Kaza geliyorum diyooor

Kaza raporlarınız buradan yayınlayabilir raporlara yorum yazabilirsiniz.

Moderatör: Moderatör Ekibi

Kullanıcı avatarı
İstanbul Hava Sporları
Mesajlar: 110
Kayıt: 11.01.2009, 19:45
Ad Soyad: Polat Kemal Akyüz
Şehir: İstanbul
:
Dealer
Aldığı Beğeni: 1 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #41 gönderen İstanbul Hava Sporları » 1 on yıl 10 ay önce (15.05.2013, 12:36)

Öncelikle Hasan'ın ve yolcusunun bu kazayı ucuz atlatması bu olayın en iyi tarafı.

Kaza 19:00 sularında oldu, şenlik bittikten sonra. Camianın da kazayı fırsat bilip şenliğe maletmeye çalışmadıkları için tebrik ederim.

Şenlikler, festivaller, yarışmalar bu tür hadiselere her zaman gebedir. Organizatör katılımcı olmayan kaydını yaptırmamış kişinin uçmasını istemez. Ama şenliklere giden bir çoğumuz gibi "ben kendi kanadımla gider kendi aracımla çıkarım bana kimse karışamaz" der ve organizatörün bu anlayışını her zaman kırar. Sonuç olarak her an birileri çıkıp GANGAM STLYE figürleriyle uçuşlar yapıp basına çıkar, bazen kaza olur, Vali'nin canı sıkılır sonraki sene engel çıkarır, diğer Vali arkadaşlarına "aman bulaşma" der, onlar da uçuş alanlarının kafe yapılmasına seyirci kalır. Haberlerde yamaç paraşütünün dehşet görüntülerine şahit olanların korkuları gittikçe büyümeye başlar.

Hasan'ın yaptığı hatayı anlamadığı aşikar, kendisiyle uzun uzun konuşup anlaması için çabaladım ama kendisinde pek suç olmadığını düşünüyor, bu hatanı tekrar edeceğinin işaretidir. Vali olayın takibinde, Jandarma takibinde, savcı da takipçisi olmaya başlayacaktır. Biz o gün Hasan'ın davranışlarını yaşadığı şoka yormuştuk, Jandarma'nın tekrar tekrar sorması üzerine Hasan'ın başının büyük bir derde girmemesi için şikayetçi olmadık. Fakat ertesi gün olaylara yaklaşımı, sonraki süreçte ısrar eden tutumu, hala bir özürü bile esirgemesi yapacak birşey bırakmıyor. Yaptığı kazadan, lisanssız uçmasından ve kaza sonrası olay yerini terketmesinden ötürü savcılık takibi başlatacağız. Kendisi Trakya bölgesin böyle pervasız şekilde uçuş yapamayacaktır bundan sonra. Sevgili Necdet'e ima ettiği gibi pek yüzleşme meraklısı biri değildir, kaza sonrası bunu net bir şekilde gördük, böyle lafları etmesi konuyu bu kazanın dışına taşıyor, açıkçası bu camiadaki insanlar pek böyle değil, böylelerini de haz etmezler.

Şenlik/Festival ve Yarışmalara istinaden...Organizasyonu düzenleyenler önce , Vali'den, Federasyon'dan ve alanı kullanılıyorsa Belediye'den izin alırlar, almak zorundadırlar. Bunun karşılığında da bölge organizasyon için tahsis edilir. Yani gelip bir off-road kulübü gelip kalkışın önüne park edip uçuşlarınızı engelleyemez, işin aslı organizasyona dahil olmayanlar da evet"uçamaz". Zaman zaman aksaklıklara karşı önlem olsun diye Jandarma da organizasyon alanında görevlendirilir. Şimdi herkese düşen organizatörün çabalarına ve aldığı risklere saygı gösterip, organizasyonun kuralları dahilinde hareket etmektir. Önce sizin hatrınıza kıramayıp ya da cepeleşmek istemediğinden esneyen organizatör bir süre sonra herkese aynı insiyatifi kullanmak zorunda kalacaktır. Bu da bazı festivallerde yaşanan tatsız olaylara zemin hazırlıyor, en son ihale de çoğu zaman organizatöre kalır. Şapkayı öne koyup düşünelim lütfen.

