1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Denizli-Pamukkale Kaza Raporu. 17 Haziran 2020

Gönderilme zamanı: 3 yıl 9 ay önce (18.06.2020, 19:02)
gönderen inönü
YAMAÇ PARAŞÜTÜ KAZA RAPORU RAPOR TARİHİ : 18.06.2020

PİLOTUN ADI SOYADI/SEVİYESİ : Veysel ILIKSU (P-4) Doğum Tarihi :1979
MESAFE UÇUŞ TECRÜBESİ : 88 Km mesafe 16.06.2020 tarihin de kurs görev uçuşu Denizli/Dinamit tepeden
OLAYIN TARİH ve SAATİ : 17.06.2020 Saat : 15:12
OLAYIN YERİ – COĞRAFİ KOORDİNATI ve TANIMI: : Denizli Pamukkale / Uzunpınar mahallesi
YAMAÇ PARAŞÜTÜN TİPİ – MODELİ : SKY- Apollo EN:B
UÇUŞ MAKSADI : (P5) Deneyimli Pilot Eğitim Uçuşu
UÇUŞ ROTASI : Baklan ovası yönü planda
ÇIKIŞ / KALKIŞ YAPILAN YER : Dinamit tepe/Pamukkale
HAVA DURUMU : A/S 15-20 km Yön : Batı
ÖLÜ VE YARALI DURUMU : Vefat
MALZEME HASAR DERECESİ : Genel kontroller yapılmış olup uçuş malzemesinde hiçbir hasar bulunmamaktadır. Ancak olay yeri inceleme tarafından kazazedeyi ekipmandan çıkarmak için yapılan Harnes ve kanat da kesikler mevcut.

OLAYIN ÖZETİ
17 Haziran 2020 tarihinde Seviye P-5 kursu gerekliliği olan mesafe uçuşu için Denizli Pamukkale Dinamit tepesinde Saat:11:15 civarı toplanıldı, meteorolojik değerlendirme ve uçuş planı yapıldı. Arkadaşımız, kardeşimiz Veysel ILIKSU Saat 12:30 civarı uçuşa çıkmıştır.
Uçuş rota planı olarak Çökelez dağı istikameti Baklan-Çivril ovası yönü uçuş öncesi planlanmış ve bildirilmiştir. Kalkış sonrası yaklaşık 1 saat süre ile tepe önü ve üzerinde 2000-2100 mt. irtifa kazanmış bu süreçte kendisi ile telsiz iletişimi kurulmuş verilen komutları uygulamıştır. Aynı saatlerde kendisi ile beraber ve aynı irtifada olan 1 eğitmenimiz (Sedat ŞİŞMAN) ve 5 kursiyerimiz ile eğitmenimiz öncülüğünde ve kontrolünde uçuş rotasına uyması için kendisine ve diğer kursiyerlere telsiz iletişimi ile sık sık bilgi verilmiştir. Buna rağmen rotaya uymadığı ve farklı yönde uçuş yaptığı görülmüş ve eğitmen gözetiminden çıkması sakıncalı olacağından tekrar tekrar uçuştaki eğitmenimiz ile uçuş yönünde devam etmesi gerektiği tarafımdan söylenmiştir. Bu süreçte kendisi telsiz ve görüş mesafesi dışına çıktığından irtibat kesilmiştir. Uçuştaki eğitmenimiz Çökelez dağı önüne inerek Veysel hariç tüm kursiyerler ile telsiz iletişimi sağlamış olup; Veysel ile iletişime geçemediğini ve uçuş rotasını takip etmediğini diğer 5 kursiyerin uçuş rotasında gördüğünü ve iletişimde olduğunu tarafıma arayarak bildirmiştir. Saat 14:20 civarı son 1 kursiyerimiz daha kalkış yaptı ve irtifa kazanmaya başladı. Saat 14:50 de kalkış rüzgara arttığı için uçuşları durdurma kararı aldık ve tepe üzerindeki 4 pilotu kulak kapatarak iniş planı yapmalarını söyledim.
Bu esnada Veysel ile telsiz iletişimi kurma çalışmalarımız ve aramalarımız devam etmekte iken Saat: 15:15 de sağlık ekiplerinin tarafımıza ilettiği tarifsiz acı haber Veysel in kaza haberidir. Acil bir şekilde bölgeye ulaştık.
Görgü tanığı olan Uzun pınar mahallesi vatandaşları ve Jandarma personelinden aldığımız bilgi:
Jandarma personeli devriye esnasında paraşütü Uzun pınar mahalle üzerinde alçak irtifada uçarken gördüklerini beyan etmişlerdir. Mahalle sakinleri ise paraşütün alacakta olduğunu ve hışırtı sesi geldiğini (Muhtemel kapanma) ve paraşütün hızla aşağı yönde düştüğünü ve 1-2 dk. içinde olay yerine Jandarma ile gittiklerini ve ilk inceleme yapan Jandarma personeli olduğunu ve hareketsiz halde yattığını ve yaşamsal bulgularının olmadığını olay anında vefat ettiğini beyan edip resmi olarakta ifade vermişlerdir. Jandarma ekipleri olay yerinde kısa zamanda 112 acil sağlık ekibini bölgeye çağırmış olup; Yapılan inceleme ve müdahalede maalesef vefat ettiği öğrenilmiştir. Kazazede Pamukkale Üniversitesi Hastanesine kaldırılmıştır.
Hastanede yapılan otopsi öncesi tomografi kontrolünde Vefat nedeninin beyin kanaması olması nedeni ile savcılık tarafından kaza anında beyin kanaması sonucu vefat ettiği ve bu neden ile otopsiye gerek duyulmadığı tarafımıza iletilmiştir.

