İlk Cross denemem 65,7 km. Dogan Özesener’e ithafen.

Son yaptığınız uçuşu , XC uçuşlarınızı ve XC tekniklerinizi bu kategoride paylaşabilirsiniz.

Moderatör: Moderatör Ekibi

Kullanıcı avatarı
Ayderbaha
Mesajlar: 94
Kayıt: 13.10.2012, 22:24
Ad Soyad: Ayhan Şahin
Şehir: Sakarya / Karabük
:
100+ Club
Aldığı Beğeni: 1 / 0
Pilot Menüsü: 

İlk Cross denemem 65,7 km. Dogan Özesener’e ithafen.

Mesaj #1 gönderen Ayderbaha » 5 yıl 10 ay önce (21.08.2013, 13:17)

Cross uçuşu denememin en büyük nedeni; benim için çok değerli olan Antrenörüm, Doğan Özesener’in çok kısa bir zaman zarfında başlangıç öğrencisini hangi seviyelere (bilgi, beceri, tecrübe olarak) ulaştırabileceğini resmi olarak göstermektir. Özetle; 2012 Ekim ayında başlangıç eğitimimi tamamladım. Eğitimimin hemen ardından uçuş malzemelerimi aldım ve uçuşlarımda yardımcı olması için Doğan Özesener’den destek talebinde bulundum. Doğan Özesener’in, bu talebimi memnuniyetle kabul edişi ile YP serüvenim başladı:) Belirli bir yeterliliğe ulaşana kadar mükemmel bir yöntem izliyordu. Sahip olduğu tüm bilgi ve tecrübelerini hiçbir beklentisi olmadan karşılıksız ve cömertçe paylaşması, bir antreör'den öte kendisine saygı duymaya başladım. Doğan abinin bu cömertlik ve samimiyetini karşılıksız bırakmamalıydım.

Bu durumun sadece şahsıma özel olmadığını, destek talep eden tüm pilot adaylarına maddi ve manevi desteğini esirgemediğini belirtmek isterim. Sakarya ve izmit yerel pilotları ile Doğan Özesener’i tanıyan tüm pilotlar tarafından da bu durum bilinmektedir. Teşekkürler Doğan abi.

İlk XC uçuşum;
Hafta içinde Servet Yalçınkaya ve Ali Alkan ile birlikte hafta sonu XC denemesi için Ayaş’a gitmeyi planladık. 16 Temmuz Cuma akşamı Ayaş’a yola çıktık. Cumartesi günü saat 08:00 de heyecanla kalktık ve gece konakladığımız termal tesisin havuzuna girerek stres attık. Sabah kahvaltısının ardından hemen Take Off’a çıktık. Take Off’a ulaştıktan sonra tepeye yerel pilot Türkay geldi. Take Off hakkında herhangi bir bilgiye sahip olmadığımız için Türkay’dan tepe hakkında brifing aldık. Sonuçta Türkay Biliyor’du :) Paylaşımları için Türkay’a teşekkür ediyorum. Maalesef Cumartesi günü uçuş olmadı.

İlk XC denemem olacağı için beklentim yüksek değildi. Bir yanım 10-15 km uçsam yeter diyor, diğer yanım hava olursa uçabildiğim kadar uçarım diyordu.

2. Gün sabah 07:30 gibi uyandım. Bir türlü uyku tutmuyordu. Açık pencereden gökyüzü masmavi görünüyordu ve nedenini anlayamadığım bir heyecan vardı. Yatakta uzanıyor biraz yatak sefası yapıyorduk ama yine de yatmak istemiyordum. Servet’e; “Dostum içim kıpır kıpır hadi kalkalım ve bir an önce tepeye gidelim.” dedim. Hazırlandık kahvaltının ardından tepeye ulaştık. Tepe kalabalıktı ve yerel pilotlardan Özgür Şen(teşekkürler) rotalar hakkında brifing verdi. Saat 12:15 sıralarında Derviş, Durali ve Ertan kalkış yaptı. Bu sırada bende kalkış yaptım ve aynı termikte yükseliyorduk. Termikte tepe arkasına drift oluyorduk. Diğer kanatlar ileri seviye(Peak6, Enzo) kanatlardı. İrtifam fazla değildi ve termikten düşersem tepe önüne gelmek benim için sıkıntı olabilirdi ve tepe önüne gelemezsem rotor’a kalabileceğimi düşünerek öne açılmaya karar verdim. Tepe önlerinde termik aradım ancak bulamamıştım. Tepe önüne açılıp ovada termik arayabilirdim ancak; bulamazsam patlama riski vardı. Bu riski almayarak tepeye inmeye ve şansımı devam ettirmeye karar verdim ve inişimi gerçekleştirdim.

