doktor mu yoksa pilot mu olmak isterdiniz?

Bu spora yeni başlayanlar , yeni malzeme almak isteyenler , eğitim almak isteyenler , yamaçparaşütü hakkında bilgi isteyenler bu kategoriyi kullanabilirler.

Moderatör: Moderatör Ekibi

Kullanıcı avatarı
drpatch
Mesajlar: 11
Kayıt: 20.03.2014, 21:28
Ad Soyad: Fırat Yörükoğlu
Şehir: Bursa
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

doktor mu yoksa pilot mu olmak isterdiniz?

Mesaj #1 gönderen drpatch » 1 on yıl 6 gün önce (20.03.2014, 21:35)

meraba arkadaslar, suan 3 sınıf tıp öğrencisiyim, malum tıp zor özveri ve idealistlik istiyor, yanlız küçüklüğümden beri havacılık tutkum var, bu tutkum için bişeyler yapmak istesemde türkiyedeki olanak kısıtlılıgı, zaman kısıtlılıgı derken yapamadım, havacılık benim bir tutkum havada olmayı seviyorum, size sorum pilotlugun türkiyedeki geleceği ve sartları nasıl olucak, sizce doktor olup daha sonra hobi olarak havacılıkla uğrasabilir miyim?Değerli görüşlerinizi bekliyorum. :)


Kullanıcı avatarı
burakkeptig
Mesajlar: 31
Kayıt: 28.02.2012, 19:11
Ad Soyad: Burak Keptiğ
Şehir: İzmir
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #2 gönderen burakkeptig » 1 on yıl 6 gün önce (20.03.2014, 22:14)

En iyi cevabı Hüseyin Tamer Ursavaş verecektir diye düşünüyorum :D

Kullanıcı avatarı
htamerursavas
Mesajlar: 198
Kayıt: 26.10.2012, 23:32
Ad Soyad: Hüseyin Tamer Ursavaş
Şehir: İzmir
Aldığı Beğeni: 91 / 9
Pilot Menüsü: 

Mesaj #3 gönderen htamerursavas » 1 on yıl 6 gün önce (21.03.2014, 00:39)

:D Hem doktor hem de pilot olabilirsin pekala :D
Ben yamaç paraşütüyle Fethiye'de tanıştım ve yapmayı kafama koyduğumda Tıp Fakültesi bitmiş uzmanlık eğitiminin ikinci senesindeydim. Sonra asistan doktor için zor oluyor ilk birkaç sene hiçbirşeye vakit ayıramıyorsun ben ancak 3. senemin sonunda yıllık izinle İnönü'ye gidip eğitimi aldım ama keşke tıp fak.'deyken eğitimi alsaymışım diye hayıflandım.
Bence doktor olmadan havacılıkla uğraşmalısın, vakit yok diye kendini kandırma Bursa'da eğitim alacak kişiler var biraz araştırsan yeter :lol:

Kullanıcı avatarı
KARAGÖZ
Mesajlar: 566
Kayıt: 13.08.2006, 19:11
Ad Soyad: Deniz Karagöz
Şehir: Antalya
:
200+ Club
Aldığı Beğeni: 15 / 0
Yaş: 44
Pilot Menüsü: 

Mesaj #4 gönderen KARAGÖZ » 1 on yıl 6 gün önce (21.03.2014, 09:02)

valla her ikisi de olunabiliyor. bizim (antalya) ekipde 2 doktor 1 eczacı olmak üzere 3 kişilik bir "sağlık lobisi" var. süperler. levent önder tabip yarbay meteomen'imiz, sayesinde türkiye rekoru kırmışlığımız var :) mehmet aksoy başhekim genel cerrah ve organizasyon sorumlumuz, abimiz, canımız :) tuncay tahtakın eczacımız, mehmet aksoyun yazdığı organizasyon planlarını tek okuyabilen kişi, zaten ne demişti cem yılmaz eczacılık fakültesi sırf doktorların yazdıklarını birisi okuyabilsin diye kurulmamış mı :) tuncayı anlatmaya gerek yok, yaşamak lazım :)

Kullanıcı avatarı
dromerdurmaz
Mesajlar: 15
Kayıt: 07.09.2011, 14:01
Ad Soyad: H. Ömer Durmaz
Şehir: İstanbul
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #5 gönderen dromerdurmaz » 1 on yıl 6 gün önce (21.03.2014, 10:01)