OLAYIN TAHMİNİ NEDENLERİ

Tahmin: Alçak irtifada termik dönüşü yapmaya çalışmak. Bu esnada kapanma sonucu maalesef irtifa azlığından kapanmaya müdahalede bulunamamak (Yedek Paraşüt)?
Olay yerinde bulunan Jandarma kazazedeye ve ekipmana yaklaştırmadığı, dokundurtmadığı için olay yerinde kazazede ve ekipmanda inceleme yapamadık. Olay yeri inceleme ekibi ekipmanları araziden toplayıp Jandarma Karakoluna getirdiğinde deklanşörün pimden çıkmış ve yedeğin harnes dışında paket halinde olduğu gördük. Bu neden ile tahminimiz ekipmanların olay yerinden bilinçsizce toplama aşamasında yedek paraşütün yerinden çıkarıldığını yönündedir.
Kazazedenin telefonu tarafımıza teslim edilemediğinden Gps-Uçuş uygulaması programı kaydına erişemedik. Alçak irtifada hangi bölgede nasıl durumda olduğunu göremiyoruz. Ailesinin izni olması halinde kayıt incelenecektir. Kaza yeri ve çevresi kekik ve ekin tarlası geniş ve %5 civarında eğimli bölgeden oluştuğu için rotor oluşturabileceğini düşünmüyoruz.

ÖNLEM VE ÖNERİLER

Eğitim uçuşlarına geçici olarak ara verilmiş olup; Tüm kursiyer pilotlara Uçuş Emniyet tedbirlerinin önemi aynı zamanda mesafe uçuşlarında uçuş rotasında bulunmak ve eğitmen ile iletişimde kalmanın önemi bildirilmiştir. Alçak irtifada termik uçuşunun kazalara neden olabileceği anlatılmıştır.

YAPILAN İŞLEM
Başçavuş Veysel ILIKSU Denizli Hava Meydan Komutanlığında Kulüp Eğitmenlerimiz ve tüm kursiyerlerimizin katıldığı Askeri tören ile memleketi Diyarbakır'a uğurlanarak 18.06.2020 tarihinde toprağa verilmiştir.

ACIMIZ TARİFSİZDİR,BAŞIMIZ SAĞOLSUN

RAPORU VEREN :İnönü Sportif Havacılık Kulübü
YP Eğitmen Plt. Metin SÖZSOY

Denizli-Pamukkale Kaza Raporu. 17 Haziran 2020

Gönderilme zamanı: 3 yıl 9 ay önce (18.06.2020, 19:43)
gönderen pilot01
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun

Denizli-Pamukkale Kaza Raporu. 17 Haziran 2020

Gönderilme zamanı: 3 yıl 9 ay önce (18.06.2020, 21:34)
gönderen mazifm
Sevdiklerine sabır versin camianın başı sağ olsun mekanı cennet olsun. :(

Denizli-Pamukkale Kaza Raporu. 17 Haziran 2020

Gönderilme zamanı: 3 yıl 9 ay önce (18.06.2020, 22:09)
gönderen exmurat
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah.

