3. sayfa (Toplam 3 sayfa)

Gönderilme zamanı: 9 yıl 9 ay önce (03.07.2014, 00:44)
gönderen SilverCloud

Gönderilme zamanı: 9 yıl 9 ay önce (03.07.2014, 02:31)
gönderen Wings
Mutluluğumuzu paylaşan, tebriklerini ileten arkadaşlara teşekkürler,
Darısı başınıza diyorum :)

Gönderilme zamanı: 9 yıl 9 ay önce (03.07.2014, 08:51)
gönderen KARAGÖZ
300 ++ club logosu olmamış akın abi :) yıldızlar çok sıkışmış :) biraz daha aşağıya doğru genişlemesi gerekiyor gibi. böyle winzip'li dosya gibi olmuş :)

Gönderilme zamanı: 9 yıl 9 ay önce (03.07.2014, 16:24)
gönderen MAGNETO
Akin abi bence 50+ kirmizi 100+ sari 200+mavi 300+ yesil 500+ turuncu büyüyen yildizlar olsun, olay bu yildan sonra 8 ila 10 yildizli gorunuyor :D :evil: :love:

Gönderilme zamanı: 9 yıl 9 ay önce (03.07.2014, 23:01)
gönderen termiksi
iyi dilekleriniz icin teşekkürler arkadaslar, darisi en kisa zamanda sizlerin basina (bir sezon rahat verin yinede:)) mavide gorusmek uzere.

Gönderilme zamanı: 9 yıl 9 ay önce (04.07.2014, 14:17)
gönderen SkyCloud
KARAGÖZ yazdı:300 ++ club logosu olmamış akın abi :) yıldızlar çok sıkışmış :) biraz daha aşağıya doğru genişlemesi gerekiyor gibi. böyle winzip'li dosya gibi olmuş :)


Zaten su andakini elden gecirip duzgun bir hale getirmeye calisiyoruz yazilim altyapisi izin verdigi surece.
Olmazsa hepsi degistirilerek yeni bir format da yapilabilir. Yeni format icin fikirlerinizi belirtiniz. Ornegin cok alli gullu rengarenk karmasik olmayan ve yildiz yerine sade gorunumlu baska bir tasarim vb gibi. Cunku ayrilan alanda yapilabilecekler biraz kisitliyor logoyu.

Gönderilme zamanı: 9 yıl 9 ay önce (04.07.2014, 15:00)
gönderen özgür evren
Herkesi bol bol tebrik ederken Hakan Akçalar'ın tatlı tırmanışına dikkat ediniz, o anlarda ne düşünüyordu acaba :)

Gönderilme zamanı: 9 yıl 9 ay önce (05.07.2014, 00:18)
gönderen SilverCloud
Selamlar,

Rekor uçuşunun Ozone web sayfasında yayınlanan haberi aşağıda;

http://www.flyozone.com/paragliders/en/ ... ines/23603

Ben gönderdiğim orjinal metinde Derviş'in Niviuk ile ve Gökhan'ın Gradient ile yaptıkları uçuşları da sıralamıştım ancak sanırım ticari bir strateji neticesinde o uçuşlardan bahsedilmemiş. Bence eşşeklik etmişler, neyseki o günkü uçuşların sıralandığı linkte uçuşları zaten görülüyor.

Öte yandan Pre-PWC Kahramanmaraş ihtimalini ilk kez uluslararası bir platformda dile getirmiş olduk, umarım gerçekleştiğini de görmek nasip olur.

Gönderilme zamanı: 9 yıl 9 ay önce (05.07.2014, 15:41)
gönderen termiksi
Selam,

Eline sağlık Muharrem, Ozone da Türkiye ile ilgili bir haber çıkması çok güzel olmuş. Darisi Gradientçilerin başına. Ozone bu arada eşeklik etmiş zaten 7 pilotun tutlum çikarmiş bari marka yazmadan isim koy:)

Gönderilme zamanı: 9 yıl 9 ay önce (06.07.2014, 16:41)
gönderen Wings
özgür evren yazdı:Herkesi bol bol tebrik ederken Hakan Akçalar'ın tatlı tırmanışına dikkat ediniz, o anlarda ne düşünüyordu acaba :)


