Yeni başlayanlara kanat alma konusunda uyarılar

Bu spora yeni başlayanlar , yeni malzeme almak isteyenler , eğitim almak isteyenler , yamaçparaşütü hakkında bilgi isteyenler bu kategoriyi kullanabilirler.

Moderatör: Moderatör Ekibi

Kullanıcı avatarı
daglar72
Mesajlar: 343
Kayıt: 25.05.2005, 00:39
Ad Soyad: Abdullah Acar
Şehir: Bursa
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #1 gönderen daglar72 » 1 on yıl 8 yıl önce (20.07.2005, 19:27)

selam deniz bey benim 100-200 mt 60 uçuşum var ,1700 pisti ölüdenizden yeni 3 uçuşyaptım bugün geldim kanadım apco keara dhv 2 gürsu 700 pistini bana tavsiye edermisin? :roll: (abdullah acar)


Kullanıcı avatarı
PaRaDoX
Mesajlar: 712
Kayıt: 31.07.2004, 23:53
Ad Soyad: Ali Yücer
Şehir: Ankara
:
Yönetici
Aldığı Beğeni: 40 / 1
Yaş: 41
Pilot Menüsü: 

Mesaj #2 gönderen PaRaDoX » 1 on yıl 8 yıl önce (20.07.2005, 20:02)

Abdullah bey
60 uçuşla Apco - Keara yı almak çok ciddi risk değilmi sizce.
DHV 2 ama keara bir yarışma kanadı DHV 2-3 e daha yakın benim bildiğim.
Bu kanadı yüksek irtifalardan yüzlerce uçuşu olan, yıllarca uçuş yapmış kişiler bile almaya cesaret edemezken sizinki biraz ürkütücü geldi.
En son PaRaDoX tarafından 30.07.2005, 14:28 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Kullanıcı avatarı
Deniz Erenler
Mesajlar: 224
Kayıt: 28.02.2005, 13:07
Ad Soyad: Deniz Erenler
Şehir: İstanbul
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Bursa Gursu Pisti Hakkinda

Mesaj #3 gönderen Deniz Erenler » 1 on yıl 8 yıl önce (20.07.2005, 20:28)

Abdullah Selam,

Bursa Gursu"da yeni bir pist acilmis orasini bilemiyorum ama devamli kullandigimiz kalkis pisti, tecrubesi az olan pilotlar icin KOLAY bir kalkis pistidir,

fakaaaat . . sen Bursa"lisin yanilmiyorsam zaten biliyorda olabilirsin ama . . kalkilan sirtin dibinde inis alanina yaklasirken 2 sira yuksek gerilim hatti geciyor

tecrubeli veya belli bir seviye pilotlar icin sorun olmamasi beklenir fakat tecrubesi az olan arkadaslar, ozellikle sert kafa ruzgarinda veya bastirici icinde cokerek inis alanina yaklasiyorlar ise kisa kalip bunlarin yakinlarda ucma durumlari olabilir . . buda tecrubesi az olan pilotlarda KITLENMEYE sebep olabiliyor.

10 Temmuz 2005 Pazar gunu Konya Aksehirde, sadece 16 ucusu sevdigimiz bir pilot dostmuz, iniste bu sekilde heyecan ile telleri gormeyerek carpti vede olum tehlikesi gecirdi. Kanadi yandi vede cope gitti . . dustugu tarla yandi . . o kadarini soyleyeyim . . kendisinin verilmis sadakasi varmis ciziklerle atlatla 2-3 metreden dusme yuzunden . . o kadar . . herkes bu kadar sansli olmayabilir . . ben bu pilot dostumuz benden soz aldi kazayi rapor etmemem icin, bende etmiyorum . . ama shu kadarinida soyluyorum ki, Cokelez, Ormanli, Erzincan gibi medeniyetten uzak yerlerde uculurken sorun olmuyor bu
yuksek gerilim olayi fakat sehirlere yakin yerlerdeki ucus bolgelerinde (manisa, gursu, aksehir, kayseri vesair . .)