Denizli-Pamukkale Kaza Raporu. 17 Haziran 2020

Gönderilme zamanı: 3 yıl 9 ay önce (18.06.2020, 22:13)
gönderen isademir16
Allah rahmet eylesin.Rabbim ailesine ve sevenlerine sabır versin.

Denizli-Pamukkale Kaza Raporu. 17 Haziran 2020

Gönderilme zamanı: 3 yıl 9 ay önce (18.06.2020, 22:29)
gönderen pilotb04
Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun inşallah. Daha iki gün önce birlikte olup bugün bu kaybın acısını yaşamak tarifsiz bir duygu. Kursta bulunan başta eğitmenleri ve kurs arkadaşları olmak üzere tüm camiamızın başı sağolsun. Bu tür kayıpların, kırımlı kazaların yaşanmaması dileğimle.
Bülent Yüksel
Tulpar Sportif Havacılık Kulübü Başkanı

Denizli-Pamukkale Kaza Raporu. 17 Haziran 2020

Gönderilme zamanı: 3 yıl 9 ay önce (18.06.2020, 23:07)
gönderen Abdullah0735
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun. Camiamızın başı sağolsun

Denizli-Pamukkale Kaza Raporu. 17 Haziran 2020

Gönderilme zamanı: 3 yıl 9 ay önce (18.06.2020, 23:45)
gönderen Misoskian
Allah rahmet eylesin :(

Denizli-Pamukkale Kaza Raporu. 17 Haziran 2020

Gönderilme zamanı: 3 yıl 9 ay önce (19.06.2020, 08:15)
gönderen aspex
Çok acı bir kayıp,Allah rahmetiyle muamele eylesin.

Denizli-Pamukkale Kaza Raporu. 17 Haziran 2020

Gönderilme zamanı: 3 yıl 9 ay önce (19.06.2020, 10:11)
gönderen asimetrik kapanma
Allah rahmet eylesin. Malesef üzücü bir olay. Eğitmenleri için de zor bir durum. Başta ailesinin olmak üzere orada bulunan arkadaşların, tanıyanların ve camiamızın başı sağolsun.

İzninizle birkaç öneri de bulunmak istiyorum. Şuan ne desek boş ama hayat devam edecek belki birkaç pilot yazdıklarımdan pay çıkartır.

Malum koronadan dolayı çoğumuz uzun bir süre uçamadık. Korona da sezon başlamadan geldi ülkemize. Yani hepimizin eli soğuk. Şimdi yavaş yavaş uçuşlara başladık. Ama bu sefer de Haziran’da mevsim geçişi yaşıyoruz. Hava yaz ayları gibi oturmuş değil. Extra dikkat etmek hatta daha sonra uçabilmek için belki o havalarda uçmamak gerekli.

1. Önerim: Hangi seviyede olursak olalım sezon başlamadan (!) SIV eğitimimizi tazelemekte fayda var. Özellikle termik – XC uçacak arkadaşlarımız için SEZON ÖNCESİ bu eğitimi mutlaka tekrarlaması gerekmektedir. SIV eğitimi, bir kere yaptım bitti denilecek bir olay değildir. Tekrarlanması gereken bir olaydır. P5 eğitiminde (tam olarak bilmiyorum sistemi) öğrenci pilotun SIV yapıp yapmadığı sorgulanıyordur tabi ama en son ne zaman yaptı diye sorgulanması gerektiğini düşünüyorum.

2. Önerim: P5 gibi ileri seviye bir kursta, XC uçuşu yapılacağı belli sonuçta, mutlaka bir live track sistemi ile uçulması gerekiyor. Artık teknoloji çok gelişti telefonlara yüklenen basit bir programla bu sorun çözülecektir. Bunun yararlarını sıralamama gerek yok diye düşünüyorum.

3. Önerim: Maalesef ülkemizde bir sertifikadır gidiyor. Pilotlar çoğu şeyi sindirmeden hızlı hızlı atlayıp uçuşa değil sertifikaya odaklanıyorlar. Asıl olayın uçmak olduğunu maalesef kaçırıyorlar. (bu konu için söylemiyorum) Benim arkadaşlara tavsiyem, siz uçmayı öğrenin gerisi zaten kendiliğinden gelecektir. Eğer sen P5 seviyesinde uçuyorsan zaten P5 alabileceksindir. Alamasan ne olacak sertifika ülkemizde zorunlu bir şey değildir. Asıl olayı kaçırmamak lazım.