Uygun şartlar oluştuğunda tekrar kalkış için hazırlandım ve beklemeye başladım. Sanırım 30 dk sonra gelen termik rüzgarına kalkış yaptım. O esnada ovada kısmi güneş alan yerler vardı. Termik 1,5-2’lik ti ve oldukça kararlıydı. Bu termik ile 2.500 mt’ye çıktım. Hava sahasını da ihlal etmemek için bir an önce uzamak gerektiğini biliyordum ama ilk XC uçuşum olacaktı. Bu nedenle irtifa almak güven veriyordu(hava sahasını ihlal etmeyecek şekilde) Tepeden kopmam kolay olmadı. Servet, telsizden irtifamı kontrol etmemi ve uygun irtifa aldığımda hava sahasını ihlal etmeden kopmam konusunda uyarı anonsu yapıyordu. Sanırım tepeye veda etmemin zamanı gelmişti. Gideceğim yöne doğru dönmüştüm ve en hızlı gideceğim yöne baktım ve beni bekleyen XC için yola çıktım. Tam bu sırada harnesimin foot stirrup’u tokasından çıktı :( Bu benim için inanılmaz bir şeydi. Termik dönerken kullandığım ve çok alışkın olduğum en büyük destekçim beni terk etmişti :twisted: Anlaşılan zor ve uzun olamayacak bir uçuş olacaktı.

İlk hedef Abdülselamı geçmek sonra rüzgar ve yer şekillerine göre uygun rotayı belirleyecektim. Abdülselam dağına kadar hiç ummadığım şiddetli bastırıcılar yedim. 2.850 den 1.850 alçalmıştım. Abdülselam’a yaklaştığımda, irtifam geçmeye yeterdi ancak geçtikten sonra termik bulamazsam fazla gidemezdim bu nedenle Abdülselam’ın önünde bulunan yerleşim yeri üzerinde termik aramaya karar vermiştim. İlk tahminim tutmuştu ve sağlam(+5) bir termik buldum. Burada 2.700 lere tırmandım. Tırmanmak, foot stirrup’um olmadığı için çok zor oluyordu. Bu irtifadan süzülüşe geçtim. Süzülüşte yine sağlam bastırıcılar vardı. GPS 25 km’leri gösteriyordu ve irtifam oldukça düşmüştü(1.200). İniş planlaması için bir kaç alternatif yer belirledim :) Emniyetli iniş yapmak da önemli :) Önümde, termik oluşabileceğini düşündüğüm bir yer vardı. Burası irtifa olarak son umudumdu. Zaten iniş alanı da belirlemiştim. Varyo'dan bir dit sesi duydum sanki ;) ve şans bana göz kırpıyordu. 1.200 den 3.345 e tırmandıran bir göz kırpmaydı bu :) 1.200 den sonra çıktığım bu irtifa mükemmeldi. Harnese gömülmüştüm. Döndüğüm termikte(altıma) 2 tane de kartal geldi ve onlarda dönüyordu. Tekrar süzülüşe geçtiğimde 35 km üzerindeydim. Bu irtifadan sonra +50 olacağına inanıyordum. +50 olmasa da indikten sonra koşacak, gücümün bittiği yerde GPS’i en uzağa atacaktım;) (bu bir taktiktir ihtiyaç anında kullanılabilir). GPS 47-48-49 ve Distance Take Off 50 olmuştu :) İçimi bir sevinç kapladı. Aklıma Doğan abi geldi. P5 sertifikasından sonra kendisine güzel bir armağan olacaktı. Garantiye almak için 1-2 km daha gitmenin daha iyi olacaktı. Yönümü, yerleşim yerlerinin üzerinden geçecek şekilde değiştirdim. Birkaç yerleşim yeri üzerinde ki termiklerden irtifa alıp süzüldüm. Uçuş boyunca harnes çok rahatsız etmişti. Artık termikleri efektif kullanmıyor bir an önce süzülmek ve inmek istiyordum. Artık son süzülüşe geçtim ve indiğimde GPS 65,7’yi gösteriyordu.