bu tip yerlerin tehlikesi ne ?? genelde kalkis super hale getirilmis . . senlikler duzenlenip belesten bir suru (yiyecek icecek transport) olanak ile her seviyeden kalabalik pilot guruplari cagriliyor . . fakat inis yerleri tecrubesi az olanlar icin bu yuksek (ve orta ve alcak) gerilim telleri yuzunden cok kolayca bir kabusa donusebilir . . olmaz olmaz ama arada oluyor . . bir cogunuda duymuyoruz (iste en son ornegi citlatdim) duymuyoruz cunku kimse istemiyor . .organizasyonu yapan buyuk emek harcamis kotu imaj istemiyor . . kaza yapan pilot karizmayi cizdirmek (veya azar isitmek) istemiyor . . . herkeste hicbir sorun yok hersey
cillop zannediyor . . bilmem yeteri kadar anlatabiliyormuyum. .

peki, simdi sen illa ucacan herhal . . kimse seni tutamaz diyelim (genelde bole olur..) . . o zaman tanimiyorsan yeri once git oraya inis alani nerde sor, soracak kimse yoksa tepenin altina in gez dolas bak nerelere inilir nasil yaklasilir (en guzeli bolgeyi bilen bir pilota sormak varsa muhakkak sor ..) inis alaninda yuru . . bak bakalim duzmu yoksa ne sikintilar var . . teller nerde kanal nerde dere nerde yol nerde binalar nerde bak . . gelip inen varsa seyret . . ruzgar nerden nasil esiyor . .nerde bayrak var . . baca veya ates dumani var bak . . kalkan tozlar sallanan agaclar ne tarafa egiliyor burdan ruzgar yon ve siddetini tayin etmeye calis
vede ruzgari karsilayarak inemeye calis . . ev bina agac arkasi veya yakinina inme durumunda kalmamaya bak . .

yazin termik kosullarda (gursu ornegin) inislerde birden bastiricaya girip cartdadanak bir yerlere inme durumunda (abartmak istemiyorum ama
solemedi deme..) kalabilirsin . . tam iniyorum derken genelde inis alanlari tabak gibi duz yerler oldugundan termik uretir inemeyebilir duz devam edip inis alanini gecip acaip bir yerlere gitme durumunda kalabilirsin . .gittigin yon aciklik tarla vesair ise sorun degil ama degilse yakin mesafede ani donusler yapma durumunda kalabilrisin . .hele bunu keara ile yaparsan donuste dimdik yere dalip cakilabilirsin ne bileyim simdi bunlar nasil anlatilir . .anlatimaz yasanir muhahaaaa. . istersen egitmenin kim ise ona sor napman lazim bizde bule vebal altinda kalmayalim omur boyu ah be ne yaptimda agzimi actim diye hayiflanmayalim dimi !! hehehe . . neyse


kalkista hemen tepeden uzaklas vede aciklarda dolas altinda irtifa olsun . . ille termik donecem dersen ova ustunde don. . yamaclara cok yakin olma . .

kalkista ruzgar arkadan geliyor (veya cok yanli ise) fakat onden gelen termik ruzgari ile kalkanlar oluyor ise onlar tecrubelidirler bule kil liklar yaparlar sonucuda olursa katlanirlar ama sen asla bu sekilde bir kalkis yapma . .

ucarken havadaki diger pilotlarda gozun olsun nerde olduklarini gor bil fazla yaklasmamaya dikkat et . . donuslerde donecegin yere onden bakmayi unutma, karsidan gelen pilotlarla goz temasin olsun, onlara donecegin tarafi egilmen vesair ile belli etmeye calis . .

simdi buraya kadar soylediklerimden sonra

asil konuya gelmek istiyorum . .


satin aligin kanat Apco KEARA cok ileri seviye bir kanattir vede senin gibi baslangic seviyesinde insanlar icin ASLA uygun degildir . .

bu kanat bundan bir kac sene evvel cok gurultulu bir sekilde super performans bir kanat olarak uretici firma tarafindan lanse edilerek satisa cikti . .

ulkemizdede benim bilgim dahilinde 4 kisi satin aldi . .

1.) Bahadir isminde Samsun 19 Mayis Universitesi YP egitmenlerinden bir dostumuz (en son 2004 Pwc Kayseri yarismalari esnasinda Alidag"da gordum)

2.) Emre Kargin isminde Ankara Universitesinden tecrubeli bir pilot (yanilmiyorsam bu forumun moderatorlerinden Ali Yucer"in kuzeni olur !! . . neyse Ankarali
baska dostlardan duydugum Emre"nin bu kanatla ucarken cok tedirgin oldugu vede Raconda baska dostlarinin kanatlari ile uctuktan sonra cok neselendigidir !!!)