Merhaba . Bende Uzman doktorum aynı zamanda yp pilotuyum. Mesleğimizin en kötü tarafı zaman kıstlılığı . Ama iyi ki uçuyorum. Her uçuş sonrası format atılmış bilgisayar gibi kendimi sıfırlanmış hissediyorum. Sana tavsiyem öğrencilik yıllarında biran önce başlaman. Bu arada doktor arkadaşlardan pilotluk olayını abartıp doktorluğu bırakıp ticari hava pilotu olan arkadaşım bile var. :D

Kullanıcı avatarı
ugurci
Mesajlar: 150
Kayıt: 06.05.2006, 00:34
Ad Soyad: Adnan Uçar
Şehir: İstanbul
Aldığı Beğeni: 11 / 1
Pilot Menüsü: 

Mesaj #6 gönderen ugurci » 1 on yıl 6 gün önce (21.03.2014, 10:28)

propödetik sınıfında cerrahi hocamız eger memnun degilseniz bırakın dediğinde bütün anfi olur mu hocam tam 3 senemizi verdik diye itiraz etmiştik ve o zaman hocamız cocuklar siz tıp eğitimini ne zannediyorsunuz 3 sene daha yolun bası bile degil demişti ve tabiki o anfideki hiç bir ögrenci bu öneriyi dikkate almadı üstelik o zaman bu meslek suanki kadar ayaga düşmemiş ve doktorlar bukadar mutsuz degildi. Su an yaklasık 50000 euro civarında fiyatlarla airline pilot egitimi alınabiliyor ve bir kac seneye kalmadan bu parayı amorti ettikten sonra yasam boyu sevdiğiniz mesleği yaparken ekonomik olarak da sıkıntı cekmiyorsunuz. Saygınlık da bonusu olarak yanında geliyor. 1 yıllık tıp egitiminin maliyetini hesaplayın sonrasında 2 yıl mecburi hizmet 1 yıl askerlik minimum 4 sene ihtisas sonra 1 yıl daha mecburi hizmet eger kazanabilirsen 2 yıl yandal egitimi sonunda 10000 hizmet puanı ile doguda kücük kasaba doktorlugundan baslayarak hizmet puanı biriktirmeye baslayıp 10-15 sene sonunda batıdaki büyük sehire gelebiliyorsun 20-25 senelik doktorluk sonucunda 2400-2500 tl maas +1400 tl döner sermeye ile gecinmeye ve cocuk okutmaya calısacaksın. Ben yp camiasında 2 pilotun (Birisi üst düzey yarısma pilotu ) esas mesleklerini bırakarak yukardaki gibi paralı egitim alarak profesyonel havayolu pilotluğuna gectiğini biliyorum belki sayı daha da fazla olabilir.


Kullanıcı avatarı
alp78
Mesajlar: 181
Kayıt: 06.05.2012, 19:24
Ad Soyad: Taner Alp
Şehir: İstanbul
Aldığı Beğeni: 34 / 2
Pilot Menüsü: 

Mesaj #7 gönderen alp78 » 1 on yıl 5 gün önce (21.03.2014, 11:23)

davulun sesi uzaktan hoş gelir arkadaşlar :) her mesleğin kendi içinde zorlukları vardır. pilotlukta çok kolay iş değil. Bacanağım yeni pilot ama şimdiden bıkmış durumda. ciddi stres ve sorumluluk yükleniyorlar. g kuvveti ve basınç farkları insanda yorgunluğa sebep oluyor. ama önemli olan mesleğini severek yapmakta sanırım.

Kullanıcı avatarı
Maksoy
Mesajlar: 107
Kayıt: 28.05.2011, 21:13
Ad Soyad: Mehmet Aksoy
Şehir: Antalya
:
100+ Club
Aldığı Beğeni: 33 / 3
Pilot Menüsü: 

Mesaj #8 gönderen Maksoy » 1 on yıl 5 gün önce (21.03.2014, 14:40)

Fırat kardeşim, tıp fakültesi 3. sınıf öğrencisi olarak henüz yolun başındasın. Her ne kadar mesleğimiz itibarsızlaşsa da (ki bu tamamen doktorların suçudur.) onurlu bir meslektir. İtibar görmesi senin mesleği uygulamanla ilgili bir durumdur. Pilotlukla hekimlik kıyaslaması hobi sınırları içinde anlamsız. Meslek seçimi noktasında ise bambaşka mecraların konusu.

