Bursa Zeyniler Kaza Raporları
Moderatör: Moderatör Ekibi
- Yamasut
- Mesajlar: 155
- Kayıt: 04.01.2007, 12:32
- Ad Soyad: Serdar İlker
- Şehir: Bursa
- :
- Aldığı Beğeni: 1 / 4
- Pilot Menüsü:
Bursa Zeyniler Kaza Raporları
Merhabalar,
8 Mayis Cumartesi gunu Bursa Zeyniler'deki yoldan kalkan ve daha sonra kaza
gecirip hastaneye kaldirilan pilotun durumu ve kaza raporu konusunda bilgi alabilirmiyiz ?
Ayrica bu kazadan yarim saat sonra yasanan tandem kazası ile ilgili de bilgi
ve kaza raporu alabilirmiyiz ?
Serdar İLKER
8 Mayis Cumartesi gunu Bursa Zeyniler'deki yoldan kalkan ve daha sonra kaza
gecirip hastaneye kaldirilan pilotun durumu ve kaza raporu konusunda bilgi alabilirmiyiz ?
Ayrica bu kazadan yarim saat sonra yasanan tandem kazası ile ilgili de bilgi
ve kaza raporu alabilirmiyiz ?
Serdar İLKER
- teamstratus
- Mesajlar: 92
- Kayıt: 12.11.2008, 17:09
- Ad Soyad: Türker Türkoglu
- Şehir: Ankara-Bursa
- :
- Aldığı Beğeni: 1 / 0
- Pilot Menüsü:
merhabalar süreyya beyi dün bizde ziyaret ettik durumu iyi ama aldıgı hasar az degil , boyun kırıgı kalca kemigi ve kaburga kırıgı var kendisine acil sifalar dilerim ,muhtemelen tartısmaya acılacak bi konu zeynilerin hangi seviye pilotlara hitap ettigi ama kazanın tam ayrıntılarını bilmemekle beraber duydugum sert batı rüzgarında kalkıs yapıp tepe önünde soaring yaparken kazanın olması , tabii madalyonun diger yüzü ibrahim altın var onun sorumlulugunda ucusunu yapıyor sürekli ve kendiside 45 dk sonra tandem kalkıs yapıp bi kaza yapıyo , şimdi 1.takıldıgım nokta tecrübesi daha baslangıc seviyesinde olan bi pilotu öyle bi havada nasıl kalkısına izin verirsin ? ki kendin bile kalkıp agaclara giriyosun , hangi zihniyettesin anlayamadım demişsinki çok ısrar etti ne yaptıgının farkında degilsin hala 2.takıldıgım konu süreyya bey cok ciddi bi kaza yapıyo ambulansla hastaneye gönderiliyo ve sen yolcunu alıp tandem uçuş yapmaya calısıyosun , ölüdenizdeki son kazada bile tanımadıgımız halde siv yapan bi çok ekip ucusu durdurdu , artık anlıyorum insanlıktan nasibini almamıs oldugu ortada , birileri dur desin artık yeter saygı ve sevgilerimle türker türkoğlu
En son teamstratus tarafından 11.05.2010, 15:06 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
- ottoman300
- Mesajlar: 107
- Kayıt: 01.11.2007, 12:57
- Ad Soyad: Gürsel Bilmiş
- Şehir: Bursa-istanbul
- Aldığı Beğeni: 0 / 0
- Pilot Menüsü:
kaza
Yazdıklarımın kazazede ile ilgili olan kısmı yanlış anlaşılmış anlaşılan..Bu camiada yüzyüze bakan insanlarız..herkes herkesi eleştirebilir..Süreyya Bey'i gördüğüm tanıdığım kadarıyla sevdiğim bir insan olduğu için onu üzmemek adına yazıyı düzeltiyorum..Sorumluları esefle kınıyorum kazazedeye de acil şifalar diliyorum..
En son ottoman300 tarafından 11.05.2010, 16:34 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
- unforg
- Mesajlar: 237
- Kayıt: 04.03.2010, 00:53
- Ad Soyad: Uğur Baytaş
- Şehir: Bursa
- :
- Aldığı Beğeni: 4 / 0
- Pilot Menüsü:
Süreyya beyin orada kaza yapması bizi ve ekibimizi fazlasıyla üzmüştür ve bu olayda kendince nemalanmaya çalışıp birilerini karalamaya kalkışmak ise tamamiyle bi ahlaksızlık vicdansızlık örneğidir
Sayın gürsel arkadaşım sanırım bu hakaretini bana yapıyosun zira zeynilerde kulak kapatan ve ogün spiral ile irtifa yemeye çalışan bendim
Ben geçen yıl eylül ayında uçmaya başladım ve bu camiada yenisayılırım şu an 218 sorti uçusum var gündüzleri boş olduğum için hergün uçuyorum bunu bilenler bilir ama hiç yakıştıramadım böylle bi hakareti sana okkalı bi cevap vermesinide bilirdim ama buna ne terbiyem nede insanlığım müsade eder
SAYGILARIMLA
Orada uçuş yapmak gösteriş yapmak değildir, fakat bu amaçla uçan arkadaslara sahit olduk..daha işin başında 5-10 uçuş yapıp kendini acro pilotu gören bir şahsiyet, kulak kapama spiral gibi aktiviteleri orda hüner olarak sergiliyordu..Bu camia içinde olmayı hem kişilik hem de karakter olarak haketmeyeler var..herkes ne olduğunu görüyor ve biliyor..