O noktada az daha çok fena patlıyordum, yer hızım o kadar yüksekti ki düştüğüm yerde krater açardım size sadece mezartaşını dikmek kalırdı, o derece. Köyün üzerinden geçerken irtifam 100mt'nin altındaydı, varionun o ilk bipbipleri cennetten çıkma bir müzik gibi geldi çünkü yeryüzündeki cehennemim sıcağı yüzümü gözümü yakıyordu. O sıcağın içine inmek ve kaçınılmaz olarak sürüklenmek düşüncesi insanı daha iyi bir pilot yapıyor :)
İlk 180 dönüşü yapıp rüzgarı karşıladım, gps 2km/h yer hızı gösterdi, ileri mi geri mi bilmiyorum ! Asansör gibi bi 20 - 30 mt yükseldikten sonra ilk 360'ı atıp tekrar rüzgarı karşılayıp durdum, tekrar asansör misali dimdik yukarı bi 50mt çıkmışımdır, vario 6 mt/sn bulunca sağdan kitledim termiğe, Delta2 zaten "dön de dönelim abi" modunda, 3000+'a kadar tek termikte 6mt/sn ortalama ile firladım, yükseldikçe serinleyen havanın verdiği mutluluğu kelimelerle ifade etmek mümkün değil :)

Gönderilme zamanı: 9 yıl 9 ay önce (07.07.2014, 06:49)
gönderen omerfaruk
tebrik ederim buyuk basari.

Gönderilme zamanı: 9 yıl 9 ay önce (09.07.2014, 01:10)
gönderen ynmehel
Selam,

Herkese sicak tebrik mesajlari icin tesekkurler. Bir suredir forumda ve facebookta ufak bir kutlama ortami var, ki hic istemem bu ortami bozmayi, ama ufak bir hatirlatma yapmam lazim.

Cumartesi gunu Urfa ya inisimi yapmamdan 20 dk sonra (tahmini 17:00) sehrin uzerinde kuzey taraflarinda bir ucak gordum, yanlis anlamadiysam Urfanin kuzey/kuzeydogusunda ucaklar bir daire cizerek irtifa kaybediyorlar ve guneydekı havalimanina inislerini yapiyorlar. Bu tabi ruzgar yonune gore degisebilecek bir durum. Narlidan Urfa yaklasik 140 km sine denk geliyor, ortalama bir gunde ulasilabilecek bir mesafe.

Pazar gunu Kiziltepe ye yaklastigimda (18:00 gibi) bir baska yolcu ucagiyla karsilastim, ama bu sefer havadaydim ve cok daha dusuk irtifada, ucakla ayni hizadaydik (tahmini 500m). Bu seferki ucak suriye yonunden geliyor ve Kiziltepe uzerinden kuzeye dogru yukselerek ilerliyordu, ben de kabaca son suzuluste, digerlerinden biraz ondeydim. Bu ucagi telsizden duyurdugumda biri daha gordugunu soylemisti, belki o da bilgi verebilir. Havalimani Kiziltepe' yle Mardin arasinda kaliyor, Narli dan 305 km. Ucakla yakinlasmadik ama rotamız kesisiyordu, birkac km onde olsaydim olayin rengi degisirdi.

Gectigimiz senelerde Ayas ta ucakla bir yakinlasma yasadik, arkasindan polise ifade verme, haberlere cikma vs gibi tatsiz bir surec yasadik, tabi bir carpisma ihtimalini dusunmek bile istemem. Maras umarim onumuzdeki donemde daha da populer olacak. Bu yuzden buralar Ankara kadar hava trafigi yogun yerler olmasa da tedbir almak gerekebilir. Ben tam olarak linki bulamadim; dhmi ve flightradar24 sitelerinden birinde gun icinde havalimanindan kalkan-inen ucaklari gosteren bir sayfa vardi, en azindan ucmayi planladiginiz gunlerde oraya bir goz atabilirsiniz.

http://www.dhmi.gov.tr/
http://www.flightradar24.com/

Havada gorusuruz, herkese guvenli ucuslar :)