Denizli'yi Russ Ogden (Ozone Test Pilotu) kazandı.

R09 ile aynı profil kullanılarak üretilmiş olan Mantra M3 ise Serial Class'da çok iddalı. İlk M3 bir hafta içinde ülkemize gelmiş olacak. Yorumları ve değerlendirmeleri ileteceğim.

Kullanıcı avatarı
SkyCloud
Mesajlar: 566
Kayıt: 13.04.2005, 10:25
Ad Soyad: Akin Gokbulut
Şehir: İstanbul
:
Moderatör Yarışma Pilotu 150+ Club
Aldığı Beğeni: 20 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #3 gönderen SkyCloud » 1 on yıl 4 yıl önce (13.06.2009, 17:17)

M3 kanadi denemek isterim.
Onumuzdeki haftasonu gidilecek XC bolgesinde olabilir.
Haftaici konusalim.

Kullanıcı avatarı
ucarimanda
Mesajlar: 299
Kayıt: 16.10.2006, 17:07
Ad Soyad: Yigit Yildirim
Şehir: Ankara
:
Yarışma Pilotu 50+ Club Dealer
Aldığı Beğeni: 8 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #4 gönderen ucarimanda » 1 on yıl 4 yıl önce (12.07.2009, 10:16)

Sonunda M3 ile uçma fırsatım oldu. Babadag'dan Duman Dağı'na doğru Murat Tüzer, Simon ve Ali ile birlikte uçtuk. Kanadın üst limitinden 10 kg kadar daha ağırdım.

Süzülüş performansı ve hız: Süzülüş performansını kıyaslayabileceğim başka bir kanatla yan yana uzun bir süzülüş şansım olmadı. Ancak kanadın bana verdiği his R09'a göre daha yavaş trimlenmiş olduğu. Speedi çok yumuşak. Max. hızda kanat hissi değişmiyor, tüm hız aralığı rahatlıkla kullanılabilir.

Termik performansı: Uçuşu variosuz yaptım. Sadece kanattan gelen hislerle termiği çok net merkezleyebildim. Çok az frenle etkin dönüş yapmak mümkün. Dönüşte dalmıyor. Kanat tek parça olarak uçuyor. Kanatla ağır uçtuğum halde tırmanma sıkıntısı yaşamadım.

Fren gerilimi: Fren gerilimi üzerinden iletilen tepkiler oldukça az, güven hissi veriyor. Frenler yumuşak orta arası. Fren mesafesi yüksek.

Asimetrik kapanmalar: Dağ üzerinde birkaç kere %50 kapama yaptım. Beklediğimden çok daha iyi huylu tepki verdi. Neredeyse hiç dönmeden ve salınım yapmadan düz uçtu. Çok rahat ters tarafa dönüş yapıyor. Test raporunu incelediğimde %50 asimetrik için A almış olduğunu gördüm. %75 için C.

1,5 saat süren ve saklıkentte noktalanan uçuş sırasında hissettiklerim bunlar.

Saygılar.