Bu tür konuların aşılması için federasyon elimizdeki en büyük araç, gereksiz polemikler doğurmak yerine, elimizde böyle bir imkan varken federasyonu bürokrasinin içinde varolmak için lehimize kullanmaya çalışmalıyız. THK'ya da büyük iş düşüyor, halen tek geçerli sayılacak sertifika veren kurum, bu sene iyi çaba sergiliyor, bunun önümüzdeki yıllarda kesintisiz devam ettirmesi artık bir sorumluluktur. Öbür türlü insanlarda mağdur oluyor sertifika alma şansı olmuyor diye hiç kimse yasal yolların takibine girmek istemiyor. Ama önümüzdeki dönemlerde sertifika lisans konularında kesinti yaşanmaz ise herkes (Vali, organizatör...) Ahmet'in Mehmet'in vay üç uçmuş vay beş uçmuş laflarına göre değil de sertifikasına göre somut bir değerlendirme yapıldığı bir süreç başlar. Bu ara süreci artık çok hızlı aşmalıyız, kopuk bir iptir... İki ucu kopuk bir ipi tutup düğümlemeliyiz. Öte yandan bu yaşananlar daha önce yaşanmıştı, tekrar yaşanacak; Hasan ne yapsın şimdi birileri sen uçma diyor birileri de sen uçarsın diyor, o da inandığı kişinin lafını dinliyor belki de ya da işine geleni. Huri Hasan'ın tavrına çok alıdığı için bu işin peşini bırakacak gibi gözükmüyor, adli süreç gidebildiğince gidecektir o yüzden, yaşanan olay ve sonrasındaki gelişmelere istinaden ben de böyle olmasını düşünüyorum. Hasan'ın Isparta ve diğer şenliklerde tandem uçmasını istemeyenlerin Vali/Jandarma ve savcılığa şikayet etmesi hızlı bir cevap alacağınız bir süreç olacaktır. Bunun dışında Hasan ileride belki çok iyi bir pilot olacak belki de bu günlerdeki hatalarına kendi ah vah diyecektir. Dışlamak hiç bir zaman çözüm değildir, birarada olduğunuz sürece ikna etme şansınız olur, aranızda mesafe varken bu şansı da kaybedersiniz. Bu dava sürer ama bunu ayrı tutup Hasan'a camiadan biri olduğu için ve için uçma tutkusu olduğu için arkadaşlığımı ve olursa bu yolda elimden gelen faydayı göstermeye de hazırım, garip doğası olan bir spor yapıyoruz ortalık panayır yeriyken birden karabulutlar çöküveriyor yeter ki böyle kara kötü günlerimiz olmasın.


Kullanıcı avatarı
bartsay
Mesajlar: 1058
Kayıt: 30.10.2009, 07:45
Ad Soyad: Bartuğ Sayın
Şehir: Isparta
Aldığı Beğeni: 2 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #42 gönderen bartsay » 1 on yıl 10 ay önce (15.05.2013, 12:41)

Abdullah'ın yedeksiz uçtuğu haberi geldi dün bana ne kadar doğru bilmiyorum,
aynı şekilde Hasan'ın da yedeksiz uçtuğu çünkü takımı Abdullahtan aldığı söylendi.

Türkiyede binlerce kanat ve takım satışı oluyor yıl içinde
On binlerce de tandem uçuşu kimse bunlara bir şey söylemiyor
İki kişiye bu kadar yükleniyorsak
durup bir düşünün belki bir yerde hata yaptık.

bir canlının canı yanmadan bu hatamızı düzeltelim diye.


