çukurova rekoru
Moderatör: Moderatör Ekibi
- sancihat
- Mesajlar: 291
- Kayıt: 22.03.2005, 10:34
- Ad Soyad: Cihat Şan
- Şehir: Tarsus
- :
- Aldığı Beğeni: 0 / 0
- Pilot Menüsü:
çukurova rekoru
haydaa
çukurova rekoru çukurovalı olmayan iki yiğit tarafından kırıldı
hem sevindik hem utandık
tebrik edeeriz
semih ve yurdaer aslanköyden kalkıp torosların üstünden zorlu coğrafyada
52 km gittiler detayları kendilerinde okuruz tebrikler
yarın mersin ekibiyle erdemli göktepeye gitmeyi düşünüyoruz
bakalım yarın rekor çıkacakmı resimler yurdaer ve semihte
cihat
çukurova rekoru çukurovalı olmayan iki yiğit tarafından kırıldı
hem sevindik hem utandık
tebrik edeeriz
semih ve yurdaer aslanköyden kalkıp torosların üstünden zorlu coğrafyada
52 km gittiler detayları kendilerinde okuruz tebrikler
yarın mersin ekibiyle erdemli göktepeye gitmeyi düşünüyoruz
bakalım yarın rekor çıkacakmı resimler yurdaer ve semihte
cihat
- sonercoskun
- Mesajlar: 127
- Kayıt: 18.10.2006, 13:45
- Ad Soyad: Soner Coşkun
- Şehir: Adana
- :
- Aldığı Beğeni: 1 / 0
- Pilot Menüsü:
- OSMAN 1967
- Mesajlar: 35
- Kayıt: 29.11.2008, 22:07
- Ad Soyad: Osman Yıldırım
- Şehir: Mersin
- Aldığı Beğeni: 0 / 0
- Pilot Menüsü:
KALKIŞ PİSTI ERDEMLİ GÖKTEPE VE bu günde rekor çıktı.bölge pilotları da kendi BÖLGE rekorlarını kırdılar.tebrikler.
yurdaer ve semih hocamızı tekrar aramızda görmek isteriz.
yurdaer ve semih hocamızı tekrar aramızda görmek isteriz.
En son OSMAN 1967 tarafından 11.10.2009, 21:52 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
- sancihat
- Mesajlar: 291
- Kayıt: 22.03.2005, 10:34
- Ad Soyad: Cihat Şan
- Şehir: Tarsus
- :
- Aldığı Beğeni: 0 / 0
- Pilot Menüsü:
teşekürler
bugünde semih ve yurdaer le birlikte çukurova ekibi erdemli göktepeye uzadı güzel (akşam saatlerini saymazsak) bir gün oldu tüm ekip için verimli bir uçuş günüydü katılan katılmayan arkadaşlara ve tabi yurdaer ve semihe teşekürler yine rekoru egale ettiler kendilerinin ağzından konuyu değerlendirmelerini bekliyoruz ama tahminen 65 km civarı bir uçuş oldu tebrikler ve teşekürler .
gps verilerini yüklerler sanırım.
cihat
bugünde semih ve yurdaer le birlikte çukurova ekibi erdemli göktepeye uzadı güzel (akşam saatlerini saymazsak) bir gün oldu tüm ekip için verimli bir uçuş günüydü katılan katılmayan arkadaşlara ve tabi yurdaer ve semihe teşekürler yine rekoru egale ettiler kendilerinin ağzından konuyu değerlendirmelerini bekliyoruz ama tahminen 65 km civarı bir uçuş oldu tebrikler ve teşekürler .
gps verilerini yüklerler sanırım.
cihat
- sancihat
- Mesajlar: 291
- Kayıt: 22.03.2005, 10:34
- Ad Soyad: Cihat Şan
- Şehir: Tarsus
- :
- Aldığı Beğeni: 0 / 0
- Pilot Menüsü:
ademcim sizin olmamanız inanın büyük eksiklikti önce bunu belirteyim .
daha sonra bu şekilde xc uçuşları planlayan zorlu coğrafyalarda uçuş yapmayı planlayan arkadaşların dikkat etmesi gereken önemli bir kaç ayrıntıyı yazacağım.eklemek ve çıkartmak için atış serbes
1 -hava durumu-coğrafya -malzeme -eldiven -giysi-olmazsa olmazları geçiyorum.