3.) Yurdaer Etike, bu kanatlari satan Ikarus firmasinin yamacparasutu klubu pilotlarindan olup cok tecrubeli bir arkadasimizdir . .gecenlerde Apco"nun Keara"nin arkasindan cikardigi ileri seviye kanat olan Lambada ile Kayseriden 90 kilometre ucmus vede bu ucusunu gormek isteyenler icin forumumuzun ucus kayitlari bolumune girmistir . .

Yurdaer Keara"sini evde dolaba koymus vede ucmamaktadir . .Kendisi bu kanat ile bir kere Ormanlida kotu bir kaza gecirmis vede koprucuk kemigini kirmistir, ayrica ben Cokelezde vesair ucarken onu seyrderken devamli asimetrik yedigini goruyordum . . gecen hafta bana, Keara ile ucarken 3 ayri kanatla ucarmis gibiydim, kanatlar ayri ortasi ayri ucuyordu dedi . . vede yeni kanadina gecmekten cok memnun gorunuyordu . .

4.) Isa Dal, Denizli"den tecrubeli bir yarismaci pilotumuzdur . . Kendisi Keara aldiktan sonra o kadar tedirgin olduki rahat rahat ucabilmek icin gitti birde Advance DHV 1-2 kanadi Epsilon 4"mu ne aldi . . Keara"ya nazaran cok yavas olmasna ragmen sonunda Denizli Cokelez"in sert kosullarinda biraz olsun ucabilmeye baslamisti . .Kendisi gecen sene Kayseri"deki PWC yarismasina katilirken, tedirginlikten olsa gerek, Keara ile degil, Epsilon ile ucmaya kalkmistir ki, epsilon bir yarismada hic olmayacak birseydir . .

neyse sonunda Isa kanadini Izmir"den eski bir serbest"ci tecrubeli oldugunu soyledigi birine satmis, bu beyefendide daha sonra kanadi size satmis . . benim duyduklarim dogru ise, izmirli bey aldigi fiyatin altina satmis (neden biri boyle birsey yapsin bunu sorgulamak gerekir diye dusunmemisindir !!) fakat sende alirken benim seviyem boyle shu kadar uctum bu kadar diye goya bu kanatla ucabilecegini ima etmissin (buna inanmakta gucluk cekiyorum yaa..)

++

Apco gecmiste cok guzel kanatlar uretmis (ve hatta DHV 1-2 Allegra gibi bir kanatla cigir asmis, Bagheraa gibi DHV 2 ileri seviye bir kanatla gene keza cigir asmis bir firmadir . .bende kendim Allegra sonrasi cikmis Presta isimli DHV 1-2 modeli ile ucuyorum . .simdilerde bunun yerine Salsa diye yeni birDHV 1-2 model cikardilar . . ama bu DHV 1-2 ile Keara arasinda seninde lakabinda oldugu gibi DAGLAR kadar fark vardir . .

eger Keara"nin hucre agizlarina bakarsan anlarsin . . Keara DHV"den 2 diye bir sekilde gecirilmeyi becerilmis seri uretim bir kanat olmasina ragmen, aslen yarisma kanadi seviyesinde bir kanattir . . ucanlara sorarsan sana daha iyi anlatirlar . . yani soyle soyleyeyim, aslinda Apco 3 kagit yapmistir bunu DHV 2 diye gecirerek, bu sekildede (apco ureticisi vede dealerlari inkar eder ama piyasada bagimsiz pilotlara sor soylesinler) korkunc bir imaj sorunu yasamistir . . simdi yeni cikardigi
emniyetli vede performans kanatlara bu olayi asmaya calisiyor . .

++

sadede gel ne demek istiyorsan tek kelime ile soyle diyorsan, uzgunum ama OLECEKSIN . . . bitti..


peki ne yapman gerekir . . kanadi kimden satin aldinsa git ona bu kanadi teslim et vede parani (veye ne alabiliyorsan yerine baska bir kanat, 80 model doplo, harnes/yedek ne koparsan kardir . .parani alirsan satan adaminda musluman adam oldugu ortaya cikar . . .

hic olmadi . .kanadin ilk sahibi Isa Dal"a git . . durumu anlat . . parani almanda sana yardimci olmasini soyle . . sende bir epsilon varmis emniyetli bana onu ver al bu kearayi geri de . .bakalim izmir"li bey ustunde bir baski kurabilecekmi . .

ama o kanatla bu tecrube ile ucma . . olmaz olmaz olmaz olmaz ama sonunda OLURsa cok kotu olur . .

bak bunlari yazmaktan parmaklarimde derman kalmadi . .hic olmadi bana aci . . . ben size ne yaptim yaw . .