Sayın gürsel arkadaşım sanırım bu hakaretini bana yapıyosun zira zeynilerde kulak kapatan ve ogün spiral ile irtifa yemeye çalışan bendim
Ben geçen yıl eylül ayında uçmaya başladım ve bu camiada yenisayılırım şu an 218 sorti uçusum var gündüzleri boş olduğum için hergün uçuyorum bunu bilenler bilir ama hiç yakıştıramadım böylle bi hakareti sana okkalı bi cevap vermesinide bilirdim ama buna ne terbiyem nede insanlığım müsade eder
SAYGILARIMLA
- SkyCloud
- Mesajlar: 566
- Kayıt: 13.04.2005, 10:25
- Ad Soyad: Akin Gokbulut
- Şehir: İstanbul
- :
- Aldığı Beğeni: 20 / 0
- Pilot Menüsü:
Degerli Arkadaslar,
Bir yazi yazarken veya duzgun yazilmadigina inandiginiz veya sahsiniza atfedildigini dusundugunuz bir yaziya bile cevap verirken seviyeli bir uslup kullanmaya calismanizi rica ediyorum.
Ote yandan boyle yazilmis bir yaziya illa cevap verilmesi veya ayni seviyede cevap verilmesi gerekmez diye dusunuyorum.
Eger cevap vermek cok gerekliyse, yerinizde duramiyorsaniz ozel mesaj gonderebilir veya tercihan telefon ederek ve bulusup yuzyuze konusarak medeni sekilde sorunlari tartisip cozume kavusturmanizi tavsiye ederim.
Bunlari yapamiyorsaniz ltf uygunsuz veya konuyu korukleyici mesajlar atmayiniz.
Ltf yazdiklarinizi gondermeden once sakin kafayla iki kere okuyup sonra gonderiniz.
Tesekkurler.
Akin
Bir yazi yazarken veya duzgun yazilmadigina inandiginiz veya sahsiniza atfedildigini dusundugunuz bir yaziya bile cevap verirken seviyeli bir uslup kullanmaya calismanizi rica ediyorum.
Ote yandan boyle yazilmis bir yaziya illa cevap verilmesi veya ayni seviyede cevap verilmesi gerekmez diye dusunuyorum.
Eger cevap vermek cok gerekliyse, yerinizde duramiyorsaniz ozel mesaj gonderebilir veya tercihan telefon ederek ve bulusup yuzyuze konusarak medeni sekilde sorunlari tartisip cozume kavusturmanizi tavsiye ederim.
Bunlari yapamiyorsaniz ltf uygunsuz veya konuyu korukleyici mesajlar atmayiniz.
Ltf yazdiklarinizi gondermeden once sakin kafayla iki kere okuyup sonra gonderiniz.
Tesekkurler.
Akin
- ArifBakkaloğlu
- Mesajlar: 509
- Kayıt: 27.11.2006, 14:38
- Ad Soyad: Arif Bakkaloğlu
- Şehir: Manisa
- Aldığı Beğeni: 6 / 0
- Pilot Menüsü:
- Eras
- Mesajlar: 78
- Kayıt: 10.05.2007, 08:30
- Ad Soyad: Erol Aslantaş
- Şehir: Bursa
- :
- Aldığı Beğeni: 2 / 0
- Pilot Menüsü:
08.05.2010’da Zeyniler’de gerçekleşen kazalarda öncelikle kazazedelere tekrar
Geçmiş Olsun dileklerimi iletiyorum.
Fakat bu arada kazazedelere kaza ile ilgili, ilk önce kendilerini sorgulamalırını tavsiye Ederim.
Ben nerde hata yaptım diyerek.
Herhangi bir yasal zorunluluk olduğunu tahmin etmediğim için kazazedelerin
Kaza raporunu yazacağınıda zannetmiyorum.Yazıp yazmamak konusunda tamamen kendi kararlarıdır.
Yazarsalarda hepimiz için bir tecrübe olur.
O gün ben(uçmadım)dahil kaza yapmayan diğer pilotlarda
Ben neden kaza yapmadım derken alttaki listeden onlarda kendilerini sorgulamalıdırlar.
*ben zaten iyi bir eğitmenden,iyi bir eğitim almıştım.
*uçuş için şartlar çok uygundu.
*zaten ben yeteri kadar tecrübeliyim.
*zaten zeynilerde güvenli bir uçuş bölgesi.
*zaten ben çok şanslıyım...
Geçmiş Olsun dileklerimi iletiyorum.
Fakat bu arada kazazedelere kaza ile ilgili, ilk önce kendilerini sorgulamalırını tavsiye Ederim.
Ben nerde hata yaptım diyerek.
Herhangi bir yasal zorunluluk olduğunu tahmin etmediğim için kazazedelerin
Kaza raporunu yazacağınıda zannetmiyorum.Yazıp yazmamak konusunda tamamen kendi kararlarıdır.
Yazarsalarda hepimiz için bir tecrübe olur.
O gün ben(uçmadım)dahil kaza yapmayan diğer pilotlarda
Ben neden kaza yapmadım derken alttaki listeden onlarda kendilerini sorgulamalıdırlar.
*ben zaten iyi bir eğitmenden,iyi bir eğitim almıştım.
*uçuş için şartlar çok uygundu.
*zaten ben yeteri kadar tecrübeliyim.
*zaten zeynilerde güvenli bir uçuş bölgesi.
*zaten ben çok şanslıyım...
- Sirer
- Mesajlar: 15
- Kayıt: 05.07.2006, 17:53
- Ad Soyad: Sabit Süreyya
- Şehir: Bursa
- Aldığı Beğeni: 0 / 0
- Pilot Menüsü:
Zeyniler Take Off Kaza raporu
O gün saat 16:30 sularında Zeyniler Take Off'tan hafif kuzey batılı bir rüzgarda sorunsuz kalkış yaptım, ismini şu an hatırlamadığım ve kaza sonrası sağolsun yardımıma koşan bu arkadaşta rüzgarın yönü ve şiddeti konusunda eminim benimle mutabık kalacaktır ,Çünkü take offun başında bu arkadaşla havanın seyri ve durumunu konuştuktan hemen sonra kanadı çektim ve kalktım, havada en ufak bir vuruntu bile yoktu.