Bu işten bir şey almadan önce bu işe çok şey vermek lazım.

Kullanıcı avatarı
garadark
Mesajlar: 160
Kayıt: 28.08.2010, 23:21
Ad Soyad: Gökhan Çevik
Şehir: Sabanozu/ Cankiri
Aldığı Beğeni: 3 / 0
Yaş: 51
Pilot Menüsü: 

Mesaj #43 gönderen garadark » 1 on yıl 10 ay önce (15.05.2013, 13:08)

Böyle haberler okuyunca acaba boş yeremi teorik, pratik eğitimi aldık,
kursa gittik az çok para wirdik, uzun süren günler boyu tepelere gittikte uçmadık/uçamadık, uçanlar ne işler yaparlarmış diye gözlemledik, tecrübelileri izledik dinledik, videolar izleyip, yorumlar okuduk. Al bir kanat çek uç. Ağaca mı dalarsın, araca mı dalarsın, önemi yok Pardon canım der evine gidersin, işte o kadar ;)

Kullanıcı avatarı
İstanbul Hava Sporları
Mesajlar: 110
Kayıt: 11.01.2009, 19:45
Ad Soyad: Polat Kemal Akyüz
Şehir: İstanbul
:
Dealer
Aldığı Beğeni: 1 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #44 gönderen İstanbul Hava Sporları » 1 on yıl 10 ay önce (15.05.2013, 13:18)

bartsay yazdı:Abdullah'ın yedeksiz uçtuğu haberi geldi dün bana ne kadar doğru bilmiyorum,
aynı şekilde Hasan'ın da yedeksiz uçtuğu çünkü takımı Abdullahtan aldığı söylendi.

Türkiyede binlerce kanat ve takım satışı oluyor yıl içinde
On binlerce de tandem uçuşu kimse bunlara bir şey söylemiyor
İki kişiye bu kadar yükleniyorsak
durup bir düşünün belki bir yerde hata yaptık.

bir canlının canı yanmadan bu hatamızı düzeltelim diye.


Bu işten bir şey almadan önce bu işe çok şey vermek lazım.


Doğrudur, Hasan tek değil, şansını zorlayıp şansı kötü gidenlerden, o yüzden şu an göz önünde. Federasyonun yeterli işlerliğe ulaşamaması ve THK'nın geçtiğimiz 7-8 yıl siyaset yapması ve sertifikaları ona göre dağıtması en temel sorun ve asıl suç burada. Şimdi THK özellikle bu sertifika dağıtma konusunda epey bir çalışmaya girdi, önümüzde süreçte de Federasyon lisans dağıtırken güzel bir altyapı olacak. Fakat bu işlemeye başlayan bir süreç midir yoksa bir saman alevi gibi midir. Önümüzdeki sene aynı şekilde hatta artan yoğunlukla devam edecek midir? Eğitmenler bu görevlere gitmeye direnecek mi yoksa duyarlı mı davranacaktır. Bunlar önümüzdeki süreci belirleyecek. Öbür türlü yetkin olduğu halde hala sertifika alamamış ve sınıflandırılmamış bir pilotu durdur yere birileri işkembeden sen şu havada şu kanatla uçarsın diye sınıflandırmak afaki kalır. Kimse de Ahmet'i Mehmet'i durduk yere şikayet etmeyi kendinde hak göremez, zaten şu an da bir sistem yok hala. THK ve Federasyon son dönemde bir dayanışmaya girdi. Herkesin bu ve önceki olayları düşünüp elini vicdanına koyması hiçkimsenin kişisel menfaatler ve hırslar ile bu süreci baltalamaması o ya da bu şekilde sistemin minimum düzeyde ilşler hale gelmesi yolunda çalışması gerekir. Ondan sonra yapın siyasetinizi ne yapacaksınız. THK ve Federasyonun kendi menfaat ve planlarını rafa kaldırıp önce "Yamaç Paraşütü'nün yasal tabanını" hayata geçirilmesini öncelik olarak görmeleri lazım, aynı şekildi artık büyük bir kitle olan camianın da ufaktan ufaktan dahil olup sağlıklı yönde sesini duyurması lazım. Hani demiş ya "Kabahatin çoğu senin demeye dilim varmıyor ama, kabahatin çoğu senin canım kardeşim".

