Ölüdeniz Babadağ kaza

Kaza raporlarınız buradan yayınlayabilir raporlara yorum yazabilirsiniz.

Moderatör: Moderatör Ekibi

Kullanıcı avatarı
ert
Mesajlar: 110
Kayıt: 01.08.2007, 19:23
Ad Soyad: Ertan Özcan
Şehir: Ankara
:
150+ Club
Aldığı Beğeni: 5 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #21 gönderen ert » 1 on yıl 3 yıl önce (28.05.2010, 09:05)

Basın'ı protesto edeceğimize "Gravity" şirketini protesto edelim. Bir yaptırım imkanı var mı bilemiyorum, keşke olabilse.

Artık hiçbir kazayı "kazadır bu olur" diyerek geçiştirmeyelim. Sonuna kadar üzerine gidelim. Özellikle eğitmenlik yapanlar, tandemcilik yapanlar iki kez düşünsün. Yaptıkları işin ciddiyetini anlasınlar..


Kullanıcı avatarı
m.bayrakci
Mesajlar: 331
Kayıt: 04.07.2006, 21:40
Ad Soyad: Murat Bayrakçı
Şehir: memleket:Tire Yaşadığı:Diyarbakır
Aldığı Beğeni: 2 / 0
Yaş: 48
Pilot Menüsü: 

Mesaj #22 gönderen m.bayrakci » 1 on yıl 3 yıl önce (28.05.2010, 10:15)

Bulut içine kalkış nasıl bir karardır, üstelik tandem olarak can taşınıyor. Ülkemize bin bir zorluklarla kazandırılmaya çalışılan bu güzide sporun gelişimi için; yerel yönetimlere ve spora yeni başlayan insanları sevdirme ve aşinalık oluşturma amacıyla harcanan milyonlarca emek, çaba.. pegasus sendromuna yakalanmış ve/veya ticari kazanç uğruna heba olmakta.. Kahrolmamak elde değil.. Yüzlerce arkadaşıma anlatıyorum her fırsatta.. Yeterli eğitim alınarak ve gerekli teknik uygulanarak yapılan yamaç paraşütü uçuşlarının riski, motorsiklet kullanımından fazla değildir diye.. Böyle hadiseler olunca aynı dostlarım soruyorlar bu nedir diye?? Tüm camiamızın güzel insanlarına sesleniyorum. Lütfen ikaz etmekten çekinmeyelim, ikaz edilen arkadaşlarımız da alınmasınlar. Belki de hava şartlarının; arkadaşın son uçuşu olacağının uyarısı bir başka pilot arkadışının ikazında vücut buluyor olabilir. Yaptığımız sporun en sevdiğim yönlerinden biri hislerimizi devreye sokmasıdır. Hislerimizle uçarız biz.. Yatışlarımızı, kanadın kabarmasını, çökmeleri yada nerelerin potansiyeli olduğunu hissederiz. Sabit kanatlı ve motorlu uçuşlardan bizleri net olarak ayıran parametrelerden biridir hissi uçuş..
Sonuç olarak hislerimizi maddi ve manevi hırslarımıza kurban verirsek; hem kendimize hem de tüm yp topluluğuna zarar veririz. Limitlerimizi geliştirmeye evet, fakat uçuş emniyetini tehdit eden noktada durmayı bilelim. Birbirimizi sevelim, ikazları dikkate alalım. En iyi pilot en doğru kararları alan pilottur bence..

Sevgi ve saygılarımı sunarım

murat bayrakçı

balıkesir