Benden önceki mesajları yazan ve geçmiş olsun dileğinde bulunan arkadaşların hepsine teşekkür ediyorum.
Hiç kimse kaza yapmak istemez Başlangıç seviyesinde biri için uygundur uygun değildir tartışılabilir benim zeynilerden o gün ilk yaptığım uçuş değildi 35'in üzerinde oradan uçuş yaptım, yaklaşık 10-15 dakika yelken uçuşu yapıp tam ayrılacakken sağdan asimetrik kapanma yaşadım, emergency kurallarını uygulayıp kanadı tekrar normal formuna soktum, bu esnada soldan tekrar asimetrik yedim kanat yine off oldu , iritifam birkaç metre daha yüksek olsaydı eminim kurtarırdım (Bunları nerden mi biliyorum o anı yaşadım ve sonrasında amatör bir kameraman arkadaşın kaza videosunu tarafıma ulaştırması ile defalarca izledim), o esnada pilotun neleryaşadığını eminim tahmin edebiliyorsunuz, sol tarafında kayalık vardı ki o hızla çarptığımda sonucunun ne olacağını buradaki herkes biliyor, son bir hamle ile sağa yatış yaparak ağaçlara daldım. Sonuç başkası için ölümcül olabilirdi ama soğukkanlılığım ve diğer şans faktörleri ile hala hayattayım, Çünkü kaza sonrası yanıma ilk gelen yardımsever vatandaş 112 de görev yapan ve oraya çocuğunu gezmeye getiren bir doktor idi, sağolsun kimseleri yanıma yaklaştırmadı ve gerekli prosedürleri uyguladı daha sonralarını anlatma gereği duymuyorum.
Kaza sonrası yorum yapan çok olur, kimden eğitim almış, yeterli uçuş tecrübesi varmıymış, meteoroloji nasılmış vs. vs. bu uzar gider. Bu kısır döngü her kaza kırım sonrasında yaşanır gider, 1988 senesinden beri havacılığın tüm alanlarında bulundum buna Amatör Pilot Lisansı(PPL),Planör Pilot lisansı, Serbest paraşütçü lisansları dahildir.
Sayın ERAS;
Mesajınızda şunları yazmışsınız;
O gün ben(uçmadım)dahil kaza yapmayan diğer pilotlarda
Ben neden kaza yapmadım derken alttaki listeden onlarda kendilerini sorgulamalıdırlar.
*ben zaten iyi bir eğitmenden,iyi bir eğitim almıştım.
*uçuş için şartlar çok uygundu.
*zaten ben yeteri kadar tecrübeliyim.
*zaten zeynilerde güvenli bir uçuş bölgesi.
*zaten ben çok şanslıyım...
Yukarıda yazdıklarınızın tamamına katılıyorum ,
Ama ;Ne kadar iyi bir eğitmenden iyi bir eğitim alsanızda,
Ama ;Ne kadar o an için uçuş şartları çok uygun olsada,
Ama;Ne kadar tecrübeli olsanızda,
Ama; Zeynileri ben güvenli buluyorum, siz her ne kadar bulmasanızda (airbag görevi gören ağaçlardan dolayı) Ki mesajınızdan olumlu bir şey algılayamadım o yüzden bu yorumu yazdım.
Ama ;Ne kadar Şanslı olsanızda ki Bence şanslı olmak izafi bir yorum,
ŞANSLI OLARAK BAŞLADIĞINIZI DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ VE ŞANSINIZLA BERABER DİĞER YETKİNLİKLERİNİZİ VE UYGUNLUKLARINIZIDA İÇİNE ALAN HERHANGİ BİRŞEY SİZ DAHA NE OLDUĞUNU BİLE ANLAYAMADAN SİZİN ADINIZA ŞANSSIZ BİR ŞEKİLDE SONUÇLANABİLİR.
Bunu neden mi yazdım 22 senedir havacılığın içindeyim ... Emin olun sizden daha çok şey yaşadım ve bizzat şahit oldum..
Son olarak inişiniz kalkışınıza eşit olsun der hayırlı uçuşlar dilerim..
Saygı ve sevgilerimle...
Benden önceki mesajları yazan ve geçmiş olsun dileğinde bulunan arkadaşların hepsine teşekkür ediyorum.
Hiç kimse kaza yapmak istemez Başlangıç seviyesinde biri için uygundur uygun değildir tartışılabilir benim zeynilerden o gün ilk yaptığım uçuş değildi 35'in üzerinde oradan uçuş yaptım, yaklaşık 10-15 dakika yelken uçuşu yapıp tam ayrılacakken sağdan asimetrik kapanma yaşadım, emergency kurallarını uygulayıp kanadı tekrar normal formuna soktum, bu esnada soldan tekrar asimetrik yedim kanat yine off oldu , iritifam birkaç metre daha yüksek olsaydı eminim kurtarırdım (Bunları nerden mi biliyorum o anı yaşadım ve sonrasında amatör bir kameraman arkadaşın kaza videosunu tarafıma ulaştırması ile defalarca izledim), o esnada pilotun neleryaşadığını eminim tahmin edebiliyorsunuz, sol tarafında kayalık vardı ki o hızla çarptığımda sonucunun ne olacağını buradaki herkes biliyor, son bir hamle ile sağa yatış yaparak ağaçlara daldım. Sonuç başkası için ölümcül olabilirdi ama soğukkanlılığım ve diğer şans faktörleri ile hala hayattayım, Çünkü kaza sonrası yanıma ilk gelen yardımsever vatandaş 112 de görev yapan ve oraya çocuğunu gezmeye getiren bir doktor idi, sağolsun kimseleri yanıma yaklaştırmadı ve gerekli prosedürleri uyguladı daha sonralarını anlatma gereği duymuyorum.