10 aylık bir pilotum ve aktif olarak 2013 Mart(öncesi sorti tamamlıyordum) ayından itibaren uçuyordum. İlk XC denememde bu mesafeyi uçmaktan büyük bir mutluluk duymuştum. İnanılmaz bir heyecandı ve çok sevinçliydim. Hemen, Doğan abiyi aradım. Doğan abime mesafeyi söylediğimde en az benim kadar sevinmişti. Bu başarıdan dolayı gurur duyduğunu hissettim. Aslında +50 den çok Doğan abime bu anı yaşatmak benim için paha biçilemez bir mutluluktu. Sonra Güngör Şen’i aradım. Sonra kokpitimde ki, elma, çikolata ve keki yedim. Powerade ve suyu da içtikten sonra kendimi iyi hissetmeye başladım. Obirix olmuştum. XC uçuş programına beni dahil eden Servet Yalçınkaya ve Ali Alkan’a teşekkür ediyorum.

Özel teşekkür etmem gereken Can’lar(Doğan Özesener için ifadelerim en başta yer almıştır)
Güngör Şen; destekleri sayılamayacak kadar çoktur. En önemlisi dostluğu yeter. Her pilotun böyle bir dostu olmalı.
Kubilay Ertürk; ilk malzeme temininde esnasında karşılaştım ve büyük desteğini aldım ve hala da almaktayım. :) Harika bir dost ve pilot. Sayesinde malzeme temin edebildim.
Mustafa Günay; İlk göz ağrım olan kanadımın sahibi.
Kerem Alkan; sürekli uçuşlarla ilgili beyin fırtınası yaptığımız ve sınırlarımızın yakınlarında(genelde 1 adım ilerisinde :) ) uçtuğumuz tandem pilotu.
Başlangıç eğitmenim Abdullah Yıldız’a
Sahavk Kulübü Başkanı Bekir Sezgin ile kankası :) Cevat Kılınç ve kulüp pilotlarına.
Teşekkürlerimi sunuyorum.
Galiba ben çok şanslıyım ki yukarıda isimleri geçen kişiler ile karşılaştım ve ilk deneme de 50+ uçtum :)
Saygılarımla.

Son beğenen makdilek




Kullanıcı avatarı
ibommmm41
Mesajlar: 21
Kayıt: 27.07.2012, 10:31
Ad Soyad: İbrahim Yaşa
Şehir: Kocaeli
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #2 gönderen ibommmm41 » 5 yıl 10 ay önce (21.08.2013, 13:35)

yazınızı çok beğendim.Duygularınızı çok güzel kaleme dökmüşsünüz.Genelde yorum yazmam fakat bu duygularınıza istinaden es geçmek istemedim.

Kazasız belasız bol bol eğlenceli uçuşlar dilerim.TEBRİKLER :D

Kullanıcı avatarı
SERVET
Mesajlar: 188
Kayıt: 15.07.2006, 15:49
Ad Soyad: Servet Yalçınkaya
Şehir: İstanbul
:
200+ Club
Aldığı Beğeni: 54 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #3 gönderen SERVET » 5 yıl 10 ay önce (21.08.2013, 16:20)

Tebrikler ayhan. Kısa sürede büyük bir gelişim gösteren nadir pilotlardan birisin. Bu başarıdaki en büyük faktör doğan abi gibi bir insanın senle özel olarak ilgilenmesi ve serdivan gibi neredeyse sezon boyu her gün uçuş veren bereketli harika bir bölgede bulunman artı bu iki imkanıda sonuna kadar kullanacak yüksek bir motivasyona sahip olman sanırım.
ayaşa giderken senide ekibe dahil ettiğimizde haklı olarak bazıları daha acemi ayaş için erken demişti. fakat serdivanda birlikte uçarken senin gelişim sürecine yakından şahit olduğum için artı akşehirdeki 2. taskdaki performansından sonra birlikte gitmekte hiçbir sakınca görmedim. Ve beni yanıltmadın :)