Amacım kimseyi üzmek yermek falan değil. Yazdıklarımı bir dost tavsiyesi olarak algılarsanız sevinirim.

Böyle olayların tekrarlanmaması dileğiyle. (Detaylı bir kaza raporunu burada paylaştığı için teşekkürler Metin Abi'ye. Bir öğrencisini kaybetmek ne demek bilmiyorum ama böyle zor bir zamanda desteğe ihtiyacı olacaktır diye düşünüyorum. Allah yardımcınız olsun)

Serdar

Denizli-Pamukkale Kaza Raporu. 17 Haziran 2020

Gönderilme zamanı: 3 yıl 9 ay önce (19.06.2020, 11:34)
gönderen Mekik
Allah rahmet eylesin. Ailesine ve sevenlerine başsağlığı dilerim. Yasakların kalkmasının ardından sezona üzücü bir kazayla başlamak kötü oldu. Dilerim başka üzücü bir olay yaşamayız. Herkese güvenli uçuşlar dilerim.

Denizli-Pamukkale Kaza Raporu. 17 Haziran 2020

Gönderilme zamanı: 3 yıl 9 ay önce (19.06.2020, 11:55)
gönderen MALCHOM
Başımız sağolsun.

Denizli-Pamukkale Kaza Raporu. 17 Haziran 2020

Gönderilme zamanı: 3 yıl 9 ay önce (19.06.2020, 13:25)
gönderen Aykut Atapek
Başımız Sağolsun

Denizli-Pamukkale Kaza Raporu. 17 Haziran 2020

Gönderilme zamanı: 3 yıl 9 ay önce (19.06.2020, 20:10)
gönderen bilginakkus
Allah rahmet eylesin yakınlarına sabırlar diliyorum ASHAVK

Denizli-Pamukkale Kaza Raporu. 17 Haziran 2020

Gönderilme zamanı: 3 yıl 9 ay önce (21.06.2020, 14:06)
gönderen emrekoca
Maalesef çok üzücü bir sonuç. Her sene P4 - P5 kurslarında bu kayıpları vermeye başladık. Bence artık sistemin sorgulanması gerekiyor.

Senaryo aynı, P4-P5 kursları Dinamit tepe veya Çökelez dağı...

Kimseyi suçlamak istemiyorum ama insan hayatı söz konusu olunca geriye kalan her şey önemini yitiriyor.

Denizli-Pamukkale Kaza Raporu. 17 Haziran 2020

Gönderilme zamanı: 3 yıl 9 ay önce (25.06.2020, 16:47)
gönderen ypistanbul
emrekoca yazdı:Maalesef çok üzücü bir sonuç. Her sene P4 - P5 kurslarında bu kayıpları vermeye başladık. Bence artık sistemin sorgulanması gerekiyor.

Senaryo aynı, P4-P5 kursları Dinamit tepe veya Çökelez dağı...

Kimseyi suçlamak istemiyorum ama insan hayatı söz konusu olunca geriye kalan her şey önemini yitiriyor.




Kulüplerin ve eğitmenlerin sorgulanması gerekiyor. Neticede bir öğrenci eğitim sırasında can verdi. Tekrar ediyorum eğitim sırasında...




.

Denizli-Pamukkale Kaza Raporu. 17 Haziran 2020

Gönderilme zamanı: 3 yıl 9 ay önce (26.06.2020, 12:03)
gönderen hamdi siray
Ölen arkadasımıza allahtan rahmet ailesi ve havacılık camiasına başsağlığı dileriz.Metin hocaya da cok zor durum taziyelerimizi bildirir acısını paylaşıyoruz.Sancak Havacılık ve Doğa Sporları Kulübü.