Kullanıcı avatarı
huzzik
Mesajlar: 415
Kayıt: 13.03.2007, 17:35
Ad Soyad: Salih ÜNLÜTÜRK
Şehir: Aydın - İzmir
:
50+ Club
Aldığı Beğeni: 5 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #45 gönderen huzzik » 1 on yıl 10 ay önce (15.05.2013, 16:14)

Polat bir sürü yorum yazıldı, eleştiri yapıldı ama şimdiye kadar hiç birşey yazmamıştım. Şu ana kadar yapılan en iyi , açıklayıcı ve mantıklı yorum olarak görüyorum. Necdet abiyi yıllardır tanırım, Abdullah abiylede az çok uçmuşluğumuz var ve Hasan'ı da yeni tanıdım bir kaç uçuşumuz oldu. İki tarafında iyi niyetli kişiler olduğunu biliyorum ve Hasan'a karşı yapılan bazı yorumlar da biraz daha yaklaşımın değiştirilmesi gerektiğini düşünüyorum. Abdullah abi ve Hasan'ın da konuşmalarında sportmenliğe daha yakışır olması doğru olandır. Şu an forumu kullanan ve bu konu üzerine konuşan, sürekli bu konuya yeni yorum varmı diye takipte olan bir sürü kişi olduğuna eminim. Bölgesel pilotlar olarak Hasan'a faydalı olacak şeyler yapmalı ve haber bültenlerinde eksik olmayan kaza görüntülerinin bitmesi için duyarlı olmamız gerektiğini düşünüyorum. Festivaller ve yarışmalar başladı artık herkes sağa sola laf yetiştirmeyi bırakıp antremanlarına ve eğlenceli uçuşlarına odaklansın.

Kullanıcı avatarı
bartsay
Mesajlar: 1058
Kayıt: 30.10.2009, 07:45
Ad Soyad: Bartuğ Sayın
Şehir: Isparta
Aldığı Beğeni: 2 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #46 gönderen bartsay » 1 on yıl 10 ay önce (15.05.2013, 17:06)

Ben necdet karayi manisada kalkisyapanlara yardim ederken tanidim
Kendi keyfinden fedakarlik ederek camia icin calisan bir kisidir
O kadar yardim sever ve iyi niyetli biridir ki tanistigimiz ilk bir iki ay bu kadar olmaz diye dusunup uckagitci iyi adam rolu yapiyor diye dusunup kendisine temkinli yaklastim
Bir insan bu kadar uzun sure iyi adam rolu yapamaz
Bu nedenle Hasan veya yolcusunun basina birsey gelse Neco hasanin ailesinden bile cok uzulur
Yoksa ne hasanin ne de abdullahin necoya zararida faydasida olmaz
Hasan necodan yardim istese idi kimseden gormedigi yakinligi yardimi gorurdu hem de karsiliksiz
Ama kimse bu kadar insan tehlikeye atilirken neconun sessiz kalmasini beklemesin


Kullanıcı avatarı
bartsay
Mesajlar: 1058
Kayıt: 30.10.2009, 07:45
Ad Soyad: Bartuğ Sayın
Şehir: Isparta
Aldığı Beğeni: 2 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #47 gönderen bartsay » 1 on yıl 10 ay önce (15.05.2013, 17:17)