Kaza sonrası yorum yapan çok olur, kimden eğitim almış, yeterli uçuş tecrübesi varmıymış, meteoroloji nasılmış vs. vs. bu uzar gider. Bu kısır döngü her kaza kırım sonrasında yaşanır gider, 1988 senesinden beri havacılığın tüm alanlarında bulundum buna Amatör Pilot Lisansı(PPL),Planör Pilot lisansı, Serbest paraşütçü lisansları dahildir.
Sayın ERAS;
Mesajınızda şunları yazmışsınız;
O gün ben(uçmadım)dahil kaza yapmayan diğer pilotlarda
Ben neden kaza yapmadım derken alttaki listeden onlarda kendilerini sorgulamalıdırlar.
*ben zaten iyi bir eğitmenden,iyi bir eğitim almıştım.
*uçuş için şartlar çok uygundu.
*zaten ben yeteri kadar tecrübeliyim.
*zaten zeynilerde güvenli bir uçuş bölgesi.
*zaten ben çok şanslıyım...
Yukarıda yazdıklarınızın tamamına katılıyorum ,
Ama ;Ne kadar iyi bir eğitmenden iyi bir eğitim alsanızda,
Ama ;Ne kadar o an için uçuş şartları çok uygun olsada,
Ama;Ne kadar tecrübeli olsanızda,
Ama; Zeynileri ben güvenli buluyorum, siz her ne kadar bulmasanızda (airbag görevi gören ağaçlardan dolayı) Ki mesajınızdan olumlu bir şey algılayamadım o yüzden bu yorumu yazdım.
Ama ;Ne kadar Şanslı olsanızda ki Bence şanslı olmak izafi bir yorum,
ŞANSLI OLARAK BAŞLADIĞINIZI DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ VE ŞANSINIZLA BERABER DİĞER YETKİNLİKLERİNİZİ VE UYGUNLUKLARINIZIDA İÇİNE ALAN HERHANGİ BİRŞEY SİZ DAHA NE OLDUĞUNU BİLE ANLAYAMADAN SİZİN ADINIZA ŞANSSIZ BİR ŞEKİLDE SONUÇLANABİLİR.
Bunu neden mi yazdım 22 senedir havacılığın içindeyim ... Emin olun sizden daha çok şey yaşadım ve bizzat şahit oldum..
Son olarak inişiniz kalkışınıza eşit olsun der hayırlı uçuşlar dilerim..
Saygı ve sevgilerimle...
- mehmettokgoz
- Mesajlar: 22
- Kayıt: 10.06.2009, 12:51
- Ad Soyad: Mehmet Tokgöz
- Şehir: Bursa
- Aldığı Beğeni: 0 / 0
- Pilot Menüsü:
- SkyCloud
- Mesajlar: 566
- Kayıt: 13.04.2005, 10:25
- Ad Soyad: Akin Gokbulut
- Şehir: İstanbul
- :
- Aldığı Beğeni: 20 / 0
- Pilot Menüsü:
Sabit Bey,
Cok gecmis olsun. Havaciligin yillardir icinde olan biri olarak acil sifalar dilerim. Bahsettiginiz kaza videosunu buraya yukleyebilirseniz gorsel acidan pratikte neler oldugu/olacagi hakkinda eminim tum pilotlar icin son derece yararli ve egitici olacaktir.
En kisa surede tekrar ucuslara baslamaniz dilegiyle.
Tepelerde bulusmak uzere,
Akin
Cok gecmis olsun. Havaciligin yillardir icinde olan biri olarak acil sifalar dilerim. Bahsettiginiz kaza videosunu buraya yukleyebilirseniz gorsel acidan pratikte neler oldugu/olacagi hakkinda eminim tum pilotlar icin son derece yararli ve egitici olacaktir.
En kisa surede tekrar ucuslara baslamaniz dilegiyle.
Tepelerde bulusmak uzere,
Akin
- Sirer
- Mesajlar: 15
- Kayıt: 05.07.2006, 17:53
- Ad Soyad: Sabit Süreyya
- Şehir: Bursa
- Aldığı Beğeni: 0 / 0
- Pilot Menüsü:
Rica ederim Mehmet Bey;
Ameliyatlarım sorunsuz geçti, bu arada biraz kaza kırım raporuda vereyim, Kaza sonrası sol akciğeri koruyan 4 adet kosta kemiği yani kaburga kemiği kırık (Çatlak değil), Sağ Kalça çıkık, Sağ ayak Femur başı kırık, Boyun bölgesinde S7 ile adlandırılan bölüm kırık'tı, Bu halde iken 112 ci arkadaşın sıkı uğraşı ve kontrolü ben ambulansa güvenle bindirilene kadar kimseye vermemesi ile 1-0 galip başladım.
