Mersin Mut ilçesinde kaza

Kaza raporlarınız buradan yayınlayabilir raporlara yorum yazabilirsiniz.

Moderatör: Moderatör Ekibi

Kullanıcı avatarı
bilalyatmaz
Mesajlar: 31
Kayıt: 22.12.2010, 13:10
Ad Soyad: Bilal Yatmaz
Şehir: Karabük
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mersin Mut ilçesinde kaza

Mesaj #1 gönderen bilalyatmaz » 1 on yıl 2 yıl önce (07.07.2011, 12:45)



Zeynep Sakalli
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #2 gönderen Zeynep Sakalli » 1 on yıl 2 yıl önce (07.07.2011, 13:24)

şöyle bir şeyler denmiş;

murat cakmak yazdı:Son olarak Mut�ta gerçekleşen kaza hakkında bir bilgi vermek istiyorum. Kaza sonrasında Helikopter Ambulansın vakayı çok kısa bir sürede alarak Konya Tıp Fakültesine nakletmesi, Anja�nın ampute olmasını engellemiş ve başarılı bir ameliyat sonrasını genel durumu zaten gayet iyi olan arkadaşımızın Almanya�ya nakli planlanmıştır. Dün akşam saat 23:00 itbarı ile Tıp Fatültesinde bulunan doktoru ile görüşülüp nakil sırasında ihtiyaç duyulması muhtemel 2 ünite kan temin edilmiştir. Anja� ya geçmiş olsun dileklerimi yenilemek istiyorum.


http://www.ypforum.com/viewtopic.php?p=48568#48568

Kullanıcı avatarı
atamturk
Mesajlar: 376
Kayıt: 01.10.2006, 18:20
Ad Soyad: Hakan Atamtürk
Şehir: Aydın / Didim
Aldığı Beğeni: 2 / 1
Pilot Menüsü: 

Mesaj #3 gönderen atamturk » 1 on yıl 2 yıl önce (07.07.2011, 13:34)

Yedek atmaması veya atamaması büyük şansızlık.....

Kullanıcı avatarı
garadark
Mesajlar: 160
Kayıt: 28.08.2010, 23:21
Ad Soyad: Gökhan Çevik
Şehir: Sabanozu/ Cankiri
Aldığı Beğeni: 3 / 0
Yaş: 51
Pilot Menüsü: 

Mesaj #4 gönderen garadark » 1 on yıl 2 yıl önce (07.07.2011, 17:25)

Alman pilot'un yedek atması için irtifanın 4,000m ve üzeri mi olması gerekiyor ???. Misafirimize geçmiş olsun :(

Kullanıcı avatarı
Zen Air Sports
Mesajlar: 100
Kayıt: 08.10.2009, 00:24
Ad Soyad: Ruşen Temiz
Şehir: İstanbul
:
50+ Club Dealer
Aldığı Beğeni: 3 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #5 gönderen Zen Air Sports » 1 on yıl 2 yıl önce (07.07.2011, 21:12)

Kazanın videosun ( http://webtv.hurriyet.com.tr/2/18999/0/ ... -o-an.aspx )izledim,alman pilot Anja çok ta ''allçak'' olmamasına rağmen yedek atmayı düşünmemiş ve uçuş pozisyonunu düzeltene kadar hızlıca irtifa kaybetmiş.Yaralı olarak ambulans helikopterle hastaneye kaldırılmış,Şu an itibari ile durumumun iyi olduğunu umuyorum ve büyük geçmiş olsun diyorum,Anja ,Almanya ya geri dönmüş ise bu kazanın raporu ile alakalı olarak yazılacak herhangibi saptama en azından birincil kişiden gelmeyecek demektir.Kendi adıma birşey söylemem gerekirse,bu tip kazalarda verilecek hızlı bir yedek açma kararının sonucu nasıl etkileyeceğini merak etmekteyim,Anja kanadını düzeltmek için uğraşımaya ,kaybettiği her saniyede şansının düyük oranda yitirdiğini bilerek başlasa ve yedeğini harnesten çıkarmış olsa idi sonucun bundan daha kötü olmazdı diye düşünüyorum.Kendine iyi bak Anja,gemiş olsun :(

Kullanıcı avatarı
Zen Air Sports
Mesajlar: 100
Kayıt: 08.10.2009, 00:24
Ad Soyad: Ruşen Temiz
Şehir: İstanbul
:
50+ Club Dealer
Aldığı Beğeni: 3 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #6 gönderen Zen Air Sports » 1 on yıl 2 yıl önce (07.07.2011, 21:16)

Ayrıca Gökhan Çevik arkadaşın sorusuna da,şöyle cevap vereyim.4000 metre yedek açmak için iyi bir irtifa değil,altta kalan yüksekli boyunca pilotu yedek açmaya iten koşulların bertarafı için çalışılabilir,Anja dahi bence o yükseklikte yedeğini atmalıydı...