Arkadaslar konuyla fazla alakası yok belkim ama şu videoyu izleyip ne olduunu bana açıklayan her zat kardesimdir..
http://www.youtube.com/watch?v=UfCOw_tA6N4
tesekkürler
Sert ve Türbülanslı Havada Asimetrik Kapanma
Moderatör: Moderatör Ekibi
- yilmaz
- Mesajlar: 204
- Kayıt: 18.03.2005, 00:28
- Ad Soyad: Yılmaz Açıkgöz
- Şehir: Ankara
- :
- Aldığı Beğeni: 0 / 0
- Pilot Menüsü:
Kanadın tepeye geliş hızı ve kalkıştan hemen sonra yükselmeye başladıgından anlaşılıyorki, hem sert rüzgara hemde termiğin içerisine kalkış yapıyor.
Bir YP cinin basına gelebilecek en kötü senaryolardan bi tanesi, kalkıştan hemen sonra asimetrik kapanma, dön arka rüzgarla yamaca vur...
Fren konumlarını çok net göremedim ama, sanki sert rüzgarda ileri hızı arrtırmak ve yamaçtan açılmak için ferenleri sıfırlamış, böylece kapanma ani ve sert bir tepkiyle sonuçlanmış.
Kanadın prpfilinden ve tepkisinden anlaşılan, seviyesi enn az DHV 2/3 gibi duruyor.
rüzgarında sert olması yamaca çarpma hızını baya arttırmış.
Bu arada tartıştıgımız konular başlıkla uyuşmuyor...
sayın moderatörümüz, bu mesajları uygun bir başlık altına taşırsan iyi olur..
Kazasız uçuşlarr
Bir YP cinin basına gelebilecek en kötü senaryolardan bi tanesi, kalkıştan hemen sonra asimetrik kapanma, dön arka rüzgarla yamaca vur...
Fren konumlarını çok net göremedim ama, sanki sert rüzgarda ileri hızı arrtırmak ve yamaçtan açılmak için ferenleri sıfırlamış, böylece kapanma ani ve sert bir tepkiyle sonuçlanmış.
Kanadın prpfilinden ve tepkisinden anlaşılan, seviyesi enn az DHV 2/3 gibi duruyor.
rüzgarında sert olması yamaca çarpma hızını baya arttırmış.
Bu arada tartıştıgımız konular başlıkla uyuşmuyor...
sayın moderatörümüz, bu mesajları uygun bir başlık altına taşırsan iyi olur..
Kazasız uçuşlarr