Bacağım ve Kaburgalarım dışında başka bir ağrım olmadığı için rahattım, en azından motor hareketlerde sorun yoktu, eller ve ayaklar tepki veriyordu, Acıbadem Bursa Hastanesine bilinç kaybı yaşamadan sağolsun beni getiren 112 ekibi sayesinde ulaştım, ilk etapta Acil Tıp Uzmanı Sayın Uzm. Dr. Aylan ÖZGÜRER ilk müdahalemi yaparak gerekli birimlerle irtibata geçti, ilk gelen ekip Ortopedi ve Göğüs cerrahisi ekibiydi, bu birimler beni direk BT Ve MR için Radyoloji Laboratuvarına yönlerdirdiler, burada rutin tarama ile 4 adet kaburga kırığı ve buna bağlı olarakta akciğerin sol alt kısmında kanamalı yaralanma olduğu, sağ kalça çıkığı ve Femur başı kırığı tespit edildi, ama ne kadar şanslıyım ki orada görev yapan Radyoloji Teknikeri Ümit Bey; her ne kadar boynumu rahatça sağa sola kusursuzca çevirebilsem ve bunla ilgili bir şikayette bulunmasamda boyun bölgemide tarayarak asıl can alıcı travmayı ortaya çıkartarak hayatla benim aramda bir köprü vazifesi görmüştür hemen Beyin Cerrahisi birimini haberdar ederek onlarıda müdahil etmiştir, her ne kadar bu forumu okumasada ben ona buradan teşekkürlerimi iletmek istiyorum, bu tespit edilmese atlansa ve ben genel anestezi ile ortopedi ameliyatına girmiş olsam entübasyon sonrası o masada kalabilirdim, sorunsuz bir spinal anestezi ile femur ve kalça çıkığı sorunlarını hallettikten sonra Beyin Cerrahisinin güvenli ellerine teslim oldum , Pazartesi günü de yaklaşık 5 saat süren bir müdahaleden sonra gerekli implantlar takıldı ve normal sağlığıma kavuşmada önemli bir adım attım, ameliyatın ertesi günüde sağolsunlar beni ayağa kaldırarak destekle yürüttüler.
Bunu niye uzunca anlattım anlayanlar eminim anlamıştır, anlamayanlara söylecek sözüm yok.
Acıbadem Bursa Hastanesinde, Acıbadem Yamaç Paraşütü Kaza Sigortamı kullanarak tüm bu işlemleri yaptırdım, sigorta kimilerine göre önemsiz gelebilir, ama ne zaman lazım olacağını hiç bilemeyiz..
Değerli mesajlarınızdan ve dileklerinizden ötürü teşekkür ederim..
Tepelerde dostluk, sevgi ve kardeşlik olsun , ikiyüzlülük, amaçsız boşbeleş konuşmalar,yorumlamalar,tartışmalar olmasın..
BU ARADA BENİ BURSA VE ÇEVRE İLLERDEN ZİYARETE GELEN TÜM YAMAÇPARAŞÜTÇÜSÜ DOST VE KARDEŞLERİME MİNNETTARLIĞIMI VE TEŞEKKÜRLERİMİ BURADAN SİZLERE İLETMEK İSTERİM..
DOST VE KARDEŞÇE KALIN...
İNİŞİNİZ KALKIŞINIZA DENK GELSİN...
Ameliyatlarım sorunsuz geçti, bu arada biraz kaza kırım raporuda vereyim, Kaza sonrası sol akciğeri koruyan 4 adet kosta kemiği yani kaburga kemiği kırık (Çatlak değil), Sağ Kalça çıkık, Sağ ayak Femur başı kırık, Boyun bölgesinde S7 ile adlandırılan bölüm kırık'tı, Bu halde iken 112 ci arkadaşın sıkı uğraşı ve kontrolü ben ambulansa güvenle bindirilene kadar kimseye vermemesi ile 1-0 galip başladım.
Bacağım ve Kaburgalarım dışında başka bir ağrım olmadığı için rahattım, en azından motor hareketlerde sorun yoktu, eller ve ayaklar tepki veriyordu, Acıbadem Bursa Hastanesine bilinç kaybı yaşamadan sağolsun beni getiren 112 ekibi sayesinde ulaştım, ilk etapta Acil Tıp Uzmanı Sayın Uzm. Dr. Aylan ÖZGÜRER ilk müdahalemi yaparak gerekli birimlerle irtibata geçti, ilk gelen ekip Ortopedi ve Göğüs cerrahisi ekibiydi, bu birimler beni direk BT Ve MR için Radyoloji Laboratuvarına yönlerdirdiler, burada rutin tarama ile 4 adet kaburga kırığı ve buna bağlı olarakta akciğerin sol alt kısmında kanamalı yaralanma olduğu, sağ kalça çıkığı ve Femur başı kırığı tespit edildi, ama ne kadar şanslıyım ki orada görev yapan Radyoloji Teknikeri Ümit Bey; her ne kadar boynumu rahatça sağa sola kusursuzca çevirebilsem ve bunla ilgili bir şikayette bulunmasamda boyun bölgemide tarayarak asıl can alıcı travmayı ortaya çıkartarak hayatla benim aramda bir köprü vazifesi görmüştür hemen Beyin Cerrahisi birimini haberdar ederek onlarıda müdahil etmiştir, her ne kadar bu forumu okumasada ben ona buradan teşekkürlerimi iletmek istiyorum, bu tespit edilmese atlansa ve ben genel anestezi ile ortopedi ameliyatına girmiş olsam entübasyon sonrası o masada kalabilirdim, sorunsuz bir spinal anestezi ile femur ve kalça çıkığı sorunlarını hallettikten sonra Beyin Cerrahisinin güvenli ellerine teslim oldum , Pazartesi günü de yaklaşık 5 saat süren bir müdahaleden sonra gerekli implantlar takıldı ve normal sağlığıma kavuşmada önemli bir adım attım, ameliyatın ertesi günüde sağolsunlar beni ayağa kaldırarak destekle yürüttüler.
Bunu niye uzunca anlattım anlayanlar eminim anlamıştır, anlamayanlara söylecek sözüm yok.