Kullanıcı avatarı
Gültekin
Mesajlar: 137
Kayıt: 12.06.2012, 09:32
Ad Soyad: Gültekin Kazandöğer
Şehir: Tekirdağ
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #4 gönderen Gültekin » 5 yıl 10 ay önce (21.08.2013, 17:02)

TEBRİKLER muhteşem bir yazı sanki sizinle beraber uçtum başarılarınızın devamını dilerim kazasız belasız uçuşlar :)

Kullanıcı avatarı
SHaDoW
Mesajlar: 143
Kayıt: 11.07.2009, 00:34
Ad Soyad: Ahmet Tokalı
Şehir: Adana
:
100+ Club
Aldığı Beğeni: 6 / 1
Yaş: 40
Pilot Menüsü: 

Mesaj #5 gönderen SHaDoW » 5 yıl 10 ay önce (21.08.2013, 17:18)

Tebrikler Ayhan, güzel bir uçuş ve güzel bir paylaşım olmuş. Artarak devamını diliyorum.
Gökyüzü geniş, herkese yer var

Kullanıcı avatarı
Maksoy
Mesajlar: 106
Kayıt: 28.05.2011, 21:13
Ad Soyad: Mehmet Aksoy
Şehir: Antalya
:
100+ Club
Aldığı Beğeni: 33 / 3
Pilot Menüsü: 

Mesaj #6 gönderen Maksoy » 5 yıl 10 ay önce (21.08.2013, 18:49)

Paylaşım için teşekkürler.
Tebrik eder başarılarınızın artarak devamını dilerim.

Son beğenen gurayg
A.Y.K. ==================================================> ANTALYA YAMAÇPARÜŞÜTÜ KULÜBÜ


Kullanıcı avatarı
creym
Mesajlar: 61
Kayıt: 26.08.2011, 22:07
Ad Soyad: Kerem Alkan
Şehir: Sakarya
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #7 gönderen creym » 5 yıl 10 ay önce (21.08.2013, 21:35)

Bizde sakaryanın ilk xc skorunu getirdiğin, arkadaşlığın, varlığın için teşekkür ediyoruz ;)

Önemli Not: Doğan abi benimde hocam haa ona göre : )
İnsan uçma hayaliyle birlikte yaratılmıştır : )

Kullanıcı avatarı
Ayderbaha
Mesajlar: 94
Kayıt: 13.10.2012, 22:24
Ad Soyad: Ayhan Şahin
Şehir: Sakarya / Karabük
:
100+ Club
Aldığı Beğeni: 1 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #8 gönderen Ayderbaha » 5 yıl 10 ay önce (21.08.2013, 21:43)

Tebrik ve iyi dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum.

AYP pilotlarından Devrim Bostancı ve Yılmaz Açıkgöz'e de ayrıca teşekkür ediyorum. Cumartesi günü bölgeye has bir hava olayı için uçuş planımızı iptal etmemiz konusunda uyarıda bulunmuşlardır. İyi ki uyarıda bulunmuşlar ve biz de uçuş planımızı iptal etmişiz. 20 dk sonra hava öyle patladı ki rüzgar 50-60 km ile esiyordu. Yerel pilotların uyarılarını dikkate almanın önemine çok net bir şekilde şahit olduk. Umarım her pilot arkadaşım bu tür uyarıları dikkate alır. Lütfen uyarılara karşı önyargılı olmayınız.

Saygılarımla.

Kullanıcı avatarı
cincir
Mesajlar: 540
Kayıt: 26.08.2006, 17:13
Ad Soyad: Güngör Şen
Şehir: Adapazarı
:
Moderatör İlan Kontrol Ekibi
Aldığı Beğeni: 9 / 2
Yaş: 47
İletişim:
Pilot Menüsü: 

Mesaj #9 gönderen cincir » 5 yıl 10 ay önce (21.08.2013, 22:30)

Ayhan güzel anlatmışsın.

Hakettiğin için başardın.
Fakat benden çok az bahsetmişsin, bundan sonra bana birşey sormadan uçuşlarına devam etmen gerekecek... :mrgreen:

Tebriks.

