Herkese merhabalar. Emercenci durumu sayılabilecek ve teorik derslerde anlatılan fren ipinin kopması ve akabinde kanat kontrolü ile ilgili faydalı olabilecek bir video paylaşmak istedim.
Olay ticari tandem uçuşum sırasında, sat girişi başıma geldi. Fren ipinin kopması gerçekten zor bir ihtimal. İpte herhangi bir sıyrık yahut deforme yoktu. Yalnız bir şekilde ipte performans kaybı oluşmuş ki koptu. Yeni başlayan arkadaşlar için arka kolonlarla kanat kontrolünü sağlamak açısından faydalı olacağını düşünüyorum. İyi uçuşlar....
https://www.youtube.com/watch?v=6kBKtdwjQ5w
Uçuş esnasında fren ipinin kopması!..
Moderatör: Moderatör Ekibi
- VBaran
- Mesajlar: 157
- Kayıt: 22.03.2015, 21:58
- Ad Soyad: Volkan Baran Düzenli
- Şehir: İstanbul
- Aldığı Beğeni: 3 / 0
- Yaş: 37
- Pilot Menüsü:
Geçmiş olsun gayet başarılı bir iniş olmuş. İlk araştırmaya başladığım dönemlerde bir öğrencinin fren ipi koptuğunda D kolonunu kullanabileceği öğrenciye anlatılmamıştı ve kötü bir iniş gerçekleştirmişti. Eğitimde öğretilmesi gereken bir durum bu. Tebrik ederim.
Ama kendini ve yolcunu kasksız uçurmanı kınıyorum
Ama kendini ve yolcunu kasksız uçurmanı kınıyorum
- canergkts
- Mesajlar: 32
- Kayıt: 12.10.2018, 09:49
- Ad Soyad: Caner Göktaş
- Şehir: Muş
- Aldığı Beğeni: 0 / 0
- Pilot Menüsü:
Uçuş esnasında fren ipinin kopması!..
Güzel iniş gerçekten heyt be
- CerkezEthem
- Mesajlar: 48
- Kayıt: 25.08.2018, 23:38
- Ad Soyad: ismail ethem turan
- Şehir: Sakarya
- Aldığı Beğeni: 22 / 0
- Yaş: 41
- Pilot Menüsü:
Uçuş esnasında fren ipinin kopması!..
Yp yi bu yüzden çok seviyorum. Düşünün dünyanın en güvenli arabası olsun direksiyon yerinden çıkıyor yada yolda giderken lastik patlıyor yada araba kontrolden çıktı ne yapabilirsiniz. Buna benzer durumların hepsine cevabı olan bi hava aracı. Anlatmaya gerek yok her şey ortada.