Saygilar/Deniz Erenler

Kullanıcı avatarı
PaRaDoX
Mesajlar: 712
Kayıt: 31.07.2004, 23:53
Ad Soyad: Ali Yücer
Şehir: Ankara
:
Yönetici
Aldığı Beğeni: 40 / 1
Yaş: 41
Pilot Menüsü: 

Mesaj #4 gönderen PaRaDoX » 1 on yıl 8 yıl önce (20.07.2005, 21:18)

Deniz Erenler çok detaylı ve güzel bir açıklama yapmış, bu aralar bu keara vakasına çok rastladık , bu yazı umarım kanat alacaklara bir uyarı niteliğinde olur.

Yahoo group da sanırım birisi başlangıç eğitimini bu kanatla aldığını ve başkasına satarkende " ben bunla başladım sende rahat kullanırsın " dediğini okudum.

Emre'de 8 yıllık tecrübesine rağmen bazen keara ile tedirgin olduğunu söyledi.
çünkü çok ileri seviye bir kanat.

Kanat alırken tecrübeleri bir kaç kişiden fikir alarak satın almak çok daha doğrudur.

Kullanıcı avatarı
daglar72
Mesajlar: 343
Kayıt: 25.05.2005, 00:39
Ad Soyad: Abdullah Acar
Şehir: Bursa
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #5 gönderen daglar72 » 1 on yıl 8 yıl önce (21.07.2005, 09:21)

valla doğru söylüyorsun deniz bey,ölüdenizde 3 defa uçtum ama harnese bile oturamadım en ufak sallantıda sağ sola yalpalanıyor kanat çok agrasif ,ikincisinde sağdan asimetrik yedim soltaraftan dönüşü durdurayım derken soldanda asimetrik kapandı iki taraftanda pompaladım hemen açtı panik yapsaydım vay benim halimee...yahoo group da ki keara izmirli mehmet çetinkaya'dan alan benim,başlangıç olduğumu söyledim, bende bu kanatla başladım dedi hatta kanadı torbasından bile çıkarmadı bu camiadan olduğu için güvendim,dhv 2 kanat ama dhv 3 ile hücre büyüklüğü aynı bu nasıl iki anlamadım..denizlide yarışma var,orada uçmak niyeti ile gitmeyi düşünüyordüm ama bu kanatla zor,hızı'da çok ben 90 kg yum kiloma uygun dhv 1-2 kanat lazım takaz'da ederim haberiniz olsun,hoşça kalın. :cry:

Kullanıcı avatarı
Deniz Erenler
Mesajlar: 224
Kayıt: 28.02.2005, 13:07
Ad Soyad: Deniz Erenler
Şehir: İstanbul
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mehmet Cetinkaya !!

Mesaj #6 gönderen Deniz Erenler » 1 on yıl 8 yıl önce (21.07.2005, 15:34)

Selamlar,

kanadi Izmir"li Mehmet Cetinkaya isminde birinden satin aldigini soylemissiniz, enteresan cunku bizim duydugumuz vede yahoo ustundeki havacilik gurubunada arada yazan bu isimde bir arkadas var http://groups.yahoo.com/group/havacilik/message/8457 ama kendisi Istanbul"ludur, Izmirli degil . .

Mehmet Cetinkaya cep tel 0532 678 02 27, email "derebeyi2003 (at) yahoo.com"


http://www.ypforum.com/viewtopic.php?t=28 Turkiye YamacParasutu Forumunda yandaki baslikta, Sn.Emre Aydemir"in verdigi bir linkte

GURSU"da bu sene basinda (10 Nisan"da) yapilan ucus fotograflari arasinda en alttaki fotografta yanyana oturan pilotlardan, sag bastan ikincisi Mehmet Cetinkaya"dir.
Bir bakin bakalim taniyabilecek misiniz ? http://www.geocities.com/m_e_aydemir/gursu/index.html

++

Fakat benim bildigim Denizli"den Isa Dal"in Izmir"de kanadi sattigi sahsin isminin bu olmadigidir . . . Ismini bendeniz olarak telaffuz etmek istemiyorum, kanadin orijinal sahibi veyahutta size satan sahis veyahutta sizi duser bunu aciklamak,

++

Sonuc olarak, kanadi kimden nasil temin ettiginiz konusunda ifadeleriniz, malesef buyuk celiskiler ifade ediyor,
cunku biliyoruz ki :

aa) 2.el Apco Keara"yi Mehmet Cetinkaya"dan satin almadiniz.
bb) satin aldiginiz kisi ucmaya Apco Keara ile baslamadi.