Son beğenen gurayg

kubibjk
Mesajlar: 217
Kayıt: 16.08.2006, 09:04
Ad Soyad: Kubilay Ertürk
Şehir: Adapazarı
Aldığı Beğeni: 1 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #10 gönderen kubibjk » 5 yıl 10 ay önce (22.08.2013, 00:23)

Ayhan harika anlatımın için teşekkürler.İnanmak başarmanın yarısıdır derler;inandığın için başardın :) .Artık 2 yıldız için bol bol uçarsın ;) .Yazını okurken duygulanmamak mümkün değil.İçimden inşallah benimde bir gün böyle xc uçuş hikayem olur dedim.Bizde senin gibi içi kıpır kıpır,heyacanlı ve dost canlısı birisiyle tanıştığımız için çok şanslıyız.Tabiiki Doğan abi ve eskimeyen dostum Güngör'ün fikirleri ve yardımları her zaman takdire şayan dır.Eee ne diyelim darısı başımıza.Haftasonu Ayaş panları yapan dostlarım inşallah +50 lerle dönersiniz.Tekrar tebrikler.
537 249 34 19 kubibjk@gmail.com
Kubilay Ertürk-TB2EG

Sakarya Hava Sporları Kulubü

Kullanıcı avatarı
Ayderbaha
Mesajlar: 94
Kayıt: 13.10.2012, 22:24
Ad Soyad: Ayhan Şahin
Şehir: Sakarya / Karabük
:
100+ Club
Aldığı Beğeni: 1 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #11 gönderen Ayderbaha » 5 yıl 10 ay önce (22.08.2013, 02:00)

Güngör Hocam; aslında seni gizli özne olarak sayfalarca anlattım. Dost dedim sana. Emin ol bu kelimenin, her birey için sayfalarca anlamı var.

Hala; beyin jimnastiğine, öğrenmeye, sormaya, tartışmaya, öz eleştiri istemeye, taktik ve tekniklerini almaya, sürekli gelişmeye devam edeceğim.

Unutma, XC uçuş hikayem verdiğin tüyo ile başladı;)


Kullanıcı avatarı
Bülent Aydın
Mesajlar: 261
Kayıt: 25.04.2007, 17:03
Ad Soyad: Bülent Aydın
Şehir: Bursa / Orhangazi
:
Moderatör İlan Kontrol Ekibi 50+ Club
Aldığı Beğeni: 1 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #12 gönderen Bülent Aydın » 5 yıl 10 ay önce (22.08.2013, 15:37)

Ayhan;
Gelişime açık olman ve herkesten bişeyler kapman bu süreci hızlandırdı.
Seni ve gıyabında bölge pilotlarını tebrik ediyorum.
Tamam ben oldum demek yok! Yola devam...
Eğitim Şart

Kullanıcı avatarı
Ayderbaha
Mesajlar: 94
Kayıt: 13.10.2012, 22:24
Ad Soyad: Ayhan Şahin
Şehir: Sakarya / Karabük
:
100+ Club
Aldığı Beğeni: 1 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #13 gönderen Ayderbaha » 5 yıl 10 ay önce (22.08.2013, 16:34)

Bülent hocam teşekkür ederim. Bu sporda öğrenmenin sonu yok evet. Ben oldum diyenler için tehlike çanları çalıyordur. Sık sık; Doğan abi, Güngör, Kubilay ve Kerem'den uçuş tekniğim ve ben oldum gibi bir hataya düşüyor muyum diye öz eleştiri istiyorum. Gelişimime oldukça katkısı oldu. Sonuç ortada :D

Teşekkürler.

Kullanıcı avatarı
kenancifci
Mesajlar: 180
Kayıt: 12.12.2006, 00:18
Ad Soyad: Kenan Çifci
Şehir: Bursa
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #14 gönderen kenancifci » 5 yıl 10 ay önce (22.08.2013, 16:42)

harikasın ayhan abi
yarışmadaki heyecanın dikkatin ve başarılı uçuşunun tesadüf olmadığı belliydi seni tebrik ediyorum ;) belki güngör abiye ve doğan dedeme ilham olursun ;))))))
senin yelken yaptıgın yerde benim rüzgarım eserdi

Kullanıcı avatarı
cincir
Mesajlar: 540
Kayıt: 26.08.2006, 17:13
Ad Soyad: Güngör Şen
Şehir: Adapazarı
:
Moderatör İlan Kontrol Ekibi
Aldığı Beğeni: 9 / 2
Yaş: 47
İletişim:
Pilot Menüsü: 