2-tepeden ayrılmadan araç anahtarlarını ilgili arkadaşa bırak.
3-gidilecek rotaları belirle ve o rota üzerindeki noktalara iyi çalış.
4-telefon ve telsizin mutlaka şarzlı ve çalışır olsun.
5-diyelim indin mutlaka birine durmunu mevkini bildir (ki seni saatlerce arayıp ne oldu bu adama demesinler)
6-olası bir aksiliğe karşı yanında beraber uçtuğun pilotların tlf nolarını küçük bir kağıda yaz ve onlarla başka tlf ulaşıp bilgi ver
7-harnesinde olması gereken malzemeleri unutma(düdük-iğne ilkyardım çantası-vb)
8-gps koordinatları vermeyi iyi öğren .
daha eklenebilir.
soru bu sporu ne için yapıyorsunnuz.
a -en iyi olup milleti ezmek için bir araç olarak kullanmak
b-çok para kazanmak
c-millete hava atmak
d- yeşillik olsun
e-haftanın stresini atmak senin gibi düşünen arkadaşlarla güzel vakit geçirmek
f-hanımdan çoluk çocuktan kaçmak
g-ne bileyim ben bir kere bulaştık bırakamıyoz
işte soru cevabını siz verin
nerden çıktı bu yazı derseniz anlayan inşallah
okurda anlar.
bu yazıda bir eksikliği giderir.
cihat
daha sonra bu şekilde xc uçuşları planlayan zorlu coğrafyalarda uçuş yapmayı planlayan arkadaşların dikkat etmesi gereken önemli bir kaç ayrıntıyı yazacağım.eklemek ve çıkartmak için atış serbes
1 -hava durumu-coğrafya -malzeme -eldiven -giysi-olmazsa olmazları geçiyorum.
2-tepeden ayrılmadan araç anahtarlarını ilgili arkadaşa bırak.
3-gidilecek rotaları belirle ve o rota üzerindeki noktalara iyi çalış.
4-telefon ve telsizin mutlaka şarzlı ve çalışır olsun.
5-diyelim indin mutlaka birine durmunu mevkini bildir (ki seni saatlerce arayıp ne oldu bu adama demesinler)
6-olası bir aksiliğe karşı yanında beraber uçtuğun pilotların tlf nolarını küçük bir kağıda yaz ve onlarla başka tlf ulaşıp bilgi ver
7-harnesinde olması gereken malzemeleri unutma(düdük-iğne ilkyardım çantası-vb)
8-gps koordinatları vermeyi iyi öğren .
daha eklenebilir.
soru bu sporu ne için yapıyorsunnuz.
a -en iyi olup milleti ezmek için bir araç olarak kullanmak
b-çok para kazanmak
c-millete hava atmak
d- yeşillik olsun
e-haftanın stresini atmak senin gibi düşünen arkadaşlarla güzel vakit geçirmek
f-hanımdan çoluk çocuktan kaçmak
g-ne bileyim ben bir kere bulaştık bırakamıyoz
işte soru cevabını siz verin
nerden çıktı bu yazı derseniz anlayan inşallah
okurda anlar.
bu yazıda bir eksikliği giderir.
cihat
- Y.P.Pilotu ABDULLAH33
- Mesajlar: 38
- Kayıt: 29.09.2007, 15:05
- Ad Soyad: Abdullah Sakar
- Şehir: Mersin
- Aldığı Beğeni: 0 / 0
- Pilot Menüsü:
slm .verdigin degerli bilgiler ve tesbitlere katılıyorum.özellikle araç anahtarı bırakmama ve indigi yerden telefonla veya telsizle bilgi vermeme önemli bir konu.geçen yıl göktepede krosa çıkan arkadaşlar bizi epeyce korkutmuşlardı.kırılan rekorlar içinde arkadaşların hepsini tek tek tebrik ederim.herkese güzel ve zevkli uçuşlar dilerim..
- yurdaeretike
- Mesajlar: 85
- Kayıt: 15.07.2005, 13:49
- Ad Soyad: Yurdaer Etike
- Şehir: İstanbul
- :
- Aldığı Beğeni: 20 / 0
- Pilot Menüsü:
Çukurova XC...