Denizli-Pamukkale Kaza Raporu. 17 Haziran 2020

Gönderilme zamanı: 3 yıl 9 ay önce (02.07.2020, 11:46)
gönderen inönü
inönü yazdı:YAMAÇ PARAŞÜTÜ KAZA RAPORU RAPOR TARİHİ : 18.06.2020 REVİZE RAPOR TARİHİ 02.07.2020

PİLOTUN ADI SOYADI/SEVİYESİ : Veysel ILIKSU (P-4) Doğum Tarihi :1979
MESAFE UÇUŞ TECRÜBESİ : 88 Km mesafe 16.06.2020 tarihin de kurs görev uçuşu Denizli/Dinamit tepeden
OLAYIN TARİH ve SAATİ : 17.06.2020 Saat : 15:12
OLAYIN YERİ – COĞRAFİ KOORDİNATI ve TANIMI: : Denizli Pamukkale / Uzunpınar mahallesi
YAMAÇ PARAŞÜTÜN TİPİ – MODELİ : SKY- Apollo EN:B
UÇUŞ MAKSADI : (P5) Deneyimli Pilot Eğitim Uçuşu
UÇUŞ ROTASI : Baklan ovası yönü planda
ÇIKIŞ / KALKIŞ YAPILAN YER : Dinamit tepe/Pamukkale
HAVA DURUMU : A/S 15-20 km Yön : Batı
ÖLÜ VE YARALI DURUMU : Vefat
MALZEME HASAR DERECESİ : Genel kontroller yapılmış olup uçuş malzemesinde hiçbir hasar bulunmamaktadır. Ancak olay yeri inceleme tarafından kazazedeyi ekipmandan çıkarmak için yapılan Harnes ve kanat da kesikler mevcut.

OLAYIN ÖZETİ
17 Haziran 2020 tarihinde Seviye P-5 kursu gerekliliği olan mesafe uçuşu için Denizli Pamukkale Dinamit tepesinde Saat:11:15 civarı toplanıldı, meteorolojik değerlendirme ve uçuş planı yapıldı. Arkadaşımız, kardeşimiz Veysel ILIKSU Saat 12:30 civarı uçuşa çıkmıştır.
Uçuş rota planı olarak Çökelez dağı istikameti Baklan-Çivril ovası yönü uçuş öncesi planlanmış ve bildirilmiştir. Kalkış sonrası yaklaşık 1 saat süre ile tepe önü ve üzerinde 2000-2100 mt. irtifa kazanmış bu süreçte kendisi ile telsiz iletişimi kurulmuş verilen komutları uygulamıştır. Aynı saatlerde kendisi ile beraber ve aynı irtifada olan 1 eğitmenimiz (Sedat ŞİŞMAN) ve 5 kursiyerimiz ile eğitmenimiz öncülüğünde ve kontrolünde uçuş rotasına uyması için kendisine ve diğer kursiyerlere telsiz iletişimi ile sık sık bilgi verilmiştir. Buna rağmen rotaya uymadığı ve farklı yönde uçuş yaptığı görülmüş ve eğitmen gözetiminden çıkması sakıncalı olacağından tekrar tekrar uçuştaki eğitmenimiz ile uçuş yönünde devam etmesi gerektiği tarafımdan söylenmiştir. Bu süreçte kendisi telsiz ve görüş mesafesi dışına çıktığından irtibat kesilmiştir. Uçuştaki eğitmenimiz Çökelez dağı önüne inerek Veysel hariç tüm kursiyerler ile telsiz iletişimi sağlamış olup; Veysel ile iletişime geçemediğini ve uçuş rotasını takip etmediğini diğer 5 kursiyerin uçuş rotasında gördüğünü ve iletişimde olduğunu tarafıma arayarak bildirmiştir. Saat 14:20 civarı son 1 kursiyerimiz daha kalkış yaptı ve irtifa kazanmaya başladı. Saat 14:50 de kalkış rüzgara arttığı için uçuşları durdurma kararı aldık ve tepe üzerindeki 4 pilotu kulak kapatarak iniş planı yapmalarını söyledim.
Bu esnada Veysel ile telsiz iletişimi kurma çalışmalarımız ve aramalarımız devam etmekte iken Saat: 15:15 de sağlık ekiplerinin tarafımıza ilettiği tarifsiz acı haber Veysel in kaza haberidir. Acil bir şekilde bölgeye ulaştık.
Görgü tanığı olan Uzun pınar mahallesi vatandaşları ve Jandarma personelinden aldığımız bilgi:
Jandarma personeli devriye esnasında paraşütü Uzun pınar mahalle üzerinde alçak irtifada uçarken gördüklerini beyan etmişlerdir. Mahalle sakinleri ise paraşütün alacakta olduğunu ve hışırtı sesi geldiğini (Muhtemel kapanma) ve paraşütün hızla aşağı yönde düştüğünü ve 1-2 dk. içinde olay yerine Jandarma ile gittiklerini ve ilk inceleme yapan Jandarma personeli olduğunu ve hareketsiz halde yattığını ve yaşamsal bulgularının olmadığını olay anında vefat ettiğini beyan edip resmi olarakta ifade vermişlerdir. Jandarma ekipleri olay yerinde kısa zamanda 112 acil sağlık ekibini bölgeye çağırmış olup; Yapılan inceleme ve müdahalede maalesef vefat ettiği öğrenilmiştir. Kazazede Pamukkale Üniversitesi Hastanesine kaldırılmıştır.
Hastanede yapılan otopsi öncesi tomografi kontrolünde Vefat nedeninin beyin kanaması olması nedeni ile savcılık tarafından kaza anında beyin kanaması sonucu vefat ettiği ve bu neden ile otopsiye gerek duyulmadığı tarafımıza iletilmiştir.