Acıbadem Bursa Hastanesinde, Acıbadem Yamaç Paraşütü Kaza Sigortamı kullanarak tüm bu işlemleri yaptırdım, sigorta kimilerine göre önemsiz gelebilir, ama ne zaman lazım olacağını hiç bilemeyiz..
Değerli mesajlarınızdan ve dileklerinizden ötürü teşekkür ederim..
Tepelerde dostluk, sevgi ve kardeşlik olsun , ikiyüzlülük, amaçsız boşbeleş konuşmalar,yorumlamalar,tartışmalar olmasın..
BU ARADA BENİ BURSA VE ÇEVRE İLLERDEN ZİYARETE GELEN TÜM YAMAÇPARAŞÜTÇÜSÜ DOST VE KARDEŞLERİME MİNNETTARLIĞIMI VE TEŞEKKÜRLERİMİ BURADAN SİZLERE İLETMEK İSTERİM..
DOST VE KARDEŞÇE KALIN...
İNİŞİNİZ KALKIŞINIZA DENK GELSİN...
- altoelektro
- Mesajlar: 170
- Kayıt: 25.02.2009, 12:43
- Ad Soyad: Ali Toy
- Şehir: Uşak
- Aldığı Beğeni: 0 / 0
- Pilot Menüsü:
- mustafa yılmaz
- Mesajlar: 107
- Kayıt: 30.05.2007, 15:21
- Ad Soyad: Mustafa Yılmaz
- Şehir: Denizli
- :
- Aldığı Beğeni: 0 / 0
- Pilot Menüsü:
- m.bayrakci
- Mesajlar: 331
- Kayıt: 04.07.2006, 21:40
- Ad Soyad: Murat Bayrakçı
- Şehir: memleket:Tire Yaşadığı:Diyarbakır
- Aldığı Beğeni: 2 / 0
- Yaş: 48
- Pilot Menüsü:
- gokhandursun117
- Mesajlar: 2
- Kayıt: 09.04.2007, 12:22
- Ad Soyad: Gökhan Dursun
- Şehir: Bursa
- Aldığı Beğeni: 0 / 0
- Pilot Menüsü:
Sabit Bey öncelikle geçmiş olsun. Sağlık durumunuzun iyiye gitmesi tabii ki hepimizi sevindirmiştir.
Ancak şanssız bir kazanın ardından burada bu kazanın oluş şekillerini tartışmak ve görüş bildirmek diğer pilotlar için eğitici bir durum olacaktır. Havacılık tecrübenize saygım sonsuz ama sonuçta yaptığımız spor yamaç paraşütü ayrı bir eğitim ve tecrübe gerektiriyor. Bundan dolayı bende yp eğitmeninin önemine dikkat çekmek istiyorum. Birkaç soru sorarak devam edicem hangi eğitmen öğrencisini zeynilerde doğu rüzgarına toplanding yaptırır veya buna izin verir? yada hangi eğitmen öğrencisi kaza yaptıktan 45 dk sonra tandem uçmaya karar verip ağaçlara girer? Bu soruları çoğaltabilirz yağmurlu havada kalkış,Gürsu da sert bir kuzeydoğu rüzgarında başlangıç öğrencisine kasksız yer çalışmasına izin vermek.
Bu soruların cevabını verdiğimiz zaman bu sporu öğrenirken eğitmen sıfatının ne kadar önemli olduğunu anlıyoruz. Ben bir SDÜ HAVACILIK kulübü mezunuyum ve eğitmenim Kenan oğuzhan ORUÇ tur. almış olduğumuz eğitim bu soruların hiçbirini kabul etmiyor.Artık federasyonumuzun da bu duruma el koymasını ve gerekli yaptırımlarının yapılması için yapılan çalışmaların hızlandırılmasını bekliyorum.
Ben şuna inanıyorum biz yapmış olduğumuz sporu temsil eden ve raklamını yapan kişileriz ki Bursa nın merkezi gibi bir yerde uçarken buna dikkat etmeliyiz.
Tekrardan geçmiş olsun dileklerimi iletir.Herkese kazasız belasız uçuşlar dilierim.
Ancak şanssız bir kazanın ardından burada bu kazanın oluş şekillerini tartışmak ve görüş bildirmek diğer pilotlar için eğitici bir durum olacaktır. Havacılık tecrübenize saygım sonsuz ama sonuçta yaptığımız spor yamaç paraşütü ayrı bir eğitim ve tecrübe gerektiriyor. Bundan dolayı bende yp eğitmeninin önemine dikkat çekmek istiyorum. Birkaç soru sorarak devam edicem hangi eğitmen öğrencisini zeynilerde doğu rüzgarına toplanding yaptırır veya buna izin verir? yada hangi eğitmen öğrencisi kaza yaptıktan 45 dk sonra tandem uçmaya karar verip ağaçlara girer? Bu soruları çoğaltabilirz yağmurlu havada kalkış,Gürsu da sert bir kuzeydoğu rüzgarında başlangıç öğrencisine kasksız yer çalışmasına izin vermek.
Bu soruların cevabını verdiğimiz zaman bu sporu öğrenirken eğitmen sıfatının ne kadar önemli olduğunu anlıyoruz. Ben bir SDÜ HAVACILIK kulübü mezunuyum ve eğitmenim Kenan oğuzhan ORUÇ tur. almış olduğumuz eğitim bu soruların hiçbirini kabul etmiyor.Artık federasyonumuzun da bu duruma el koymasını ve gerekli yaptırımlarının yapılması için yapılan çalışmaların hızlandırılmasını bekliyorum.