Kullanıcı avatarı
3333feet
Mesajlar: 70
Kayıt: 28.02.2005, 13:50
Ad Soyad: Cem Aydın
Şehir: Eğirdir/Isparta
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Yaş: 52
Pilot Menüsü: 

Mesaj #9 gönderen 3333feet » 1 on yıl 5 gün önce (21.03.2014, 15:39)

Fırat kardeşim, tıp seçimini uç yıl önce yaparken hangi duyguları taşıyordun ? 3 yıl içinde beklenti ve duygularında bir değişme oldu mu ? Aynı şey pilotluk içinde geçerli olabilir! Eğer tıp tan bir şekilde soğuman filan sözkonusu değilse meslek olarak "tıp" la, hobi olarak ta havacılıkla uğraşmanın uygun olacağını düşünüyorum. Tıptan havacılığa pilotluğa geçebilirsiniz ama pilotluktan doktorluğa sanırım daha zor geçersiniz 8)

Kullanıcı avatarı
ucarimanda
Mesajlar: 299
Kayıt: 16.10.2006, 17:07
Ad Soyad: Yigit Yildirim
Şehir: Ankara
:
Yarışma Pilotu 50+ Club Dealer
Aldığı Beğeni: 8 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #10 gönderen ucarimanda » 1 on yıl 5 gün önce (21.03.2014, 16:27)

Sanırım,

28 yaşında pilot olmayı, 65 yaşında geriye baktığında ise doktor olmayı tercih edebilir bir insan.

Pilot olursan bir çek listi takip edecek bir operator olacaksın. İş gücü.

Doktor olursan sınır yok. Türkan Saylan gibi yaptıklarıyla birçok hayatı değiştirmiş, güzelleştirmiş, 100 sene sonra da saygıyla hatırlanacak bir insan olabilirsin. Keyifsiz, zor ve saygıdeğer bir hayat.

Kullanıcı avatarı
Ural32
Mesajlar: 198
Kayıt: 14.05.2012, 20:13
Ad Soyad: İsmail Ural Sarı
Şehir: Isparta - Eğirdir
Aldığı Beğeni: 3 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #11 gönderen Ural32 » 1 on yıl 5 gün önce (21.03.2014, 17:38)

3 yıl havacılık sektöründe çalıştım bu sektörde bir çok tanıdığım pilot var şimdi ise sağlık sektöründe çalışıyorum tanıdığım doktorlar da cabası :) yani benim tavsiyem pilotluk mesleğini seçmen,Türkiye de pilot açığı çok fazla..En büyük tutkun olan uçmayı gerçekleştirirken para kazanmayımı tercih edersin yoksa diğerini mi?Bence dünyanın en iyi mesleğidir pilotluk...


Kullanıcı avatarı
drpatch
Mesajlar: 11
Kayıt: 20.03.2014, 21:28
Ad Soyad: Fırat Yörükoğlu
Şehir: Bursa
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #12 gönderen drpatch » 1 on yıl 5 gün önce (21.03.2014, 19:58)

Çok değerli fikirlerinizi görünce sevindim, ayrıcı forumda doktorların bulunmasıda cabası, cok faydalı bilgiler verdiniz tekrar tesekkurler, fakat söylediklerinize bakınca asıl değerlendirmeyi kendimin yapması gerektiğini gördüm, çünkü fakülteyi bırakıp pilot olsam olayın ıcıne gırınce mutlu olabılırmıyım bilemiyorum, çünkü tıp fakültesinede isteyerek bu mesleğin beni mutlu edeceğine inanarak gedim, fakat fakültenin zorlugundan baska calısma kosullarının kotu olması ve tıp cevresinden aldıgımız duyumlar motivasyonumu kırdı, size bir diğer danısmak istediğim nokta ise neden türkiyede sportif havacılık cok gerilerde, avrupa ülkelerinde insanlar hafta sonları planörleriyle ucabiliyorlar, bizde neden thkdan baska planör eğitimi alabileceğimiz merci yok. :)