1.) Bizim bildigimiz dogrular bunlardir, gerisi sizde sakli.
2.) Ucmaya yeni baslayan biri olarak bu sekilde kanat temin etmekle, direk olarak siz kusurlusunuz, yeni baslayan birine bu kanadi satanlarda
(kanuni yukumlulugu olmasada) direk olarak suc islemislerdir.

++

UYARI : Bu hafta sonu tum yurta ruzgarlar kuzeyli (POYRAZ yani KuzeyDogu istikametinden esecek). Bu da GURSU"daki kalkis pistlerine ruzgar ARKADAN gelecek demektir. Normal kalkis pisti, arkadaki tepenin ROTOR"unda olacak demektir . . Dolayisi ile ucusa (KALKISA) musait degildir . . Gursu Belediyesinin cok muhtesem hazirliklar yaptigi vede bunlarin karsiliksiz kalmamasini istemelerini, organizasyona onderlik eden pilot arkadaslarin yuksek katilim ile Belediyeye destek olunmasi yonundeki cagrilarini anliyorum, fakat bilmem durumuda anlatabiliyormuyum ??? Sonra, yaw bilmiyoduk iste, kimse sulemedi dimeemn . .


Saygilar/Deniz Erenler
Dosya ekleri
MehmetCetinkaya.jpg
Sag bastan 2.pilot Mehmet Cetinkaya olur.


Kullanıcı avatarı
daglar72
Mesajlar: 343
Kayıt: 25.05.2005, 00:39
Ad Soyad: Abdullah Acar
Şehir: Bursa
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #7 gönderen daglar72 » 1 on yıl 8 yıl önce (21.07.2005, 23:12)

selam öncelikle ilgi ve alakanıza teşekkür ederim deniz bey,ben kanadı bu sitenin ikinci el ilanından buldum, kayıtlarındada vardır. [email protected] tel:0533 3727814 bilgileri bunlar,ayrıca otobüsten izmire indiğimde saat 21:00 hava kararmıştı görüşmemiz 10 dakika da oldu,ortadaki arkadaş gibi toplu biri idi,185 boylarında fiat dobla ile gelmişti izmir terminaline,ben bu kanadı meraklısı çıkarsa 500 avro ya satıcam,yalnız daha önce ilan vermiştim o ilanları nasıl silicem bilmiyorum?

Kullanıcı avatarı
onursan
Mesajlar: 202
Kayıt: 14.07.2005, 15:59
Ad Soyad: Onur San
Şehir: İstanbul
Aldığı Beğeni: 1 / 0
Yaş: 45
Pilot Menüsü: 

Mesaj #8 gönderen onursan » 1 on yıl 8 yıl önce (22.07.2005, 14:09)

selamlar,

once ikarus'a bi telefon ac. ikarus apco'nun turkiye distribitoru. belki keara soran vardir biyerlerde. ya da kendilerine alirlar bilemem.
kesinlikle gaza gelip, bi tepeye sereyim de bakayim deme. deniz'in verdigi orneklerin hepsi gercektir, sonuna kadar dogrudur. benim onun uzerine bisey yazmamam gerekir ama bu tur olaylar arttikca kendimi tutamiyorum. yazdigin ilk mesaji okuduktan sonra o kanadi sana satan adama neler dedigimi bilemezsin.
ayrica, bu konuyu, yeni baslayanlara tavsiyeler kismina da tasimani oneririm. kanat almayi dusunenler, senin dustugun durumlara dusmesinler. forumu ziyaret eden merakli misafirler, ya da yeni baslamis ve kanadi olmayan arkadaslar mutlaka o sayfayi inceliyolar. comezlere cok faydan olur, biz de seni destekleriz elden geldigi kadar.

son birsey daha. uslup konusunda ince olmayan elemanlar olabilir. hicbirini kisisel alma derim. insanlar yardimci olmak adina sert cikislar yapabiliyolar buralarda. haberin olsun. ama mutlaka "yeni baslayanlara tavsiyeler" bolumune mevzudan bahset.