OLAYIN TAHMİNİ NEDENLERİ

Tahmin: Alçak irtifada termik dönüşü yapmaya çalışmak. Bu esnada kapanma sonucu maalesef irtifa azlığından kapanmaya müdahalede bulunamamak (Yedek Paraşüt)?
Olay yerinde bulunan Jandarma kazazedeye ve ekipmana yaklaştırmadığı, dokundurtmadığı için olay yerinde kazazede ve ekipmanda inceleme yapamadık. Olay yeri inceleme ekibi ekipmanları araziden toplayıp Jandarma Karakoluna getirdiğinde deklanşörün pimden çıkmış ve yedeğin harnes dışında paket halinde olduğu gördük. Bu neden ile tahminimiz ekipmanların olay yerinden bilinçsizce toplama aşamasında yedek paraşütün yerinden çıkarıldığını yönündedir.
Kazazedenin telefonu tarafımıza teslim edilemediğinden Gps-Uçuş uygulaması programı kaydına erişemedik. Alçak irtifada hangi bölgede nasıl durumda olduğunu göremiyoruz. Ailesinin izni olması halinde kayıt incelenecektir. Kaza yeri ve çevresi kekik ve ekin tarlası geniş ve %5 civarında eğimli bölgeden oluştuğu için rotor oluşturabileceğini düşünmüyoruz.

Talihsiz kaza sonrası vefat eden Veysel ILIKSU kardeşimizin Meslek arkadaşlarının verdiği bilgiler doğrultusunda son dönemlerde kalp rahatsızlığı yaşadığı, sol kolunda uyuşma olduğu bu neden ile Eskişehir şehir hastanesinde testler yapıldığı ve kalp rahatsızlığının olduğu görülmüş olup; Doktor tarafından tedavi ve test sürecinin devam ettiği ileriki tarihlerde farklı testler için ravdevu verildiği test raporları ve belgeler ile tarafımıza iletilmiştir. Konuya ilişkin anlaşılan Veysel kardeşimiz tedavi sürecini ertelemiş ve bu durumu yakınlarından ve Yamaç paraşüt ekibinden gizlemiş uçuş hayatına devam etmiştir. Söz konusu belgeler gerekli kurumlara iletilmiştir.
Bu neden ile tahminimiz uçuşta kalp rahatsızlığı yaşayarak kontrolden çıktığı yönündedir.


ÖNLEM VE ÖNERİLER

Eğitim uçuşlarına geçici olarak ara verilmiş olup; Tüm kursiyer pilotlara Uçuş Emniyet tedbirlerinin önemi aynı zamanda mesafe uçuşlarında uçuş rotasında bulunmak ve eğitmen ile iletişimde kalmanın önemi bildirilmiştir. Alçak irtifada termik uçuşunun kazalara neden olabileceği anlatılmıştır.

İnsan hayatında sağlığın en önemli unsur olduğu tekrar anlaşılmış olup, herhangi bir sağlık sorununda tedavisi tamamlanmadan spora devam etmemeleri tüm uçuş ekibine bildirilmiştir.

YAPILAN İŞLEM
Başçavuş Veysel ILIKSU Denizli Hava Meydan Komutanlığında Kulüp Eğitmenlerimiz ve tüm kursiyerlerimizin katıldığı Askeri tören ile memleketi Diyarbakır'a uğurlanarak 18.06.2020 tarihinde toprağa verilmiştir.

ACIMIZ TARİFSİZDİR,BAŞIMIZ SAĞOLSUN

RAPORU VEREN :İnönü Sportif Havacılık Kulübü
YP Eğitmen Plt. Metin SÖZSOY