Ben şuna inanıyorum biz yapmış olduğumuz sporu temsil eden ve raklamını yapan kişileriz ki Bursa nın merkezi gibi bir yerde uçarken buna dikkat etmeliyiz.
Tekrardan geçmiş olsun dileklerimi iletir.Herkese kazasız belasız uçuşlar dilierim.
- Sirer
- Mesajlar: 15
- Kayıt: 05.07.2006, 17:53
- Ad Soyad: Sabit Süreyya
- Şehir: Bursa
- Aldığı Beğeni: 0 / 0
- Pilot Menüsü:
Teşekkürler Gökhan Bey;
Bu uçuşta sorumluluk tamamen bana aitti, bu arada eğitimcimin de Bahsettiğiniz kişi olmadığı konusunda bilgi sahibi olmanızı istiyorum, bu onu korumak için kurguladığım birşey değil tamamen gerçek. Bu işin bir ekip işi olması ve bu camiadan fazlaca kimseyi tanımamamdan dolayı bahsettiğiniz kişinin yanında göründüm ve uçuşlarımı devam ettirdim. Kendisi ile sanal havacılık camiasından tanışırız İnternet üzerinde uçulan bir simülasyon programı sayesinde uzun bir süre beraber uçtuk.
Bu camiada kaza yapan bir pilotun ardından hemen fatura eğitimciye kesileceği için eğitimcimin adını burdan sizinle paylaşmayacağım, ismi Türkiyenin en iyi Yamaç Paraşütçülerinin arasında en başlardadır, ortada bir hata varsa bu hata bana aittir..
Eğitim konusunda eksikliklerim olabilir, ama oradan birkaç kez uçan biri gibi davranmanız beni üzer, sevk ve idare, meteoroloji, hava trafik usulleri, bulutlar vs. vs. aklınıza ne gelirse benimle bu konuyu tartışırken lütfen diğer donanımlarıma da bakınız, tamam havacılık geçmişime saygınız var biliyorum ama bana bir kaç ay önce başlamış biri gibi davranmayınız..
Evet ben kaza yapıp ambulansa bindirilip ağrılar içerinde Hastaneye tek başıma giderken bahsettiğiniz kişinin tandem yolcu uçurmak için orda kalması ve ardından da kaza geçirmesi gerçekten de kendi adıma üzücü bir deneyim olmuştur.
Kendisine ve Yolcusuna çok üzüldüm Allahtan sadece bir kaç sıyrıkla kurtarmışlar, kendilerine buradan geçmiş olsun der, bu sayfadan bu konu ile ilgili tartışmanın sonlandırılması, bu ismi geçen şahısla ilgili yorumlar ve diğer konuların burada tartışılmamasını rica ediyorum, ben başımdan geçenleri tüm açıkyürekliliğimle aktardım, eğer şu an hayattaysam kazanın başlangıcından sonuna kadar kontrolü elden bırakmamamdır, şu an benim için önemli olan tek şey hayatta olmamdır.
Diğer konular ise mesajınızda da değindiğiniz gibi Federasyonunuzun ilgi alakası ile hale yola koyulacak işler, umarım belli bir standart ve yönergelere kavuşursunuz ve bu tip! kazalar vs. sona erer..
Amatör arkadaşlar eğitimli eğitimli uçarlar..
KAZASIZ VE KIRIMSIZ UÇUŞ DİLEKLERİMLE...
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim
Bu uçuşta sorumluluk tamamen bana aitti, bu arada eğitimcimin de Bahsettiğiniz kişi olmadığı konusunda bilgi sahibi olmanızı istiyorum, bu onu korumak için kurguladığım birşey değil tamamen gerçek. Bu işin bir ekip işi olması ve bu camiadan fazlaca kimseyi tanımamamdan dolayı bahsettiğiniz kişinin yanında göründüm ve uçuşlarımı devam ettirdim. Kendisi ile sanal havacılık camiasından tanışırız İnternet üzerinde uçulan bir simülasyon programı sayesinde uzun bir süre beraber uçtuk.
Bu camiada kaza yapan bir pilotun ardından hemen fatura eğitimciye kesileceği için eğitimcimin adını burdan sizinle paylaşmayacağım, ismi Türkiyenin en iyi Yamaç Paraşütçülerinin arasında en başlardadır, ortada bir hata varsa bu hata bana aittir..
Eğitim konusunda eksikliklerim olabilir, ama oradan birkaç kez uçan biri gibi davranmanız beni üzer, sevk ve idare, meteoroloji, hava trafik usulleri, bulutlar vs. vs. aklınıza ne gelirse benimle bu konuyu tartışırken lütfen diğer donanımlarıma da bakınız, tamam havacılık geçmişime saygınız var biliyorum ama bana bir kaç ay önce başlamış biri gibi davranmayınız..
Evet ben kaza yapıp ambulansa bindirilip ağrılar içerinde Hastaneye tek başıma giderken bahsettiğiniz kişinin tandem yolcu uçurmak için orda kalması ve ardından da kaza geçirmesi gerçekten de kendi adıma üzücü bir deneyim olmuştur.
Kendisine ve Yolcusuna çok üzüldüm Allahtan sadece bir kaç sıyrıkla kurtarmışlar, kendilerine buradan geçmiş olsun der, bu sayfadan bu konu ile ilgili tartışmanın sonlandırılması, bu ismi geçen şahısla ilgili yorumlar ve diğer konuların burada tartışılmamasını rica ediyorum, ben başımdan geçenleri tüm açıkyürekliliğimle aktardım, eğer şu an hayattaysam kazanın başlangıcından sonuna kadar kontrolü elden bırakmamamdır, şu an benim için önemli olan tek şey hayatta olmamdır.