Kullanıcı avatarı
daglar72
Mesajlar: 343
Kayıt: 25.05.2005, 00:39
Ad Soyad: Abdullah Acar
Şehir: Bursa
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

Mesaj #9 gönderen daglar72 » 1 on yıl 8 yıl önce (26.07.2005, 10:24)

teşekkürler arkadaşlar ilgi ve alakanıza çok onurlandım,ben hadi önemli değil kamukazeyim başka insanlara bana yapılanı yapmasınlar benim kadar şanslı olmaya bilirler ,yeni başlıyanları dhv 1 tavsiye ediyorum hiç olmazsa huzurlu uçarlar kalın sağlıcakla. :D

Kullanıcı avatarı
cribrogeneria
Mesajlar: 8
Kayıt: 21.06.2005, 11:17
Ad Soyad: Onur Şimşek
Şehir: Bursa
Aldığı Beğeni: 0 / 0
Pilot Menüsü: 

etik

Mesaj #10 gönderen cribrogeneria » 1 on yıl 8 yıl önce (26.07.2005, 12:06)

ikinci el ilanlarını sürekli takip edenler bilirler, bu konuda bu camiada büyük bir etik problemi olduğunu düşünüyorum. Deniz Erenler ve onursan gibi yardım için kendini paralayan arkadaşlar olduğu kadar, satayım da ne olursa olsun mantığıyla elindeki el bombasını "kimde patlarsa bahtına" diye havaya atan arkadaşlar var.
ben ikinci el ilanlarında aynı kanadın 3 hafta içinde 3 kez el değiştirdiğini ve her alanın biraz daha allayıp pullayarak ve fiyatını düşürerek satmaya çalıştığını gördüm. ve sattılarda... Bu konuda verilebilecek daha çok örneğim vardı ama not almadım ve şu an hatırlamakta zorluk çekiyorum.
Arkadaşlar, hepimiz aynı şeye gönül vermişiz. uçma tutkusu ve bunun zamanla doğurduğu sorumluluk ve bilinç, paranın çok önünde olmalı. üç kuruş için sayısı zaten az olan bu camianın insanlarını ateşe atmayalım. ben başlangıç seviyesinde bir pilotum. bir kanat alacağım zaman elbette arkadaşlarıma danışacağım ve onların sözü benim için belirleyici olacak. fakat arkadaşım (kaldı ki bu camiadaki herkesi arkadaşım bilmek isterim) üç kuruş için beni yanlış yönlendirecekse, kelimelerin anlamını yitirdiği bi ana gelmiş oluruz.
keara konusunda ikarus'a danışmak en doğrusu olabilir. hiçbir yükümlülüğü olmamasına karşın ben yardım edeceklerini düşünüyorum. en azından kendini bu kanatla öldürmeyecek derecede tecrübeli bir pilotun almasını sağlayabilirler.

not: ikinci el kanat satan tüm arkadaşları zan altında bırakmak gibi bir amaç taşımayan bu yazının doğru değerlendirilmesini rica ediyorum. benim derdim "hayati önem" taşıyan kalemlerin ticaretinde biraz daha insani duyguları, paranın önüne çıkarabilmek.


onur şimşek

Kullanıcı avatarı
onursan
Mesajlar: 202
Kayıt: 14.07.2005, 15:59
Ad Soyad: Onur San
Şehir: İstanbul
Aldığı Beğeni: 1 / 0
Yaş: 45
Pilot Menüsü: 

Mesaj #11 gönderen onursan » 1 on yıl 8 yıl önce (29.07.2005, 23:40)

selamlar,

ada$im cok iyi demissin ama zaten bu adamlar kansiz oldugu surece biz burdan ne desek bosuna yani. sen de muhendissin madem, piyasada gezen adamlarin ne kadar "kaka" olabilecegini biliyosun. bizim camia da buyudukce bu "kaka" adamlarin yogunlugu artacak. ustten bi yaptirim olmadigi surece de olay dava konusu olamayacak ve o kakalarla ayni havayi solumak zorunda kalacagiz maalesef.

kisacasi, mesaj burada oldugu icin konuya baglamak adina: kanat alacaksaniz, oncelikli olarak egitim aldiginiz adama danisin. egitmeninizin sattigi ozel bi marka varsa ve siz baska marka almak istiyorsaniz bile size yardimci olacaktir, buna zorunludur. odediginiz paranin icinde bu danismanlik ucreti var. eger ille de yardim etmeyecekse, buralarda ya da [email protected]'dan yerel pilotlarla iletisime gecin mutlaka. sevgiler...