Çukurova'da keyifli bir 3 gün geçirdik. 50 ve 60 km'lik iki cross uçuşunda, Doğu Torosları ve Bolkar'ları bazen yukarıdan bazen de oldukça yakından (!) görme şansı yakladık.
Göktepe ve Arslanköy rotaları; derin vadileri, iniş alanı olmayan bölümleri ve hırçın kayalık yüzeyleri ile normalde yaptığımız cross uçuşlarındaki rotalardan oldukça farklı. Daha teknik ve daha zor.
Diğer taraftan, uygun meteo koşulları oluştuğunda Aladağlar'a veya Kahramanmaraş'a kadar uzayabilecek uçuşlar için potansiyel taşıyor.
Bu arada, bizi ağırlayan ve uçuşlar dışında da hoş vakit geçirmemizde başrolleri alan Cihat, Ökkeş ve Yüksel'e, Arslanköy'deki evinde misafir olduğumuz Osman'a ve bize eşlik eden Çukurovalı arkadaşlara teşekkürler. Gerçekleştirdikleri başarılı cross uçuşları için de tebrikler.
Göktepe ve Arslanköy rotaları; derin vadileri, iniş alanı olmayan bölümleri ve hırçın kayalık yüzeyleri ile normalde yaptığımız cross uçuşlarındaki rotalardan oldukça farklı. Daha teknik ve daha zor.
Diğer taraftan, uygun meteo koşulları oluştuğunda Aladağlar'a veya Kahramanmaraş'a kadar uzayabilecek uçuşlar için potansiyel taşıyor.
Bu arada, bizi ağırlayan ve uçuşlar dışında da hoş vakit geçirmemizde başrolleri alan Cihat, Ökkeş ve Yüksel'e, Arslanköy'deki evinde misafir olduğumuz Osman'a ve bize eşlik eden Çukurovalı arkadaşlara teşekkürler. Gerçekleştirdikleri başarılı cross uçuşları için de tebrikler.
- Champion
- Mesajlar: 649
- Kayıt: 30.11.2007, 20:39
- Ad Soyad: Semih Sayir
- Şehir: İstanbul
- :
- Aldığı Beğeni: 5 / 1
- Pilot Menüsü:
Merhabalar
Gerçekten güzel vakit geçirdik ve iyi uçuşlar yaptık. Dönerken görüşemediğimiz , veda edemediğimiz arkadaşlara da teşekkür ederiz.
Mersin ve Tarsuslu arkadaşlara Kros tekniğini ve tadını biraz olsun verebildikse amacımıza ulaşmışızdır.
Yüksel ve Yasine gösterdikleri performans nedeni ile tebrikler...
Osman hocam da kızmasın .., valla onu o kadar da bekledik yani.. Ama bu aletlerde sonsuza kadar havada durmuyor.. Bir yerden sonra gitmek lazım
Semih
Gerçekten güzel vakit geçirdik ve iyi uçuşlar yaptık. Dönerken görüşemediğimiz , veda edemediğimiz arkadaşlara da teşekkür ederiz.
Mersin ve Tarsuslu arkadaşlara Kros tekniğini ve tadını biraz olsun verebildikse amacımıza ulaşmışızdır.
Yüksel ve Yasine gösterdikleri performans nedeni ile tebrikler...
Osman hocam da kızmasın .., valla onu o kadar da bekledik yani.. Ama bu aletlerde sonsuza kadar havada durmuyor.. Bir yerden sonra gitmek lazım
Semih
- yurdaeretike
- Mesajlar: 85
- Kayıt: 15.07.2005, 13:49
- Ad Soyad: Yurdaer Etike
- Şehir: İstanbul
- :
- Aldığı Beğeni: 20 / 0
- Pilot Menüsü:
Cuma günü iki kişi Mut ovasına keşfe gittik. Mut Ovası ilginç bir yer. Grand Kanyon'u andıran bir görüntüsü var. Düzlüğün ortasındaki Magras Dağı, kuzey ve güney yönlerine kalkış yapılabilecek yüksek bir dağ. Şu aralar üzerine rüzgar gücüyle elektrik üretecek satraller kuruluyor. Bu bilgiden de anlaşılacağı üzere, rüzgar çoğunlukla sert esiyormuş. Sert koşulların hüküm sürdüğü bir bölge gibi. Yine de kanımca ciddi xc potansiyeli taşıyor. Sert kuzey rüzgarı sebebiyle Semih'in yaptığı sembolik bir uçuşun dışında, uçamadan ayrılmak zorunda kaldık.