Kullanıcı avatarı
drpatch
Mesajlar: 11
Kayıt: 20.03.2014, 21:28
Ad Soyad: Fırat Yörükoğlu
Şehir: Bursa
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #13 gönderen drpatch » 1 on yıl 5 gün önce (21.03.2014, 20:05)

3333feet yazdı:Fırat kardeşim, tıp seçimini uç yıl önce yaparken hangi duyguları taşıyordun ? 3 yıl içinde beklenti ve duygularında bir değişme oldu mu ? Aynı şey pilotluk içinde geçerli olabilir! Eğer tıp tan bir şekilde soğuman filan sözkonusu değilse meslek olarak "tıp" la, hobi olarak ta havacılıkla uğraşmanın uygun olacağını düşünüyorum. Tıptan havacılığa pilotluğa geçebilirsiniz ama pilotluktan doktorluğa sanırım daha zor geçersiniz 8)


3. yıl önce tıp fakültelerinin insanların gözündeki yeri büyük ölcüde etkiledi beni, ayrıyeten insanlara yardım etmek mutluluk veriyor bana, fakat küçüklükten gelen yaram var benim, hava lisesine girmek istedim kazanamamıstım, şimdi sınava girdiğim yerde üni okuyorum, acıkcası ben havacılıgı hobi olarak tanısabılmıs olsaydım belki bu soruyo sormamıs olucaktım.Yazdıklarınızdan bu konuda daha fazla caba göstermem gerektiğini gösterdi. :)

Kullanıcı avatarı
drpatch
Mesajlar: 11
Kayıt: 20.03.2014, 21:28
Ad Soyad: Fırat Yörükoğlu
Şehir: Bursa
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #14 gönderen drpatch » 1 on yıl 5 gün önce (21.03.2014, 20:07)

Maksoy yazdı:Fırat kardeşim, tıp fakültesi 3. sınıf öğrencisi olarak henüz yolun başındasın. Her ne kadar mesleğimiz itibarsızlaşsa da (ki bu tamamen doktorların suçudur.) onurlu bir meslektir. İtibar görmesi senin mesleği uygulamanla ilgili bir durumdur. Pilotlukla hekimlik kıyaslaması hobi sınırları içinde anlamsız. Meslek seçimi noktasında ise bambaşka mecraların konusu.

yorumunuz için tesekkurler, kendinizden biraz örnek vererek örnekledirebilir misiniz?Siz ne zamandan beri havacılık ugrasıyosunuz, suanki calısma hayatınızda ne kadar zaman bulabılıyorsunu?

Kullanıcı avatarı
drpatch
Mesajlar: 11
Kayıt: 20.03.2014, 21:28
Ad Soyad: Fırat Yörükoğlu
Şehir: Bursa
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #15 gönderen drpatch » 1 on yıl 5 gün önce (21.03.2014, 20:08)

ucarimanda yazdı:Sanırım,

28 yaşında pilot olmayı, 65 yaşında geriye baktığında ise doktor olmayı tercih edebilir bir insan.

Pilot olursan bir çek listi takip edecek bir operator olacaksın. İş gücü.

Doktor olursan sınır yok. Türkan Saylan gibi yaptıklarıyla birçok hayatı değiştirmiş, güzelleştirmiş, 100 sene sonra da saygıyla hatırlanacak bir insan olabilirsin. Keyifsiz, zor ve saygıdeğer bir hayat.


kesinlikle katılıyorum.

Kullanıcı avatarı
drpatch
Mesajlar: 11
Kayıt: 20.03.2014, 21:28
Ad Soyad: Fırat Yörükoğlu
Şehir: Bursa
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #16 gönderen drpatch » 1 on yıl 5 gün önce (21.03.2014, 20:10)