Mesaj #15 gönderen cincir » 5 yıl 10 ay önce (22.08.2013, 17:10)

kenancifci yazdı:belki güngör abiye ve doğan dedeme ilham olursun ;))))))


Kros uçmak için kros uçmaya gitmek lazım. :) :)
Güngör Şen-TB2FB


Twitter: @gungorsen

Kullanıcı avatarı
Ayderbaha
Mesajlar: 94
Kayıt: 13.10.2012, 22:24
Ad Soyad: Ayhan Şahin
Şehir: Sakarya / Karabük
:
100+ Club
Aldığı Beğeni: 1 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #16 gönderen Ayderbaha » 5 yıl 10 ay önce (22.08.2013, 17:32)

Kenan teşekkür ediyorum. Küçük bir hatırlatma, antrenörüm Doğan abi ve Güngör. Paylaştıkları tecrübe ve bilgi birikimlerinin bazılarını olduğu gibi kullandım bazılarında da küçük rötuşlar yaparak uyguladım. :roll:

İlham konusunda evet katılıyorum. Dikkat ettiysen XC için farklı bir ekibe kaydım :evil:

Yarışmada başarılar dilerim.


Kullanıcı avatarı
sedatkalkay
Mesajlar: 57
Kayıt: 17.02.2008, 12:17
Ad Soyad: Sedat Kalkay
Şehir: Ankara
:
50+ Club
Aldığı Beğeni: 7 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #17 gönderen sedatkalkay » 5 yıl 10 ay önce (23.08.2013, 11:56)

Doğan abiyle,Güngörüde bu hafta bekliyoruz.

Kullanıcı avatarı
Ayderbaha
Mesajlar: 94
Kayıt: 13.10.2012, 22:24
Ad Soyad: Ayhan Şahin
Şehir: Sakarya / Karabük
:
100+ Club
Aldığı Beğeni: 1 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #18 gönderen Ayderbaha » 5 yıl 10 ay önce (23.08.2013, 12:46)

Sedat abi Take Off ta ki yardımların için teşekkür ediyorum. +50 uçacağımı düşünüyordun ve uçtum. Öngörülerin güvenilebilir. Serdivan bebesiyiz abi (Sedat abi ile aramızda). Yoksa o an kalkamazdım. ;)

Kullanıcı avatarı
gunay
Mesajlar: 57
Kayıt: 21.06.2010, 00:55
Ad Soyad: Mustafa Günay
Şehir: İstanbul
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #19 gönderen gunay » 5 yıl 9 ay önce (27.08.2013, 12:33)

tebrik ederim. çok hoş bir anlatım olmuş. başarılarının devamını dilerim. yeni okuma fırsatı bulabildim kusura bakma. bu seviyeye ulaşmanda bence üç önemli faktör var. 1) gelişime açık olman 2) dikkati elden bırakmaman 3) bulunduğun pilot ortamının güzelliği. başarılarının devamını dilerim. Çok sevindirdin bizi :) özellikle uçuşu doğan abimize ithaf etmen ayrı bir güzellik ve incelik katmış. doğan abimizi niteleyerek ayrıca sevindirdin bizi :)

her daim mutlu inişler dilerim.
Cogito ergo sum.

Kullanıcı avatarı
Ayderbaha
Mesajlar: 94
Kayıt: 13.10.2012, 22:24
Ad Soyad: Ayhan Şahin
Şehir: Sakarya / Karabük
:
100+ Club
Aldığı Beğeni: 1 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #20 gönderen Ayderbaha » 5 yıl 9 ay önce (27.08.2013, 15:35)

Mustafa Hocam;
Sevincimi paylaşman ve tebriğin için teşekkür ederim. YP'ye ilk başladığımda spor hakkında çok değerli tavsiyelerde(çoğu pilotun zarar görerek kazandığı tecrübeler) bulunmuştun. Bu tavsiyelerin önemini şimdi çok daha iyi anlıyorum.

Ayrıca; senin heyecanın ve gayretini de seni tanıyanlardan duyuyor ve biliyoruz.

Samimiyetin, arkadaşlığın ve daha fazlası için teşekkürler.



“Uçuşlarınız, XC Uçuşlarınız” sayfasına dön