Ctesi yaklaşık bir düzine pilot Arslanköy'deydik. DKD yönüne doğru cross'a çıktık. Bu yönde onyedinci km'de Cehennem Vadisi adında çok büyük bir vadi var. Kuzey-Güney doğrultusunda yamaçlara doğru Y şeklindeki uzanan bir vadi bu. Y'nin kuzeyde bittiği yerde de yamaçlar yok. Batı-doğu doğrultusunda uzanan başka bir vadi var. Yüksek uçmak ve vadiyi emniyetli geçmek istiyorsan, doğal olarak yamaçlara yakın uçmak gerekiyor. Asıl termikler buralarda.
Diğer taraftan, yamaçlara yakın uçup vadiyi yüksek geçmek istiyorsan Y şeklindeki vadinin üstündeki V kısmına denk geliyorsun. Yani bir yerine iki vadi geçmek zorunda kalıyorsun ki bence bu pek güvenli değil. Vadinin dar kısmı daha güneyde yamaçlardan açıkta. Yamaçlardan açılınca kaldırıcı bulmakta zorlanıyorsun.
İlk başta kararsız kaldık. Önce Y şeklinin üstündek V kısmına doğru uçtuk. V'nin ortasındaki sırtta termik bulamaz isek kapana kısılacağımızı düşünüp geri döndük. Daha sonra yamaçların açığında vadi kenarında kaldırıcı aramaya başladık.
Açıkta bulduğum cılız bir termik beni vadi içine doğru sürükleyince gemileri yakıp karşıya geçmeyi denedim. Arada termikten düşmeme rağmen vadinin ortasına doğru başka bir termik imdadıma yetişti. Semih bu ikinci termiği görünce, o da vadi üzerine doğru süzüldü. Sonrasında olağandışı bir bastırıcıyla karşılaşmayınca karşıya geçmek çok zor olmadı.
Buradan sonra Bolkarlar'ın Çukurova'ya bakan yamaçları üzerinden devam ettik. Bu yamaçların önünde Tarsus ve Adana'nın yayla bölgesi olan Çamlıyayla uzanıyor. Aralarda iniş alanları mevcut.
Çamlıyayla'dan Gülek boğazı yönüne devam ederken iniş alanı açısından sıkıntılı bazı bölümler geçmek gerekiyor. Rüzgar yönüne ve irtifanıza dikkat etmeniz gerekiyor. İniş imkanı olmayan bir yerlerde sıkışmak olası.
Gülek Boğazı üstüne geldiğimizde Pozantı-Aladağlar yönüne devam etmeyi denedik. Bu yönde geniş bir vadi uzanıyor. Vadi tabanı geniş ve çok bol olmasa da iniş alanları bulunduğundan, bu yöne gidiş olanaklı.
Öte yandan, bu yönde biraz ilerleyince vadi içinden gelen Kuzeyli rüzgarla karşılaştık ve Pozantı-Adana otoyolu üzerinden Adana yönüne doğru geri döndük. Halen hava çalışmasına rağmen otoyol kenarında yer alan Pelit-Taşpınar tesisleri yukarıdan gözümüze hoş göründüğünden fazla devam etmedik ve buraya indik.
Doğrusal mesafe 52 km civarında bir uçuş oldu. Semih ve benim dışımdaki diğer arkadaşlar mantıklı bir şekilde (kanat performansları dikkate alındığında) Cehennem Vadisi'ni geçmeyi denemeyip öncesine indiler. Yaklaşık 17 km'lik bir mesafe.
Pazar yine bir düzine pilot bu sefer Göktepe'ye gittik. Göktepe Arslanköy'ün BGB yönünde yaklaşık 30 km uzağında bir kalkış. Kalkışı ve rotanın ilk 30 km'lik bölümü Arslanköy'e göre daha az ürkütücü. Hafiften Çökelez'i andırıyor. Diğer taraftan, termikleri biraz hırçın.
İlk 30 km'de iniş alanı sıkıntısı yok. 30'uncu km'de Arslanköy'e varıyorsun, sonrası Arslanköy rotası.