Abdullahin ise:
Asaleti yazdiklarinda gizli benim diyecek bir sozum yok

Kullanıcı avatarı
huzzik
Mesajlar: 415
Kayıt: 13.03.2007, 17:35
Ad Soyad: Salih ÜNLÜTÜRK
Şehir: Aydın - İzmir
:
50+ Club
Aldığı Beğeni: 5 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #48 gönderen huzzik » 1 on yıl 10 ay önce (15.05.2013, 17:31)

Necdet abiyi yıllardır tanırım ve evinde girip çıktığım bir insandır. Onun iyilik ve dürüstlüğünden şüphem yoktur. Dikkat edilirse çok sık yorum yapmamakta ve kullandığı kelimeleri dikkatli seçmektedir. Ama yinede forum bu konu üzerine yeterince yorum yapmış ve insanlar içindekileri kusmuştur diye düşünüyorum.

Kullanıcı avatarı
necdet
Mesajlar: 256
Kayıt: 09.11.2007, 11:07
Ad Soyad: Necdet Kara
Şehir: İzmir
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #49 gönderen necdet » 1 on yıl 10 ay önce (15.05.2013, 21:00)

Selam dostlar, Salih in dediği gibi pek yazmıyorum ve özellikle kelimelerimi kırmamak için seçiyorum. Eleştiri iyidir, hatayı gösterir bizim göremediğimiz açıdan. Düzeltmek için bir şans verir insana. Yinede bana karışamazsın denebilir, karışamayız da, ama yolcu uçurulacak sa bir yolu yöntemi olmalı (bence) kıstas benim yıkadığım bulaşıkla taşan çorba olmamalı sanki. Bu arada 84 ten beri bulaşık yıkarım, hiç utanmadım, birde biz Bursa ya daha fazla geliyoruz ama senin 1. dereceden akrabalarına uğruyoruz demeli miyiz bilemedim. Demiyoruz tabikide kötü söz sahibine... Birkaç gündür yazmamamın sebebi seviyenin oldukça düşmesi ve özel mesajla dosltarın konuyu uzatma demesi, birde üç arkadaşın telefonla ricası yüzünden. Tekrar yazmayı düşünmüyorum, bence tekrar seviye düşürmeden olumlu, yapılan yanlışlar nasıl düzelir? şeklinde düşünenler yazarsa insanlar faydalanabilir. Teşekkürler arkadaşlar.

Kullanıcı avatarı
huri
Mesajlar: 2
Kayıt: 13.05.2013, 08:34
Ad Soyad: Huri Genç
Şehir: İstanbul
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #50 gönderen huri » 1 on yıl 10 ay önce (16.05.2013, 10:20)

Salih Ünlütürk (Hasan'a faydalı olacak şeyler yapmalı ve haber bültenlerinde eksik olmayan kaza görüntülerinin bitmesi için duyarlı olmamız gerektiğini düşünüyorum.)bu cümleyi yazarken neler düşündün bilemiyorum ama öncelikle hasan yaptığı hatanın farkına varması ve bu hatayı telafi etmesi gerekiyor.kazayı yapıp olay yerinden kaçmakla bu iş bitmiyor.Olay şuan savcılık nezdinde takip ediliyor zaten ama bundan sonraki festival ve şenliklerde bu aradaşın sertifika sahibi olmadan uçmaması için gerekli herşeyi yapıyorum.bu çabalar sonuç verip vermeyeceğini ileriki zamanlarda birlikte göreceğiz.bende burdan şenlikler için birlikte plan yapmak için yazışmak isterdim fakat herzaman istediğimiz şeyler olmuyor.Amaç insanlara laf yetiştirmek değil gerekli tedbirleri alarak kazasız ve eğlenceli uçuşların birlikte tadını çıkarmak.