ugurci yazdı:propödetik sınıfında cerrahi hocamız eger memnun degilseniz bırakın dediğinde bütün anfi olur mu hocam tam 3 senemizi verdik diye itiraz etmiştik ve o zaman hocamız cocuklar siz tıp eğitimini ne zannediyorsunuz 3 sene daha yolun bası bile degil demişti ve tabiki o anfideki hiç bir ögrenci bu öneriyi dikkate almadı üstelik o zaman bu meslek suanki kadar ayaga düşmemiş ve doktorlar bukadar mutsuz degildi. Su an yaklasık 50000 euro civarında fiyatlarla airline pilot egitimi alınabiliyor ve bir kac seneye kalmadan bu parayı amorti ettikten sonra yasam boyu sevdiğiniz mesleği yaparken ekonomik olarak da sıkıntı cekmiyorsunuz. Saygınlık da bonusu olarak yanında geliyor. 1 yıllık tıp egitiminin maliyetini hesaplayın sonrasında 2 yıl mecburi hizmet 1 yıl askerlik minimum 4 sene ihtisas sonra 1 yıl daha mecburi hizmet eger kazanabilirsen 2 yıl yandal egitimi sonunda 10000 hizmet puanı ile doguda kücük kasaba doktorlugundan baslayarak hizmet puanı biriktirmeye baslayıp 10-15 sene sonunda batıdaki büyük sehire gelebiliyorsun 20-25 senelik doktorluk sonucunda 2400-2500 tl maas +1400 tl döner sermeye ile gecinmeye ve cocuk okutmaya calısacaksın. Ben yp camiasında 2 pilotun (Birisi üst düzey yarısma pilotu ) esas mesleklerini bırakarak yukardaki gibi paralı egitim alarak profesyonel havayolu pilotluğuna gectiğini biliyorum belki sayı daha da fazla olabilir.


Sizin hikayenizide merak ediyorum, hobi olarak mı yapıyorsunuz?suanki calısma hayatınızda ne kadar zaman ayırabılıyosunuz? :)


Kullanıcı avatarı
ugurci
Mesajlar: 150
Kayıt: 06.05.2006, 00:34
Ad Soyad: Adnan Uçar
Şehir: İstanbul
Aldığı Beğeni: 11 / 1
Pilot Menüsü: 

Mesaj #17 gönderen ugurci » 1 on yıl 5 gün önce (21.03.2014, 21:13)

Su an 5o yasındayım 9 seneden beri yp ile ugrasıyorum. Liseden sonra hava harp okuluna gitmemeailem izin vermedi. Ama ucma tutkusu hic azalmadı arttı. Tıp egitimi ve sonrası asamalar evlilik cocuk vs ile zaman gecirdikten sonra tam tren kacarken 2005 yılında ölüdeniz hava oyunlarına izleyici olarak katılmakla trenin son vagonuna bindim sayılır. O zaman amatör havacılıkta duayen sayılan bir kişinin önerileriyle (En kolay ve en ekonomik demesiyle ) yamac parasütüne basladım . Ancak gerek yas faktörü gerekse yasadıgım yerin egitim bölgelerine uzaklıgı nedeniyle cok yavas gelişim kaydettim ve aynı nedenlerle microlight egitimini bile asan masraflar yapmak durumunda kaldım. Abartmıyorum soaring egitimi için enaz 20-25 kere canakkale den ormnlıya gelip cogunda malzemeyi arabadan bile cıkaramadan geri dönmüşümdür. Bu nedenle cogu hafta sonu ulasılamadıgımdan calısan muayenehanemi kapatmak zorunda kaldım ve bunun da maliyeti herhalde ikinci el bir microligth ıfazlasıyla karsılardı. Temel egitim soaring ve sıv egitimini 2009 da tamamladıktan sona bireysel ucuslara basladım ama yine meslegim nedeniyle ucmaya istediğim zamanı ayıramıyorum. Ama yine ucmaken büyük hayalimdi ve gerceklestirdiğim için asla pisman degilim ama baska ve daha pratik amatör ucus ekollerinden birini keske secseydim diyorum hala.
ancak topiği acarken sanki hobi degilde meslek olarak doktorluk ile pilotluk arasındakaldıgını düsünerek kendi tecrübelerimi paylasmıstım. Eger hobiamaclı olarak ucus deneyimi düsünüyorsan sartların yamac parasütü için son derece uygun hele hele üniversitede YP klubü varsa cok sanslısın.
Ama benim gibi doktor olma idealiyle tutusmak yerine sadece girdiğin bir sınav sonucunda tıbba yöneldiysen diger secenek için hala gec degil sonra benim gibi 40 ından sonra merak salarsan biliyorsun "kırkından sonra azanı....."