Kalktıktan sonra kimse tırmanma sıkıntısı çekmedi. Arslanköy yönüne doğru ikili, üçlü gruplar halinde uzarken 6-7 km civarlarına denk gelen bölgede biraz takıldık. Burada iniş alanları bulunan vadimsi bir oluşum var. Burada bir-iki fire verirken, önde takılan biz, arkadan gelenlerle birleşmiş olduk.
Arslanköy'e doğru uzanan arkadaki sırtları yakaladıktan sonra tempo arttı. 2500 metrenin altına düşmeden Arslanköy'e kadar uzadık. Arslanköy'ü 5-6 km geçince rüzgar hafiften GD yönüne döndü. Bulutlar kayboldu, termikler hem seyrekleşti hem zayıfladı.
Cehennem vadisi civarı yine en çetrefilli bölümdü. İlk başta telsizden bu şartlarda karşıya geçmeyi denemeyeceğimi anons etmeme rağmen, vadi kenarına kadar gelirken ki süzülüşüm çok iyi olduğundan gemileri bir kez daha yaktım.
Çamlıyayla üzerine geldiğimde tempo iyice düştü. Birkaç cılız termik bulmama rağmen, yalnız fazla kasmak istemediğimden inmeye karar verdim. Telsizinin şarjı bittiğinden haberleşemiyor ve son 10 km'dir Semih'i görmüyordum. Ben indikten sonra Semih de geldi ve aynı yere indi. Doğrusal mesafesi 60 km olan bir uçuş yaptık.
Yasin ve Yüksel Cehennem Vadisi'ne kadar bizimle geldiler ve öncesine indiler. Yüksel 45km, Yasin 49 Km civarında gayet başarılı uçuşlar gerçekleştirdiler. Cihat, Ökkeş ve diğer arkadaşlar Arslanköy'e varmadan yola yayıldılar.
Benim açımdan oldukça geliştirici ve tatmin edici uçuşlardı. Pilotajımızı; yeni bölgelerde, değişik şartlarda ve farklı hava koşullarında uçarak daha kolay geliştirebileceğimizi düşünüyorum.
Ctesi yaklaşık bir düzine pilot Arslanköy'deydik. DKD yönüne doğru cross'a çıktık. Bu yönde onyedinci km'de Cehennem Vadisi adında çok büyük bir vadi var. Kuzey-Güney doğrultusunda yamaçlara doğru Y şeklindeki uzanan bir vadi bu. Y'nin kuzeyde bittiği yerde de yamaçlar yok. Batı-doğu doğrultusunda uzanan başka bir vadi var. Yüksek uçmak ve vadiyi emniyetli geçmek istiyorsan, doğal olarak yamaçlara yakın uçmak gerekiyor. Asıl termikler buralarda.
Diğer taraftan, yamaçlara yakın uçup vadiyi yüksek geçmek istiyorsan Y şeklindeki vadinin üstündeki V kısmına denk geliyorsun. Yani bir yerine iki vadi geçmek zorunda kalıyorsun ki bence bu pek güvenli değil. Vadinin dar kısmı daha güneyde yamaçlardan açıkta. Yamaçlardan açılınca kaldırıcı bulmakta zorlanıyorsun.
İlk başta kararsız kaldık. Önce Y şeklinin üstündek V kısmına doğru uçtuk. V'nin ortasındaki sırtta termik bulamaz isek kapana kısılacağımızı düşünüp geri döndük. Daha sonra yamaçların açığında vadi kenarında kaldırıcı aramaya başladık.
Açıkta bulduğum cılız bir termik beni vadi içine doğru sürükleyince gemileri yakıp karşıya geçmeyi denedim. Arada termikten düşmeme rağmen vadinin ortasına doğru başka bir termik imdadıma yetişti. Semih bu ikinci termiği görünce, o da vadi üzerine doğru süzüldü. Sonrasında olağandışı bir bastırıcıyla karşılaşmayınca karşıya geçmek çok zor olmadı.
Buradan sonra Bolkarlar'ın Çukurova'ya bakan yamaçları üzerinden devam ettik. Bu yamaçların önünde Tarsus ve Adana'nın yayla bölgesi olan Çamlıyayla uzanıyor. Aralarda iniş alanları mevcut.