Kullanıcı avatarı
huzzik
Mesajlar: 415
Kayıt: 13.03.2007, 17:35
Ad Soyad: Salih ÜNLÜTÜRK
Şehir: Aydın - İzmir
:
50+ Club
Aldığı Beğeni: 5 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #51 gönderen huzzik » 1 on yıl 10 ay önce (16.05.2013, 12:14)

Bu yazdıklarımda taraf tutma gibi anlaşılmak istemem. Sonuçta Hasan'a eğitim verem biri yada bir kurum var. Bizlere düşen eksiği neyse tamamlamak gidermek diye düşünüyorum. Yedi yıldır uçuyorum ne pilotlar gördük, hatta yıllardır uçup hala kalkmayı bilmeyen bir sürü insan gördük. Bir çok kişi beni festivallerden bir çok kişiye kalkışta malzeme açması yada kalkması için yardım ederken bilir. Orada varsa eksiği uygun bir şekilde göstererek öğrenmesini de sağlarız(elimizin, bilgimizin yettiğince) Hasan için bahsettiğim de bu. Yoksa kimseyle polemik yaratmak veya yeni bir konu açmak gibi bir niyetim yok ve foruma çok fazla bu konularla dahil olmadığımda bilinir.


Kullanıcı avatarı
arıza
Mesajlar: 22
Kayıt: 12.10.2011, 12:37
Ad Soyad: Ali Rıza Gökçetin
Şehir: Isparta
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #52 gönderen arıza » 1 on yıl 10 ay önce (20.05.2013, 15:24)

yukarıda birisi ahlaklı olmaktan söz etmişti... bence bütün mesele bu... :P

Kullanıcı avatarı
burakkeptig
Mesajlar: 31
Kayıt: 28.02.2012, 19:11
Ad Soyad: Burak Keptiğ
Şehir: İzmir
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #53 gönderen burakkeptig » 1 on yıl 10 ay önce (21.05.2013, 13:02)

daglar72 yazdı:Nejden bu başlığı açmışsın, benim uzun ismimi ağzına almışsın ama nerden biliyorsun benim tandemi sattığımı , hadi sattığımı kabul edelim ,Hasan kavalın pilotajlığına laf etmişsin, hasan kavalın uçuş saati senin çalıştığın lokantada yıkadığın bulaşık sayısından çok daha fazladır, sen bak çorbana, pişmiş kelli çorban taşmasın,
bozacının şahidi şıracılara sevgiler, esen kalın

https://www.facebook.com/photo.php?v=44 ... =2&theater



Olaydan ziyade bu üsluptur daha üzücü olan, abdullah acarı tanımam fakat bu şekilde bir yorum ne bu spora ne bu camiaya ne de kendisine söylenen insana yakışmıyor. Keşke her take offta necdet abi gibi bir insan olsa...

Bu arada Hasanı yakınen tanırım ve kendisini tabiki haklı bulmuyorum ama belirtmek isterim ki elinden geldiğince uçarak SIV uçuşlarını tamamlayarak kendini geliştirmeye devam ediyor. Sevgilerle...

Kullanıcı avatarı
H_E_L_P_55
Mesajlar: 482
Kayıt: 27.06.2011, 08:15
Ad Soyad: Koray Kos
Şehir: Turhal
:
50+ Club
Aldığı Beğeni: 2 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #54 gönderen H_E_L_P_55 » 1 on yıl 10 ay önce (21.05.2013, 19:05)

burakkeptig yazdı:
daglar72 yazdı:Bu arada Hasanı yakınen tanırım ve kendisini tabiki haklı bulmuyorum ama belirtmek isterim ki elinden geldiğince uçarak SIV uçuşlarını tamamlayarak kendini geliştirmeye devam ediyor. Sevgilerle...


inşallah gelişene kadar kendi canının yanında başkalarını yakmaz.

Kullanıcı avatarı
Poyraz68
Mesajlar: 2
Kayıt: 15.06.2011, 10:17
Ad Soyad: Mevin İleri
Şehir: Bandırma
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #55 gönderen Poyraz68 » 1 on yıl 10 ay önce (24.05.2013, 18:07)

Bir Salağın Anatomisi.