Kullanıcı avatarı
drpatch
Mesajlar: 11
Kayıt: 20.03.2014, 21:28
Ad Soyad: Fırat Yörükoğlu
Şehir: Bursa
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #18 gönderen drpatch » 1 on yıl 5 gün önce (21.03.2014, 21:27)

ugurci yazdı:Su an 5o yasındayım 9 seneden beri yp ile ugrasıyorum. Liseden sonra hava harp okuluna gitmemeailem izin vermedi. Ama ucma tutkusu hic azalmadı arttı. Tıp egitimi ve sonrası asamalar evlilik cocuk vs ile zaman gecirdikten sonra tam tren kacarken 2005 yılında ölüdeniz hava oyunlarına izleyici olarak katılmakla trenin son vagonuna bindim sayılır. O zaman amatör havacılıkta duayen sayılan bir kişinin önerileriyle (En kolay ve en ekonomik demesiyle ) yamac parasütüne basladım . Ancak gerek yas faktörü gerekse yasadıgım yerin egitim bölgelerine uzaklıgı nedeniyle cok yavas gelişim kaydettim ve aynı nedenlerle microlight egitimini bile asan masraflar yapmak durumunda kaldım. Abartmıyorum soaring egitimi için enaz 20-25 kere canakkale den ormnlıya gelip cogunda malzemeyi arabadan bile cıkaramadan geri dönmüşümdür. Bu nedenle cogu hafta sonu ulasılamadıgımdan calısan muayenehanemi kapatmak zorunda kaldım ve bunun da maliyeti herhalde ikinci el bir microligth ıfazlasıyla karsılardı. Temel egitim soaring ve sıv egitimini 2009 da tamamladıktan sona bireysel ucuslara basladım ama yine meslegim nedeniyle ucmaya istediğim zamanı ayıramıyorum. Ama yine ucmaken büyük hayalimdi ve gerceklestirdiğim için asla pisman degilim ama baska ve daha pratik amatör ucus ekollerinden birini keske secseydim diyorum hala.
ancak topiği acarken sanki hobi degilde meslek olarak doktorluk ile pilotluk arasındakaldıgını düsünerek kendi tecrübelerimi paylasmıstım. Eger hobiamaclı olarak ucus deneyimi düsünüyorsan sartların yamac parasütü için son derece uygun hele hele üniversitede YP klubü varsa cok sanslısın.
Ama benim gibi doktor olma idealiyle tutusmak yerine sadece girdiğin bir sınav sonucunda tıbba yöneldiysen diger secenek için hala gec degil sonra benim gibi 40 ından sonra merak salarsan biliyorsun "kırkından sonra azanı....."
tıp konusunda cok idealistim aslında ama asistan abilerle uzmanlarla konusunca yıkıldım sanki,ama söylede bir durum var pilot olsam ömrüm ailemden uzak gecicek bu nokta beni cok düşündürüyor.

Kullanıcı avatarı
htamerursavas
Mesajlar: 198
Kayıt: 26.10.2012, 23:32
Ad Soyad: Hüseyin Tamer Ursavaş
Şehir: İzmir
Aldığı Beğeni: 91 / 9
Pilot Menüsü: 

Mesaj #19 gönderen htamerursavas » 1 on yıl 5 gün önce (21.03.2014, 23:10)

Ya bırak moral bozan tipleri niye yıkılıyorsun ki. Ben gayet memnunum hayatımdan birçok arkadaşım var onlar da çok memnun hatta benim tanıdığım doktorların büyük çoğunluğu memnun hayatından :D
Bizim meslekte insanlar hak ettiklerini tamam alamıyorlar ama aldıkları da iyi rakamlar. Şikayet eden adamları pas geç memnun olanlara neyden memnun olduklarını sor ve her duyduğuna, okuduğuna, gördüğüne inanma.

Kullanıcı avatarı
drpatch
Mesajlar: 11
Kayıt: 20.03.2014, 21:28
Ad Soyad: Fırat Yörükoğlu
Şehir: Bursa
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #20 gönderen drpatch » 1 on yıl 5 gün önce (21.03.2014, 23:29)

insanın öyle bir huyu vardır aslında, ben daha iyilerini hakediyorum ama sürünüyoruz bak derler haklısınız.