Çamlıyayla'dan Gülek boğazı yönüne devam ederken iniş alanı açısından sıkıntılı bazı bölümler geçmek gerekiyor. Rüzgar yönüne ve irtifanıza dikkat etmeniz gerekiyor. İniş imkanı olmayan bir yerlerde sıkışmak olası.
Gülek Boğazı üstüne geldiğimizde Pozantı-Aladağlar yönüne devam etmeyi denedik. Bu yönde geniş bir vadi uzanıyor. Vadi tabanı geniş ve çok bol olmasa da iniş alanları bulunduğundan, bu yöne gidiş olanaklı.
Öte yandan, bu yönde biraz ilerleyince vadi içinden gelen Kuzeyli rüzgarla karşılaştık ve Pozantı-Adana otoyolu üzerinden Adana yönüne doğru geri döndük. Halen hava çalışmasına rağmen otoyol kenarında yer alan Pelit-Taşpınar tesisleri yukarıdan gözümüze hoş göründüğünden fazla devam etmedik ve buraya indik.
Doğrusal mesafe 52 km civarında bir uçuş oldu. Semih ve benim dışımdaki diğer arkadaşlar mantıklı bir şekilde (kanat performansları dikkate alındığında) Cehennem Vadisi'ni geçmeyi denemeyip öncesine indiler. Yaklaşık 17 km'lik bir mesafe.
Pazar yine bir düzine pilot bu sefer Göktepe'ye gittik. Göktepe Arslanköy'ün BGB yönünde yaklaşık 30 km uzağında bir kalkış. Kalkışı ve rotanın ilk 30 km'lik bölümü Arslanköy'e göre daha az ürkütücü. Hafiften Çökelez'i andırıyor. Diğer taraftan, termikleri biraz hırçın.
İlk 30 km'de iniş alanı sıkıntısı yok. 30'uncu km'de Arslanköy'e varıyorsun, sonrası Arslanköy rotası.
Kalktıktan sonra kimse tırmanma sıkıntısı çekmedi. Arslanköy yönüne doğru ikili, üçlü gruplar halinde uzarken 6-7 km civarlarına denk gelen bölgede biraz takıldık. Burada iniş alanları bulunan vadimsi bir oluşum var. Burada bir-iki fire verirken, önde takılan biz, arkadan gelenlerle birleşmiş olduk.
Arslanköy'e doğru uzanan arkadaki sırtları yakaladıktan sonra tempo arttı. 2500 metrenin altına düşmeden Arslanköy'e kadar uzadık. Arslanköy'ü 5-6 km geçince rüzgar hafiften GD yönüne döndü. Bulutlar kayboldu, termikler hem seyrekleşti hem zayıfladı.
Cehennem vadisi civarı yine en çetrefilli bölümdü. İlk başta telsizden bu şartlarda karşıya geçmeyi denemeyeceğimi anons etmeme rağmen, vadi kenarına kadar gelirken ki süzülüşüm çok iyi olduğundan gemileri bir kez daha yaktım.
Çamlıyayla üzerine geldiğimde tempo iyice düştü. Birkaç cılız termik bulmama rağmen, yalnız fazla kasmak istemediğimden inmeye karar verdim. Telsizinin şarjı bittiğinden haberleşemiyor ve son 10 km'dir Semih'i görmüyordum. Ben indikten sonra Semih de geldi ve aynı yere indi. Doğrusal mesafesi 60 km olan bir uçuş yaptık.
Yasin ve Yüksel Cehennem Vadisi'ne kadar bizimle geldiler ve öncesine indiler. Yüksel 45km, Yasin 49 Km civarında gayet başarılı uçuşlar gerçekleştirdiler. Cihat, Ökkeş ve diğer arkadaşlar Arslanköy'e varmadan yola yayıldılar.
Benim açımdan oldukça geliştirici ve tatmin edici uçuşlardı. Pilotajımızı; yeni bölgelerde, değişik şartlarda ve farklı hava koşullarında uçarak daha kolay geliştirebileceğimizi düşünüyorum.