Öncelikle herkese merhaba.Yıllardır uçmak için fırsat kollamış biri olarak eveli yıl delta kanat ile yamaşüt arasında yaptığım yazı turayı yamaşüt kazandı. Başladım araştırmaya nasıl kalkılır nasıl inilir,nasıl uçulur.Onlarca uçuş kazası videosu izledikten sonra içimdeki hevesi daha fazla kırmadan bir yerlerden biraz akıl almayı düşündüm.
Ama açıkçası buraya yazıp bir şeyler sormaya kanadı sırtıma takıp rüzgarda sürüklenmeye tercih ettim.

Ve yaptığımda o oldu. İkinci el malzeme satan bir kaç kişiye ulaştım nette boy boy ilan vermiş olan arkadaş bana dedi ki kusura bakma sana uygun kanadım yok.Derdi satmak değil benim gibi kafayı gözü dağıtma heveslisinin hevesini kırmaktı.
Ama yanıldı inatla yaptığım araştırmalar ve yoğun telefon trafiği sonucu bir kanat vede içinde birkaç yıl havalanmamış yedeği olan hernesi aldım.
Tüm CAMİA ya hayırlı olsun dedikten sonra fırladım gittim çimenliğe.Hava esiyor paraşütü değil naylon torba açsan uçarsın öyle bir rüzgar var, durmak yok yola devam.Zor bela serdik paraşütümüzü başladık koşmaya.
Üç gün tazılar gibi koşturup hiç bir şekilde paraşütü havalandıramayan ben hatanın paraşütte olduğuna karar vererek bıraktım koşmayı.Yeniden forumları ve videoları gözden geçirdim.Ne A kolonundan haberimiz varmış ne rüzgar şiddetinden
Ama inadım inat sormayacam foruma ve bu işi bilenlere.İki teknik daha kaptık netten ve o hevesle koştuk yine çimene.
Ve nihayet tepemde uçurtmam.Bir yıldır her fırsatta tepeme dikiyorum uçurtmamı.Çocuklar gibi mesut ve mutluyum.Küçük tepeler az bi mesafe gider olduk ara ara .Bu arada toplam uçuşum 130dk ve 2500m ile sınırlıdır .Toplam kendimi yaralama sayısına gelince matematik bilimi henüz öyle bir rakam icat etmedi.
Aradan geçen onca zamandan sonra öğrendiğim bir iki şey var ; bana satılan kanat 2003 model DHV-2 bir kanat, hernes çok güzel bir salıncak yedek inan açmak bile istemedim zaten pek merak etmiyorum onu ne yani lazım mı olacak.Birde şunu öğrendim sevgili kardeşlerim ve abilerim ben bir SALAĞIM.

Şimdi çok mu akıllandım . Hayır, içimdeki uçma hevesini ne bana DHV2 yi öğrenci işi diye satan arkadaş kırabilir ne yenilere tepeden bakan zihniyetler.

Ders alıcam en azından buna kesin karar verdim.Birde bu işi öğrendiğimde U Ç A C A Ğ I M .

Kullanıcı avatarı
VBaran
Mesajlar: 157
Kayıt: 22.03.2015, 21:58
Ad Soyad: Volkan Baran Düzenli
Şehir: İstanbul
Aldığı Beğeni: 3 / 0
Yaş: 37
Pilot Menüsü: 

Mesaj #56 gönderen VBaran » 9 yıl 5 gün önce (23.03.2015, 05:31)

ceremcem yazdı: Ha, şenliklerde Hasan (vb.) geldiğinde bedava tandem kaldırırız, böyle kişilerin tek amacı olan para kazanmak meselesini kökten baltalarız; bence bu bir çözümdür. O zaman yolcuyu ikna etmeye uğraşmak gerekmez bile. Zaten uçmazlar :)



Beni Ören'de az mı bedava uçurdun :)
Şaka bir yana seninle uçmayı özledim.