1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

İlk Kazam .

Gönderilme zamanı: 1 on yıl 2 ay önce (04.02.2014, 13:10)
gönderen acrofly
02.02.2014 Saat 14:00 Sularıydı Bir Hevesle Ucmayı beklıyordum ruzgar 15 20 km Take off kuşamımı Giyindim havada azıcıkta olsa termik vardı take off'tan ayrıldım yelken bandına girdim kanadım dhv 1 alpha 2 hocamda bi yandan yönlendiriyor . soldan ağırlığımla döndüm yamaca cok yakındım harness kozaydı yavaş yavaş yamaça yaklaştıgımı fark ettim hemen kozadan cıktım paraşütü yavaşlatmaya çalıştım duramayınca yamaca vurdum.

Gönderilme zamanı: 1 on yıl 2 ay önce (04.02.2014, 13:29)
gönderen sinanpaşalı
geçmiş olsun

Gönderilme zamanı: 1 on yıl 2 ay önce (04.02.2014, 13:34)
gönderen acrofly
Saol Abi

Gönderilme zamanı: 1 on yıl 2 ay önce (04.02.2014, 14:15)
gönderen parscarc
geçmiş olun

Gönderilme zamanı: 1 on yıl 2 ay önce (04.02.2014, 14:43)
gönderen muratevsen
büyük geçmiş olsun inşallah ciddi bir sıkıntı yoktur..

Gönderilme zamanı: 1 on yıl 2 ay önce (04.02.2014, 14:51)
gönderen acrofly
Saol Abi Hafif Sıyrıklar var .

Gönderilme zamanı: 1 on yıl 2 ay önce (04.02.2014, 15:28)
gönderen ORKO
geçmiş olsun hurşit... umarım ilk ve son olur bu... hadi bakalım dikkat et...

Gönderilme zamanı: 1 on yıl 2 ay önce (04.02.2014, 15:39)
gönderen acrofly
Düşünmen Yeter abi Saol

Gönderilme zamanı: 1 on yıl 2 ay önce (04.02.2014, 17:24)
gönderen cansoycan
camianın en genç pilotu.. geçmiş olsun.. bi nevi top landing olmuş diyelim.

Gönderilme zamanı: 1 on yıl 2 ay önce (04.02.2014, 17:32)
gönderen acrofly
Saol Abi Teşşekur ederım Koza Vardı Allahtan Abimin :) Cam Agacı Kalmadı :)

Gönderilme zamanı: 1 on yıl 2 ay önce (15.02.2014, 12:57)
gönderen hsiray@ttnet
Hurşit önce geçmiş olsun.Uçtuğun kanat DHV 1 ama kullandığın harnes KOZA hiç bir zaman uyum sağlayamaz.Bu koza harnes özle olarak yarışma kanatları için üretildiği için senin bu kanada kesinlikle uymaz.Umarum bir daha uçmazssın bu koza harnesle.Birde yamaca yakın uçma sakın.Herkese slm.Uçuşa devam.

Gönderilme zamanı: 9 yıl 4 ay önce (24.11.2014, 14:00)
gönderen onur6616
gecmıs olsun bu kazada nazarlıgınız olsun bır daha da bu tur kazalar yasamazsınız ıns :?

Bu konuya dikkat

Gönderilme zamanı: 9 yıl 4 ay önce (24.11.2014, 21:44)
gönderen zorhedef
hsiray@ttnet yazdı:Hurşit önce geçmiş olsun.Uçtuğun kanat DHV 1 ama kullandığın harnes KOZA hiç bir zaman uyum sağlayamaz.Bu koza harnes özle olarak yarışma kanatları için üretildiği için senin bu kanada kesinlikle uymaz.Umarum bir daha uçmazssın bu koza harnesle.Birde yamaca yakın uçma sakın.Herkese slm.Uçuşa devam.
basamakları tek tek çıkarsak allahın izniyle hiç bir şey olmaz

Gönderilme zamanı: 9 yıl 4 ay önce (25.11.2014, 15:34)
gönderen takyonxxx
Geçmiş olsun anladığım kadarıyla birşekilde arka rüzgar almışsınız. Hep tepeden dışa doğru açı almakta fayda var...

Gönderilme zamanı: 9 yıl 4 ay önce (03.12.2014, 17:40)
gönderen omerfaruk
gecmis olsun. benimde benzer bir durum basimdan gecmisti. bu senaryo sonderece populer ve ozellikle baslangic pilotlarinin basina gelir. egitimcinin radyo sevk ve idaresi altinda olunsa bile yasanilabilir. motor sporlari veya bisiklet gibi sporlardada benzer kazalar olabilir.
bu tarz sporlarda " baktigin yere gidersin" seklinde bir soz vardir. bunun bilimsel bir aciklamasi olabilir ama ben bilmiyorum. kisaca soyleyebilecegim su: motorla veya bisikletle viraja girdin, viraj umdugundan sert cikti, hizlisin. hic onemli degil gozunu virajin cikisina diktigin anda farkinda olmadan makinayi geregi kadar yatirip o virajdan cikarsan. ama bir an yanilgiya panige kapilip virajin keskin oldugu noktaya, bariyerlere vs bakarsan dumduz oraya gider kaza yaparsin. yamac parasutundede durum tamamiyle ayni.
tepeye yakin termik donuyorsun arka ruzgarla bir anda hizin artti tepeye yaklasiyorsun...sakin ol, cevir basini ver agirligini, kanadi spin e sokmadan cek frenini, buyuk ihtimalle kanat yatar ve tepeye carpmadan donersin. ama hata yapip tepeyle goz goze gelip, bir goruste asik olursan carpma ihtimalin yuksek. carpmadan once cok saglam bir palye super olur. kalkip ustunun basinin tozunu silkeleyip "top landing yapacaktim olmadi" diyerek karizmayi kurtarmaya bile calisabilirsin:) saka biryana carpma muhakkak ise genel prosedurler: harnesten cikmak, palye, 5 nokta taklasi, carpma aninda (cigerlerdeki havayi bosaltmak icin) kuvvetlice bagirmak vs. bolge ormanliksa agaca inis tedbirleri... kitaplarda bunlar anlatiliyor ama is basa gelince donup kalmamak oldukca zor. ben sadece nacizane bir palye koyabilmistim.

Gönderilme zamanı: 9 yıl 4 ay önce (03.12.2014, 21:35)
gönderen Pinokkyo
Kazanın üzerinden baya bir zaman geçmiş. Umarım gerçekten geçmiş olmuştur ve bugün herşey yolundadır.
Tek eleştirim başlığa olacak. "İlk kazam.." Sanki arkası gelecekmiş gibi. Allah korusun. Allah kimseye kaza bela vermesin.....

Gönderilme zamanı: 9 yıl 3 ay önce (03.01.2015, 09:46)
gönderen deniz.78
böyle bir olay arkadaşımın başına gelmişti kısa bi süre uçamamştı geçmiş olsun

Gönderilme zamanı: 9 yıl 3 ay önce (03.01.2015, 10:54)
Faruk Göçmen bey çok güzel bir anlatım olmuş dilinize sağlık. Arkadaşada geçmiş olsun diliyorum Kazasız uçuşlar herkese

Gönderilme zamanı: 8 yıl 4 hafta önce (18.03.2016, 20:53)
gönderen salihakcil
Büyük geçmiş olsun bu camiadaki tüm kazaların bu kadar hafif atlatılması dileğiyle herkese iyi uçuşlar dilerim.