Diğer konular ise mesajınızda da değindiğiniz gibi Federasyonunuzun ilgi alakası ile hale yola koyulacak işler, umarım belli bir standart ve yönergelere kavuşursunuz ve bu tip! kazalar vs. sona erer..
Amatör arkadaşlar eğitimli eğitimli uçarlar..
KAZASIZ VE KIRIMSIZ UÇUŞ DİLEKLERİMLE...
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim
- Berussa
- Mesajlar: 381
- Kayıt: 23.12.2008, 23:33
- Ad Soyad: İbrahim Altın
- Şehir: Bursa-Ölüdeniz
- Aldığı Beğeni: 0 / 0
- Pilot Menüsü:
İçinizdeki uzun zamandır bana karşı bilediği kinini kusmayanınız kaldı mı diye bakıyorum da bana olan kinini kusmasını beklediğim birkaç kişi dışında pek yazmayan kalmamış gibi,onları da en kısa sürede buraya bekliyorum.Çok sevdiğim ve aramızda uzun zaman öncesine dayanan bir dostluk olan,havacılık tecrübesi benden kat be kat fazla olan sevgili Süreyya abimin tedavi süreci henüz tamamlanmadığından sizlere hakettiğiniz cevapları vermek onu da inciteceği,moralini bozacağı için şimdiye kadar suskun kalmamı fırsat bilip üzerime geldiğiniz ayan beyan ortada.Ama unutmayın adlarınızla birlikte yazdıklarınızı da ajandamın bir kenarına not ettim,zamanı geldiğinde görüşürüz ey ahlak yoksunu güruh.
Bu gün Süreyya abimizin yanına iki defa uğrayıp hızla iyileşme sürecinde olduğunu görünce içimdeki sevinç bir kat daha arttı.İnşallah en kısa süre de eski sağlığına tekrar kavuşacaktır.
Tandem olayı ile ilgili yazdığınız iftiraya da zamanı gelince cevap vereceğim siz hiç merak etmeyin.Attığınız bu iftira ile insanların benim hakkımda yalan yanlış düşüncelere kapılmasının hesabını elbette ben size sormasını bilirim.Buradan açık bir şekilde beyan ediyorum bu ahlak yoksunu güruhun iddia ettiği gibi bir tandem kazası olmadı,kaza yaptı diye iddia ettikleri olay da kalkışta son anda iptal edilmesi sonucu yolcuyla birlikte take off un hemen altına inip kanadın ağaçlara yıkılmasından ibarettir.Bunu da bir kaza olmuş gibi göstermek ancak sizin gibi kin duygularını bilemiş,gözünü intikam alma hırsı bürümüş kişiliksizlere yakışır zaten,sizlerden da farklı bir davranış beklemek hata olurdu zaten.
Bu bana atmış olduğunuz iftirayı yüzünüze tokat gibi çarpmak için yazacağım çok şeyler var ama Süreyya abimi incitmemek adına şimdilik susuyorum.Dediğim gibi adlarınızı ve yaptığınız bu pisliği bir kenara not ettim zamanı geldiğinde görüşürüz.Bu konu ile alakalı yazacaklarım şimdilik bu kadar,bundan sonra yazcağınız hiçbir şeye zamanı gelen kadar cevap vermeyeceğim zira internetten ucuz kahramanlık yapmak çok kolay oluyor,benimle ilgili bir sorununuz varsa hemen hemen hepiniz de cep numaram mevcut delikanlı olan arar...
Bu gün Süreyya abimizin yanına iki defa uğrayıp hızla iyileşme sürecinde olduğunu görünce içimdeki sevinç bir kat daha arttı.İnşallah en kısa süre de eski sağlığına tekrar kavuşacaktır.
Tandem olayı ile ilgili yazdığınız iftiraya da zamanı gelince cevap vereceğim siz hiç merak etmeyin.Attığınız bu iftira ile insanların benim hakkımda yalan yanlış düşüncelere kapılmasının hesabını elbette ben size sormasını bilirim.Buradan açık bir şekilde beyan ediyorum bu ahlak yoksunu güruhun iddia ettiği gibi bir tandem kazası olmadı,kaza yaptı diye iddia ettikleri olay da kalkışta son anda iptal edilmesi sonucu yolcuyla birlikte take off un hemen altına inip kanadın ağaçlara yıkılmasından ibarettir.Bunu da bir kaza olmuş gibi göstermek ancak sizin gibi kin duygularını bilemiş,gözünü intikam alma hırsı bürümüş kişiliksizlere yakışır zaten,sizlerden da farklı bir davranış beklemek hata olurdu zaten.
Bu bana atmış olduğunuz iftirayı yüzünüze tokat gibi çarpmak için yazacağım çok şeyler var ama Süreyya abimi incitmemek adına şimdilik susuyorum.Dediğim gibi adlarınızı ve yaptığınız bu pisliği bir kenara not ettim zamanı geldiğinde görüşürüz.Bu konu ile alakalı yazacaklarım şimdilik bu kadar,bundan sonra yazcağınız hiçbir şeye zamanı gelen kadar cevap vermeyeceğim zira internetten ucuz kahramanlık yapmak çok kolay oluyor,benimle ilgili bir sorununuz varsa hemen hemen hepiniz de cep numaram mevcut delikanlı olan arar...
- mbakar
- Mesajlar: 85
- Kayıt: 06.12.2006, 00:01
- Ad Soyad: Mesut Bakar
- Şehir: Bursa
- Aldığı Beğeni: 0 / 0
- Pilot Menüsü:
gecmısolsun
sureyyabey gecmıs olsun dıleklerımı ve acil sifa dılıyorum gorusmek uzere