- erhanufuk
- Mesajlar: 21
- Kayıt: 11.06.2007, 09:37
- Ad Soyad: Erhan Ufuk Özaydın
- Şehir: Mersin
- Aldığı Beğeni: 0 / 0
- Yaş: 49
- Pilot Menüsü:
teşekkürler
semih ve yurdaer üstatlarımıza sonsuz teşekkürler. bizleri kırmayıp buralara kadar gelip işte bakın nasıl uçulur buralarda dercesine güzel bir uçuş gerçekleştirdiler. İsimlerini duyardım görmek nasip oldu çok mükemmel kişiler. İnş onların izinde bu gittikleri mesafelerin yarısını gitmek nasip olurda cesaret gelir bize tekrar tebrik ediyorum..
- OSMAN 1967
- Mesajlar: 35
- Kayıt: 29.11.2008, 22:07
- Ad Soyad: Osman Yıldırım
- Şehir: Mersin
- Aldığı Beğeni: 0 / 0
- Pilot Menüsü:
Arslanköye varmadan yola yayılanlardan biri de benim.Taklaşık 10 Km lik bir uçuş yapsamda,uçuş psikolojisi anlamında kendi kabuğunu yırtmış biriyim.Bu iki günde uçuşla ilgili kafamdaki sanal duvarları yıktığıma inanıyorum. Bilgilerini paylaşan ,Kros tekniğini anlatan ve zevkini yaşatan hoçalarıma teşekkürler.Benim için unutulmaz bir gündü.
(Pazar gününün son 3 saati ayrca unutulmaz.)
Tekrar yeni bir organizasyonda birarada olmak dileğiyle .
NOT:Mangal keyfini, ekibi ekipte gidenler yapamadı.Bende yiyemedim.Gelecek organizasyonda hedefe varanlar yiyecek şekilde ayarlayalım.
(Pazar gününün son 3 saati ayrca unutulmaz.)
Tekrar yeni bir organizasyonda birarada olmak dileğiyle .
NOT:Mangal keyfini, ekibi ekipte gidenler yapamadı.Bende yiyemedim.Gelecek organizasyonda hedefe varanlar yiyecek şekilde ayarlayalım.
- muraks
- Mesajlar: 254
- Kayıt: 22.06.2006, 14:43
- Ad Soyad: Murat Aksoy
- Şehir: Yalova
- :
- Aldığı Beğeni: 1 / 1
- Pilot Menüsü:
Akdenizin sıcak kanlı pilotlarını yaptıkları uçuşlardan, organizasyonlarından ve uçma arzularından; Semih'le Yurdaer'i de oraya kadar giderek lokal pilotlara verdikleri detek ve motivasyondan dolayı kutluyorum.
Yurdaer'in bölge ile ilgili yorumları çok bilgilendirici. Bunula birlikte geçtiğimiz yazın ardından daha uzaklara nasıl gidebiliriz sorusu düşünüldüğünde bu bölge bence bakir bir xc güzergahı olarak karşımıza çıkıyor.
Bence bu el doğu torosların güney yamaçları boyunca Bahçe'ye kadar gider ve eğer Gavurdağı geçişi yapılabilirse oradan sonra kimse tutamaz sizi.
Tekrar tebrikler,
Murat
Yurdaer'in bölge ile ilgili yorumları çok bilgilendirici. Bunula birlikte geçtiğimiz yazın ardından daha uzaklara nasıl gidebiliriz sorusu düşünüldüğünde bu bölge bence bakir bir xc güzergahı olarak karşımıza çıkıyor.
Bence bu el doğu torosların güney yamaçları boyunca Bahçe'ye kadar gider ve eğer Gavurdağı geçişi yapılabilirse oradan sonra kimse tutamaz sizi.
Tekrar tebrikler,
Murat
- mgvg
- Mesajlar: 46
- Kayıt: 01.02.2009, 12:25
- Ad Soyad: Mete Gökçadır
- Şehir: Kırklareli
- Aldığı Beğeni: 7 / 0
- Pilot Menüsü:
Bende ilk xc mi yapan çaylak pilotlardan biriyim ve bende arslan köy yolunu yarıladım sanırım , muhteşem bir duygu sadece tek başıma gittiğim için biraz zorlandım , ama genede muhteşemdi , birde sorgunda yediğimiz et iyi olaydı çok harika olacaktı , aman sorgun köyüne uzayan arkadaşlar sakın bizim yaptığımız hatayı yapıp ordaki kasapta et yemeyin hem çok kötü hemde kazık , bende sayın hocam Yasin ne bu spora bizi bulaştıırdığı için sevgilerimi ve saygılarımı iletiyorum